Gelukkig maar.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het is definitely zak, schrijf dan gewoon Nederlands kut
Lekkerquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:56 schreef babette21 het volgende:
nou, dan gaan we maar 's koffie zetten.....
Ik visualiseerde hetquote:
Oké, enough.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik visualiseerde het
Even genieten van zo'n friemelende Dizer met een hijgende Gezondaar in zijn nek. Dizer voelt zich steeds minder op zijn gemak, maar wil niet afgaan en blijft dus frigide (heeerlijk woord) meedoenG. laat Dizer knielen, haalt zijn pompmachine uit zijn broek. Dizer schrikt, gilt en gaat in een hoekje zitten huilen, terwijl hij Gezondaar een Pmmetje stuurt dat die zijn huis moet verlaten
Genieten
Wat?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Alhoewel het je wel minder aantrekkelijk maakt
Français, c'est une langue très beauquote:
language is hetquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Français, c'est une langauge très beau.
Zo moet ie kloppen, geloof ik.
Zo'n mooie zin verpest door een dom typefoutjequote:
De Britse accenten zijn leuk ja. Maar men schrijft meestal met de Amerikaanse versie in het hoofd.quote:
Nou ja echt 'haute' was het niet hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zo'n mooie zin verpest door een dom typefoutje.
Zo waar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
De Britse accenten zijn leuk ja. Maar men schrijft meestal met de Amerikaanse versie in het hoofd.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Français, c'est une language très beau.
Zo moet ie kloppen, geloof ik.
quote:
Ik vind het al heel wat voor mijn middelbare-school-Fransquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou ja echt 'haute' was het niet hoor.
Ojaquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
[..]
! Eigenlijk is het la langue.
Ja 'taal' dus. The same right? Of mag je het in die context niet zo gebruiken?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
[..]! Eigenlijk is het la langue.
C'est vrai.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat voor mijn middelbare-school-Frans.
Frans is wel een mooie taal om naar te luisteren.
Language is gewoon helemaal geen Frans woord.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja 'taal' dus. The same right? Of mag je het in die context niet zo gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |