smeagolquote:Op maandag 5 februari 2007 18:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ah, beroemde kale mensen. Een van de meest sprekende voorbeelden vind ik scheidsrechter Collina wel. Die heeft er ook echt het gezicht voor, da's een man waar je echt bang van kan worden.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mwah...mooie foto, alleen jammer dat je er niets op kunt zienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kijk maar eens in mijn fotoboek....Dan kun je zien dat mijn hoofd zelfs licht geeft. Nou als je dan niet kaal bent, dan weet ik het niet meer...![]()
Gaaf he ?!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:57 schreef Tezz het volgende:
Zijn er werkelijk waar al vier topics vol over kale hoofden???? Ongelofelijk zeg!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:13 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Mwah...mooie foto, alleen jammer dat je er niets op kunt zien
Wat een boeventroniequote:Op woensdag 7 februari 2007 12:15 schreef 2dope het volgende:
Dit was mijn 6MM hoofd afgelopen zomer:
[afbeelding]
Vanwege de zoninval lijkt het nog iets korter dan het daadwerkelijk is.
Je moest eens weten hoe geil sommige vrouwen zo'n kortgeschoren hoofd vinden!quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:23 schreef DennisMoore het volgende:
Geschikt voor Prison Break, bedoel je?.
Vertel mij wat...quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:57 schreef dborhem het volgende:
Je moest eens weten hoe geil sommige vrouwen zo'n kortgeschoren hoofd vinden!![]()
Ja joh,vooral de vrouwen in de US vinden die ene met die blauwe koplampen van ogen de lekkerste uit de serie.quote:
Het staat je inderdaad erg goed.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:15 schreef 2dope het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef dborhem het volgende:
Ja joh,vooral de vrouwen in de US vinden die ene met die blauwe koplampen van ogen de lekkerste uit de serie.![]()
Heb ik nog niet veel van gemerktquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:57 schreef dborhem het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe geil sommige vrouwen zo'n kortgeschoren hoofd vinden!![]()
Welke stand is dat met een tondeuze?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:15 schreef 2dope het volgende:
[afbeelding]
Die bedoel ik,als hij in het nauw zit trekt hij zo'n wat de amerikanen 'rabbit in the headlights'gezicht noemen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Bedoel je Wentworth Miller #3 ?.
#2quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:34 schreef Tali-banaan het volgende:
zal dan standje 6 zijn he denk ik. of werkt dat zo niet?
Ik heb geen verstand van hippie-haar !quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:08 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Welke stand is dat met een tondeuze?
Ik heb dus een tondeuze met opzetstukken, dit is het opzetstuk van 6mm. Ik heb ook nog 1 van 3mm, 9mm en 12mm.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:08 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Welke stand is dat met een tondeuze?
Nee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:34 schreef Tali-banaan het volgende:
zal dan standje 6 zijn he denk ik. of werkt dat zo niet?
Alle ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:13 schreef TeChNo2 het volgende:
Trouwens alle smileys zijn ook altijd zo kaal als biljartballetjes...
Maar niet iedereen wil op een alien lijken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:24 schreef TeChNo2 het volgende:
Precies: veel te ingewikkeld en onnodig omslachtig, vandaar mijn tip: neem een gillette, die heeft maar een stand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |