Verdomme, dat meen je niet? Nu kan ik ook niet meer op school pulsenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb 1.4 op mijn laptop staan aangezien die klote 1.5 bij mij niet werkt![]()
[..]
Wel aparte groep, die van mijn pc heb ik apart een acount, de laptop de gewone acount....moet toch goed kunnen gaan, of ze hebben 1.4 verboden of zo, zo ja, dan wordt ik een beetje erg pissig
hmmz, raar....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Eigelijk onzin aangezien het vorig jaar nog wel ging....
Nou ik wou dat ik het ook niet meende, maar het lijkt er wel op. Nou dag 1 milquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:27 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Verdomme, dat meen je niet? Nu kan ik ook niet meer op school pulsen( ik kom daar niet door de proxy heen.
)
Juist, dat bedoel ik dus.quote:
klopt dat had ik ook.......quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:38 schreef R-Mon het volgende:
Wil ik een toetsenbordje maken, blijkt m'n "Keep record of keystroke frequencies" uit te staan sinds de laatste update.
wat een grapquote:Op woensdag 31 januari 2007 07:31 schreef Bruce117 het volgende:
De stat zijn nog vorlijk in het gesloten topic gepost
Hmm zie nu dat dat hier ook wasquote:
Oplettend!quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:22 schreef Troel het volgende:
gateway, je kan je sig nu wel wijzigen denk ik
zal ik dat dan eens doen? levert wel weer keyz op he?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:22 schreef Troel het volgende:
gateway, je kan je sig nu wel wijzigen denk ik
Typen. Veel typen.quote:
No shit Sherlockquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:32 schreef Xebber het volgende:
Typen. Veel typen.
Zoiets, alleen krijg ik niet betaald.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:35 schreef FJD het volgende:
[..]
No shit SherlockVeel tik gedoe op t werk?
Zet hem maar weer op Fok!Schaapquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:24 schreef gateway het volgende:
[..]
zal ik dat dan eens doen? levert wel weer keyz op he?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |