Dat komt omdat je fullscreen kijkt, in venster gaat het wel goed.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Laatste is zo gedaan maar balken blijven?
En nog 2 leugens: dat ze niet weet wanneer ze moet afrijden, plus de opleiding directiesecretaresse: dat is een typecursus geworden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:07 schreef Peter6000 het volgende:
Ze liegt nu al
Ze beweert 74 kg te wegen, terwijl het vanmorgen 76.5 was.
Ze is wel sterk, een soort onuitroeibaar, zeg maar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:12 schreef snetje het volgende:
ze vind zichzelf 1 van de sterkste personen in het huis
Ik hoorde dat ze zei dat ze de datum wel weet, maar niet verteld.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En nog 2 leugens: dat ze niet weet wanneer ze moet afrijden, plus de opleiding directiesecretaresse: dat is een typecursus geworden.![]()
Thx, ik viel er ook net in en begreep het dus verkeerd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze zei dat ze de datum wel weet, maar niet verteld.![]()
jij bent echt een walgelijk persoon.. ga fietsten stelen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:14 schreef Lieve het volgende:
Zet de stream even aan en hoor meteen Bart Huub weer aanspreken met Sjoakie. ( je mot gewoon doen wat er stoat sjoakie)![]()
![]()
![]()
Ben er weer meteen kloar mee.
Kan iemand die aikel segge dat ie op mot houe met z'n accent en met z'n Sjoakie?
Het is zoooo boers.
Whehehequote:Op woensdag 31 januari 2007 14:20 schreef HiDiHo het volgende:
Galg of kogel ?
Van hetzelfde Suikertje. Van hetzelfdequote:Op woensdag 31 januari 2007 14:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij bent echt een walgelijk persoon.. ga fietsten stelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |