Da's erg verwarrend hoor!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, dus?
[..]
Tuurlijk. Waarom niet?
Anderen voor dom verkopen en als ik je daar op wijs ben ik ineens persoonlijk?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
O god, moet het weer persoonlijk? Erg sterk.
Ja, ik zeg waarom ze niet nadenken. Ze maken een logische fout. Ik geloof best dat ook jij dat kunt lezen. Jij daarentegen komt niet met argumenten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Anderen voor dom verkopen en als ik je daar op wijs ben ik ineens persoonlijk?
Het zijn de marslanders die het klimaat daar verzieken! Bel greenpeace!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:20 schreef Monidique het volgende:
Tsja... het is vermakelijk. We weten te weinig om wat over het klimaat te zeggen, maar drie warme zomers op Mars maken duidelijk dat de mens geen invloed heeft op het klimaat van de aarde. Tegenstrijdig.
Toch is de gemiddelde wereldtemperatuur ook ongeveer 0,8 graad warmer geweest.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja een milde winter in Europa en er is gelijk zie je nu wel in de media dat het klimaat warmer wordt. Dat men tegelijkertijd in de states en canada een veel strengere winter heeft dan de doorsnee hoor je dan niet.
De aarde warmt idd op. Dit komt alleen niet door de mens. Het is menselijke arrogantie om te denken dat dit wel onze schuld is.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:03 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Toch is de gemiddelde wereldtemperatuur ook ongeveer 0,8 graad warmer geweest.
De aarde warmt echt op, ik snap niet dat er mensen zijn die daaraan twijfelen want de feiten geven de opwarming gewoon aan.
Er zijn zat weerstations buiten de bewoonde gebieden die geen opwarming vaststellen. De opwarming die wordt vastgesteld wordt vooral gemeten in gebieden die steeds verder bebouwd zijn, dat noem je het Canyon effect.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:03 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Toch is de gemiddelde wereldtemperatuur ook ongeveer 0,8 graad warmer geweest.
De aarde warmt echt op, ik snap niet dat er mensen zijn die daaraan twijfelen want de feiten geven de opwarming gewoon aan.
De meningen hierover zijn verdeelt. Ik ben van mening dat er wél menselijke invloed van toepassing is op het broeikaseffect. Ik heb al heel wat statistieken gezien, vaktieratuur gelezen en professoren hier op de Universiteit gesproken, en alles en iedereen denkt er hetzelfde over.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:07 schreef beelz het volgende:
[..]
De aarde warmt idd op. Dit komt alleen niet door de mens. Het is menselijke arrogantie om te denken dat dit wel onze schuld is.
Stedelijke gebieden kennen idd een opwarming die iets hoger is.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zijn zat weerstations buiten de bewoonde gebieden die geen opwarming vaststellen. De opwarming die wordt vastgesteld wordt vooral gemeten in gebieden die steeds verder bebouwd zijn, dat noem je het Canyon effect.
Bron?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:31 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde temperatuur van de oceanen is tegenwoordig ook ongeveer 0,7 graad hoger.
Daar heb je niks met verstedelijking te maken.
Het is dan wel uit 2000, maar toch:quote:
http://www.nytimes.com/li(...)environ-climate.htmlquote:The new study shows that the average warming of the seas over the 40-year study period amounted to about one-tenth of a degree Fahrenheit for the top 1.9 miles of ocean water as a whole, and more than half a degree in about the top 1,000 feet.
op www.weerwoord.be zie ik regelmatig die kaartjes voorbij komen.quote:
Vernieuwende argumenten in een oud topic.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:01 schreef Ps2K het volgende:
The great global warming swindle. De mens heeft er geen flikker mee te maken, pure arrogantie dat we denken dat het wel zo is
topic verrijkingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:08 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Vernieuwende argumenten in een oud topic.![]()
quote:Asian winters getting shorter
Bron csr-asia.com
Two ski resorts near Beijing have closed early this year because there wasn’t enough snow, and the warm weather has made it difficult for Mongolian families, most of whom don’t own freezers, to store meat-filled buns and other traditional food. Winter is under threat in many parts of Asia, and this report says climate change is the cause. In South Korea some rivers have failed to freeze, for the first time ever. The warmer weather in Japan is expected to bring cherry blossoms into bloom some 10 days early this year. Warmer winters in Asia are part of a larger trend that saw record-high temperatures worldwide in January. Japan this year had one of the warmest winters on record and downtown Tokyo went without snow for the first time in 130 years.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |