quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:30 schreef wonderer het volgende:
Het sneeuwtAl bijna tien centimeter
Heb een paar foto's gemaakt, straks gaan we wandelen, hehehe. Het is altijd zo lekker stil als het sneeuwt, heel gek.
JAquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:49 schreef NanKing het volgende:
Dirk Diggler?
Mark Wahlburg en IMDB helpen je een heel eind op wegquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:57 schreef NanKing het volgende:
Had ik dit moeten weten dan?
ligt er trouwens wel aan hoe Cinofiel je bentquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:57 schreef NanKing het volgende:
Had ik dit moeten weten dan?
klopt als een busquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:02 schreef NanKing het volgende:
Mark Wahlburg is toch Marky mark?
Voor de rest snap ik er allemaal niets van![]()
.
Wheheh. In dezelfde chat waar ik Bradley ontmoet heb, was ook iemand die de nick "Dirk Diggler" had. Wat een idioot was dat. Z'n kinderen mochten geen boeken lezen omdat dat fictie was en je in die tijd beter met echte mensen kon praten...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:48 schreef Stroekie het volgende:
Zo nu heb ik heel de middag met Dirk Diggler in de kroeg gehangen
en is er niet verder gepost hier zo![]()
Maar het was wel fijn om weer een ouderwets koeien uit de sloot te halen![]()
![]()
idd niet veel gepost... Heeft iedereen weekendverlof of zo?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:48 schreef Stroekie het volgende:
Zo nu heb ik heel de middag met Dirk Diggler in de kroeg gehangen
en is er niet verder gepost hier zo![]()
Maar het was wel fijn om weer een ouderwets koeien uit de sloot te halen![]()
![]()
Nou deze Dirk is nog niet aan kinderen toequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. In dezelfde chat waar ik Bradley ontmoet heb, was ook iemand die de nick "Dirk Diggler" had. Wat een idioot was dat. Z'n kinderen mochten geen boeken lezen omdat dat fictie was en je in die tijd beter met echte mensen kon praten...
Ja daar had ik al meer tijd voor gereserveerd dan achteraf nodig bleek te zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
idd niet veel gepost... Heeft iedereen weekendverlof of zo?
Een voordeel is wel: je bent zo bij gelezen
Heb jij nu ook 3 kleuren haar zoals je collega ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef DR34M3R het volgende:
*in spiegel kijk*
nieuw kapsel
@Vanitas: ja, ijdelheid is mij niet helemaal vreemd...![]()
ehhhhh. ja. Maar dan anders.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij nu ook 3 kleuren haar zoals je collega ?
dus daarvoor was je vandaag wel een paar uur voor onder de pannen bij de kapper ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehhhhh. ja. Maar dan anders.
Heb donkerbruin haar van mezelf. Was tot onder aan mijn rug, nu net onder mijn schouders, in laagjes. Koper en blond erdoor.
Maar dan is er dus heel veel vanaf gehaald vandaag ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb donkerbruin haar van mezelf. Was tot onder aan mijn rug, nu net onder mijn schouders, in laagjes. Koper en blond erdoor.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan is er dus heel veel vanaf gehaald vandaag ?
voelt dat niet erg vreemd ?
Maar lange afgeknipte lokken wel mee naar huis genomen om te bewaren ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]maar ben er blij mee. Had het al jaren zo lang. Lekker fris, voelt als een nieuwe start
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar lange afgeknipte lokken wel mee naar huis genomen om te bewaren ?
je zou je ruim 30 jaar kunnen laten liggen in een kast en bewaren zoals mijn moeder gedaan heeftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat zou ik ermee moeten? Nee hoor, gewoon in de prullenbak
![]()
hahaha, Voor het geval je later kaal wordt en een pruik kunt gebruiken zeker?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je zou je ruim 30 jaar kunnen laten liggen in een kast en bewaren zoals mijn moeder gedaan heeft![]()
die toch blijkbaar heel moeilijk afscheid nemen van haar vlechten van toen
Maar dan groeit het wel hart als je het dan alweer vanaf je schouders tot onder aan je rug had laten groeienquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, Voor het geval je later kaal wordt en een pruik kunt gebruiken zeker?
Dan had ik al een kast vol. Het wisselt om de paar jaar bij mij.
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
ik schat 10-15 cm per jaar ?
Het lijkt erop dat wij met ons 2tjes dit Lesbeau-topic naar de 100 moeten brengen. Waar zijn ze?
Ik ben ERG benieuwd!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord. Zou niet weten aan wie ik het zou moeten verkopen. Ik zou het eigenlijk logisch vinden als haar "gerecycled" werd. (De lange plukken dan he). Waarom wordt dit al niet standaard bij de kappers apart gehouden?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:13 schreef wonderer het volgende:
Dreamer, je had je haar ook kunnen verkopen... ze maken er pruiken van voor oa kankerpatienten.
Dat had ik gemerkt ja. Maar ik heb jou ook laten zitten zie ik...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:23 schreef Stroekie het volgende:
Oh en die doe tussendoor ook af en toe andere dingen zoals je wellicht gemerkt heb
maar ik zal de komende tijd nog zeer regelmatig hier terugkomen hoor![]()
ach dat geeft niet hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 08:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat had ik gemerkt ja. Maar ik heb jou ook laten zitten zie ik...
@ Ang3l: Hoe was Annie?
Zitten dineren en luieren in een 4-sterrenhotelquote:Op zondag 4 februari 2007 19:58 schreef Nirak het volgende:
En wat hebben jullie allemaal gedaan afgelopen weekend?
Lekkeeeeeeeeeeeeeer, waar was je???quote:Op zondag 4 februari 2007 20:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Zitten dineren en luieren in een 4-sterrenhotel![]()
Oh, en ook gewinkeld, heel erg...
ow zalig zeg! Nog iets leuks gekocht?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Zitten dineren en luieren in een 4-sterrenhotel![]()
Oh, en ook gewinkeld, heel erg...
Zelda?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:32 schreef wonderer het volgende:
Dingen gekocht en zelda gespeeld.
Nintendo spel. Zijn intussen al een paar versies van, op elke nieuwe console van Nintendo wordt een nieuwe uitgebracht. Brad speelde en ik loste de puzzels opquote:Op zondag 4 februari 2007 20:51 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zelda?
Het schijnt trouwens dat in Amerika echt iedereen computerspellen speelt, van oud (echt oud) tot jong, is dat waar jij zit ook? (waar zit je eigenlijk...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |