quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef Kyls het volgende:
Ik scheer mijn hoofd altijd gewoon met mijn scheer apparaat. Werkt ook perfect!
Er blijft met standje o nog steeds 1 a 1,5 mm erop staan. Dus helemaal glad wordt het niet met een tondeuze...quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:15 schreef Pumatje het volgende:
standje nul op de tondeuze is dus niet helemaal kaal?
het is namelijk zo dat ik enkel stand 3 als laagste heb, maar ik kan er ook dat opzetstuk afhalen.
Ik heb standje 0, standje 0 is stoppels.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:15 schreef Pumatje het volgende:
standje nul op de tondeuze is dus niet helemaal kaal?
het is namelijk zo dat ik enkel stand 3 als laagste heb, maar ik kan er ook dat opzetstuk afhalen.
heb jij het eens geprobeerd met een gewoon scheerapparaat?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:42 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb standje 0, standje 0 is stoppels.
haha opperdeskundige...quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er blijft met standje o nog steeds 1 a 1,5 mm erop staan. Dus helemaal glad wordt het niet met een tondeuze...
Vanochtend heb ik het met gewoon scheerapparaat geprobeerd. Dat werkt idd wel..![]()
Scheelt heel veel werk tov scheermes. Veel sneller, veel gemakkelijker en bijna hetzelfde resultaat.
Meer mensen die met een gewoon scheerapparaat aan de gang zijn geweest? Zitten daar weer nadelen aan, irritaties oid?
Trouwens: kan en hoofdhaar "ingroeien"? Iemand die het weet?
Ik ben vooral benieuwd naar onze opperdeskundig Techno2
![]()
Hoe los je dat op?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:28 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
't kan wel, heb 't 1 keer gehad... dus da's bijna nooit...
Kan best zijn dat hij op den duur gaat irriteren. Volgens mij is het ook niet zo goed voor je scheerapparaat, want hoofdhaar is dikker. Echt glad wordt het niet, nee...quote:en het lijkt me zwaar irritant je hoofd met een scheerapparaat te scheren dus heb er nog nooit serieus aan gedacht dat te doen, kan sowieso nooit echt glad worden...
Waarom zou je het niet proberen?quote:Op maandag 9 april 2007 12:47 schreef Pumatje het volgende:
ik wil dus nog wel wat haar erop hebben staan... en ik kan met mijn tondeuze tot standje 3.
nu twijfel ik dus of ik het stuk erafhaal... iets korter lijkt me wel relekst.![]()
Zelfs als ik de kop eraf haal heb ik nog 4 standen. En mijn tondeuze was niet eens duur.quote:Op maandag 9 april 2007 12:47 schreef Pumatje het volgende:
ik wil dus nog wel wat haar erop hebben staan... en ik kan met mijn tondeuze tot standje 3.
nu twijfel ik dus of ik het stuk erafhaal... iets korter lijkt me wel relekst.![]()
Ik weet niet hoe je eerst uitzag, maar dit vind ik prima kunnen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:34 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb paar dagen terug standje 0 over mijn hoofd gehaald. Vriendin zit toch in het buitenland en ik wilde het al heel lang een keer proberen. Wel een groot verschil zeg, standje 1 of standje 0. Ik ben nu toch wel echt heel kaal.
Maarja, over een weekje is het weer wat op lengte. Groeit echt idioot hard.
[afbeelding]
Het is ook een beetje wennen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:14 schreef Dutch_Courage het volgende:
Het gaat ook wel. Ik krijg er alleen een beetje een agressieve kop van.Ik laat het toch maar bij standje 1 voortaan.
..terwijl me dat in jouw geval maar een klein stapje lijkt... en bijna kaal staat goed dus probeer het eens (na een dag of 3 is het toch weer aangegroeid tot zoals op de foto)quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:34 schreef Torio het volgende:
Ook maar eentje van mij dan...
De stap naar helemaal kaal heb ik nog niet gedurfd![]()
[afbeelding]
Whehe ja, erg glad en zacht.quote:
Gaaf he ?quote:Op maandag 23 april 2007 21:31 schreef Pracissor het volgende:
Voor het eerst volledig kaal geschoren met een mesje, voelt erg apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |