Manucharyan zit nooit bij de selectie manquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Je mist Edgar.
Krohn-Dehli was teruggekocht, wat een miskoop.quote:
Vrije transfer naar Ajax hoor dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Krohn-Dehli was teruggekocht, wat een miskoop.![]()
Nee, denk het niet. Sterker nog, ik denk dat Ajax voor clubjes als RKC/Haarlem zelfs een deel van het salaris betaalt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:14 schreef Black-Death het volgende:
Verdienen wij eigenlijk nog iets aan een verhuur?
jah je hoeft minder uit te geven aan hun salaris en je krijgt ze misschien beter terug.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:14 schreef Black-Death het volgende:
Verdienen wij eigenlijk nog iets aan een verhuur?
Kan er dan op de valreep ook nog verrast worden met een leuke aankoop. Ik zou alleen zo 1-2-3 niet weten wat of wie er nog in de pijpleiding zou moeten zitten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En we hebben nog (precies) tien uur om Olaf Lindenbergh en Mauro Rosales kwijt te raken!
Wie?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:13 schreef Chadi het volgende:
Nu nog die gast die altijd loopt alsof ie moet poepen en Rosales.
Lindenberghquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:23 schreef Madine het volgende:
Olaf? Wie is Olaf? Hebben we een Olaf? Kan me niet herinneren dat ik een Olaf heb zien spelen.
Kan ook zijn dat ik wel een Olaf heb zien spelen, maar dat die Olaf geen al te grote indruk op me maakte natuurlijk.
Erg slecht iddquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:35 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je een screenshot van m'n ava gemaakt ofzo![]()
Zo van pleaaaase geef me dat Ajax shirt ...quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:36 schreef Urquhart het volgende:
Toevallig Dentheman nog gehoord op Radio 1 gisteren
Iets tussen 3 en 5 miljoenquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:41 schreef ub40_bboy het volgende:
Voor hoeveel is die Rosales destijds gehaald?
1.5 uur treinenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, naar het stadion voor een kaartje in de voorverkoop gaan mag ik toch niet hopen...
Oh dat valt nog mee ik dacht dat ie voor veel meer was gekomen. Voor 3 miljoen mag River plate em ophalen.quote:
nee zomer pasquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:46 schreef endr0me het volgende:
En Grygera ? gaat die nog weg ?
Ja van de zomer, naar Juventus.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:46 schreef endr0me het volgende:
En Grygera ? gaat die nog weg ?
Veel talenten en Krohn-Dehli jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:54 schreef S-Two het volgende:
Veel talenten dus nog verhuurd: Vertonghen, Poepon, Slijngaard, Boerrigter, Krohn-Dehli.
Misschien vind Sparta wel het talent wat aan HTC voorbij is gegaan..quote:
quote:Ajax in top 10 van 'beste voetbalclubs ter wereld aller tijden'
De IFFHS presenteerde vandaag een overzicht van de beste voetbalclubs aller tijden (vanaf 1 januari 1991 worden de resultaten van de clubs verwerkt, red.). Ajax staat daarin op een verdienstelijke 10e plaats. De andere Nederlandse 'toppers'; Feyenoord en PSV, volgen op een straatlengte afstand op de respectievelijk 52e en 56e plaats.
1. FC Barcelona (S)
2. Juventus (I)
3. AC Milan (I)
4. Manchester United (GB), Real Madrid (S)
6. Bayern Munchen (D)
7. Inter Milaan (I)
8. Arsenal FC (GB)
9. River Plate Buenos Aires (ARG)
10. Ajax (NL)
52. Feyenoord (NL)
56. PSV (NL)
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:36 schreef Urquhart het volgende:
Toevallig Dentheman nog gehoord op Radio 1 gisteren
Mooi! De Mul verhuren en Rosales laten spelen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:18 schreef Radegast het volgende:
Die transfer van Rosales gaat mislukken, dit duurt te lang. [afbeelding]
Laten we vragen of koningdavid even voor ons wil bidden dat het nog goed komt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:18 schreef Radegast het volgende:
Die transfer van Rosales gaat mislukken, dit duurt te lang. [afbeelding]
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:25 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Mooi! De Mul verhuren en Rosales laten spelen!
Piet de Visserquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:25 schreef Pritt het volgende:
[..]
Laten we vragen of koningdavid even voor ons wil bidden dat het nog goed komt.![]()
pffffffiiiieewww...wat een opluchtingquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef Longmen het volgende:
Zo we hoeven ook niet bang te zijn dat killer en doelpunten kanon Boussabon gaat scoren zaterdag, die is naar Utrecht toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |