ow nee hoor, ik kijk alleen verder dan naakte manmensen op 1 boot. Vooral omdat die hele gay pride een veel uitgebreider feest is waarop ook nog es het overgrote deel van de bezoekers hetero is, maar goed.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker, maar dat wordt anders gevonden als iedereen dat doet. Buitenstaanders mogen daar niet openlijk een mening over hebben![]()
bleef het maar gewoon beperkt tot een middagje, liever zag ik zelfs een tourend genootschap, om het vrije woord elders te verkondigen. Helaas komen er alleen maar elementen bijquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow nee hoor, ik kijk alleen verder dan naakte manmensen op 1 boot. Vooral omdat die hele gay pride een veel uitgebreider feest is waarop ook nog es het overgrote deel van de bezoekers hetero is, maar goed.
Ik vind het gewoon hilarisch dat men zich zo druk maakt om een middagje met bootjes en halfnaakte mannen erop. Vooral omdat alleen DAT wordt gebruikt om meteen de homoseksualiteit an sich te beoordelen of te veroordelen.
niks mis mee toch?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
bleef het maar gewoon beperkt tot een middagje, liever zag ik zelfs een tourend genootschap, om het vrije woord elders te verkondigen. Helaas komen er alleen maar elementen bij
Idd, boeiendquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niks mis mee toch?
wat is er zo rampzalig an?
Dat lijkt me duidelijk, er worden nu al kinderen ingezet om het homoïsme te vieren.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niks mis mee toch?
wat is er zo rampzalig an?
Bansheeboy?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk, er worden nu al kinderen ingezet om het homoïsme te vieren.
Bullshit al hadden mijn ouders nog zo mijn best gedaan, ik had nooit iets anders gewild dan een lekker wijf. En dat zou andersom ook zo gelden, was ik homo geweest hadden mijn ouder zo hun best kunnen doen, ik was het toch geweest.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk, er worden nu al kinderen ingezet om het homoïsme te vieren.
och er worden al eeuwen hersenloze domoren ingezet in zonder reden hom's in elkaar te slaan of uit te schelden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
oeh lekker!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, boeiend. Ze doen niemand kwaad verder
.
Biertje?.
Is dat de achterliggende gedachte, vieren dat je niet in mekaar wordt geslagen ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och er worden al eeuwen hersenloze domoren ingezet in zonder reden hom's in elkaar te slaan of uit te schelden.
of telt dat niet?
als je het zo wilt zienquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Is dat de achterliggende gedachte, vieren dat je niet in mekaar wordt geslagen ?
Mijn bord voor m'n kopquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je het zo wilt zien.
maar goed je bord voor je kop is nu wel groter dan die boot van die kinders.
Die vergelijking maak je zelf. Waarom zou je behoefte moeten hebben aan beidenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:12 schreef HeatWave het volgende:
Ze zijn iig niet agressief ofzo. Doe mij maar 1000 jerruhs ipv 1 Mohammed B.
Twas meer een kwinkslagquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die vergelijking maak je zelf. Waarom zou je behoefte moeten hebben aan beiden
Ze zijn er. Deal with it, maar exploiteer het niet.
De vraag is niet zozeer of je ergens pijn van hebt, het gaat meer om het stadsgezicht. Zoals je misschien weet, betaalt stadsdeel Centrum dit jaar dat hele gebeuren, omdat de belangenorganisaties een financieel risico niet kunnen of willen dragen. Omdat gay pride geen feest is voor iedereen, maar voor een selecte groep, kun je jezelf de vraag stellen: wil ik dit eigenlijk wel? Waarom zou je niet iets voor iedereen kunnen verzinnen, bijvoorbeeld een autoloze zondag, waarbij je taxi's en noodverkeer wel de ruimte moet kunnen geven. Combineer dat met een vrijmarkt, spelletjes op straat, noem het maar op. Noemen we het verbroederdag, dan kan iedereen er wat mee.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Twas meer een kwinkslag.
Ik heb met niemand moeite, wat ze ook doen, als ik (ruim zien) er maar geen last van heb. En met de gaypride oid heb ik geen moeite. Wel met gasten die rellen (hooligans) moorden ( EXTREME moslims), vechten (dronken boeren oid).
ik heb nog nooit 1 centje pijn gehad van een homo, jij wel?
Aangezien ze specifiek zoeken naar leeftijdsgenoten, zullen ze die oudere mannen wel af weten te wimpelen. Anders kunnen ze ook gewoon op gay.eu terecht.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:19 schreef karr-1 het volgende:
Wel moet je er voor oppassen dat ouderen er geen misbruik van gaan maken om eens een lekker jong knaapje te scoren of zo, maar ik neem aan dat ze dat zelf wel in de gaten kunnen houden.
Ja, nú wel jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar heb ik het helemaal niet over. L-IS begrijpt nu dat het voor een homo(jongere) veel lastiger is om een vriendje te vinden als je niet weet of iemand wel homo is.
Beter laat dan nooit?quote:
Nou oké danquote:
Carnaval?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:55 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Goed hij was misschien iets ongenuanceerd. Ik bedoel meer te zeggen: Er zijn toch ook geen speciale heterofeestjes voor kinderen waarom dan wel zonodig een homofeestje voor kinderen. Dat snap ik niet...
Het was volgens mij niet de bedoeling dat ze die kids volledig aan hun lot overlieten. Er zou een boot met ouders meevaren en ze zouden een plekje in de optocht krijgen ver van de wat seksueler getinte boten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:39 schreef Sailmaker het volgende:
[..]
Carnaval?
Ik vraag me af, de homo's hier in dit topic, vinden die de gay parade geschikt voor een kind van 14? (kweet niet hoe het daar zit met drank, drugs,sex etc.?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |