Maar als niemand zijn bek houdt, dan is het vet lawaaierig.quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar als niemand zijn bek houdt, dan is het vet lawaaierig.
Dat maakt niet uit, zolang niemand maar zijn bek houdt ben ik tevredenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat je geëdit hebt. Maar bewijzen kan ik het niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks mis met editen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat je geëdit hebt. Maar bewijzen kan ik het niet.
Yep.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik vraag me af of iemand mijn edit in die "Niks mis met editen"-post had gezien...
quote:
Je kunt een mod vragen een screencap te maken; die kunnen dat immers nagaanquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat je geëdit hebt. Maar bewijzen kan ik het niet.
Nou, zo belangrijk was het niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:08 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Je kunt een mod vragen een screencap te maken; die kunnen dat immers nagaan![]()
Maar je had wel ongelijk!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, zo belangrijk was het niet.
Zo herinner ik mij Dada ongeveer.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:07 schreef Gezondaar het volgende:
Een nieuwe foto van Dada!![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo herinner ik mij Dada ongeveer.
Ja.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:13 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
[..]
Je kon het dus wel bewijzen![]()
Misschien de haarstijl en gezichtsvorm een beetje, maar verder niet echt. Volgens mijquote:
Ben je nou al eens in dequote:Op woensdag 31 januari 2007 22:29 schreef Airelle het volgende:
Is hier geen eer meer te behalen ja? Nouja ik vond het wel weer eens gezellig. Pff... heerlijk een lang weekend vrij en eventjes geen tentamens meer
.
Vaak genoeg. Hoezo? Woon je ook in Gron?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:05 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ben je nou al eens in deTapperij
geweest?
![]()
That's rightquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:52 schreef Gezondaar het volgende:
Jij bent niet de enige die een naamverandering kan doen, Dunn0w![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat is het toch fijn enorm vroegie te zijn..
Nog net, ik ben helemaal gaar haha. Maar heb nu even een lang weekend vrijquote:
Nuhquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat is het toch fijn enorm vroegie te zijn..
Dat dus.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:59 schreef PeRi het volgende:
Vroegiecheck!!!!!!!!!!
Je bent eindelijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:59 schreef PeRi het volgende:
Vroegiecheck!!!!!!!!!!
Jij doet mijn originele nickname geen eer aan, je bent niet echt goed op weg!quote:
Geen poep, De Cockquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:25 schreef Bupatih het volgende:
Oh, Svén.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:18 schreef Bupatih het volgende:
Alwaysthebest?
Wat verwacht je anders van zelfnaamtopicmakersquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef Skliponda het volgende:
Wat is dit voor Josti-TT trouwens. Eer in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |