De Luttequote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:12 schreef Intelligence het volgende:
Woei, ik gaat verhuizen, van De Lutte -> Enschede, Stadsveld
Hmm, toevallig in zon gebouw aan de rand van het bos, met op de voorkant de tekst: "Our Ark" ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:36 schreef Mokz het volgende:
[..]
De LutteDaar ben ik nog op 'kamp' geweest. Wat een klein dorp, en wat een toffe kroeg.
![]()
ZonCollege
![]()
Rembrandtlaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:31 schreef Q. het volgende:
Waar op Stadsveld?
In ieder geval dit jaar nog als het goed isquote:Op maandag 12 maart 2007 19:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen... Alhoewel pas geleden dan wel weer vrij sterk is... De laatste keer bios was een maand of 2 geleden geloof ik.
Het is een boerderij, met paarden, en 4 gebouwen: Het huis van de eigenaar (groot!), het kamphuis, douchehok/schuur, en paardenstal. Dichtbij de duitse grens, achter een benzinestation langs de provinciale weg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:13 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Hmm, toevallig in zon gebouw aan de rand van het bos, met op de voorkant de tekst: "Our Ark" ?
Euuuhm, de laatste keer bios was volgens mij Zwartboek en dat was met óf een slank en donker meisje, óf een nogal euuuh, sexy gekleed "speelding" ::').quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:43 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
In ieder geval dit jaar nog als het goed is![]()
Bij gekke frans/aust?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:16 schreef Mokz het volgende:
[..]
Het is een boerderij, met paarden, en 4 gebouwen: Het huis van de eigenaar (groot!), het kamphuis, douchehok/schuur, en paardenstal. Dichtbij de duitse grens, achter een benzinestation langs de provinciale weg.
Diploma's? Ik ben nog op zoek naar programmeurs in enschedeeequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:26 schreef Boeman het volgende:
Ik zoek werk in Enske. Mijn stufi is te weinig.
Iemand toevallig suggesties?
Ja, austweg! Mensen daar ken ik verder niet, wel dat ze 2 drukke honden hadden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:06 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Bij gekke frans/aust?Aan de austweg?
Dan houd ik me ook aanbevolen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:26 schreef Boeman het volgende:
Ik zoek werk in Enske. Mijn stufi is te weinig.
Iemand toevallig suggesties?
Hé, da's toevallig, daar ging ik een paar jaar terug nog behoorlijk veel mee omquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:06 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Bij gekke frans/aust?Aan de austweg?
Het viel me gewoon op toen ik een foto van je had gezien, maar wanneer het was dat ik je gezien heb weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuuhm, de laatste keer bios was volgens mij Zwartboek en dat was met óf een slank en donker meisje, óf een nogal euuuh, sexy gekleed "speelding" ::').
Volgende keer gewoon hetzelfde doen als alle andere real life kasta spotters; "Kasta! Kasta! roepen en vervolgens stomdronken worden met me van de tequila en ouzo!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:03 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Het viel me gewoon op toen ik een foto van je had gezien, maar wanneer het was dat ik je gezien heb weet ik niet meer.![]()
Dat heb ik dan weer gemist.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon hetzelfde doen als alle andere real life kasta spotters; "Kasta! Kasta! roepen en vervolgens stomdronken worden met me van de tequila en ouzo!.
Nopequote:
Had hij die tekkels nog? Die had frans gejatquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:13 schreef Mokz het volgende:
[..]
Ja, austweg! Mensen daar ken ik verder niet, wel dat ze 2 drukke honden hadden.Waren met +/- 60 man ofzo.
Ghehe. Dat spandoek zag ik laatst nog hangen, (WIJ ZOEKEN MEDEWERKERS, LOOP BINNEN) toen stond er nog CL op.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope.
We hebben tegenwoordig een andere bedrijfsnaam.
Teckels? Nee, waren twee labradors geloof ik, een wat oudere blonde die kwijlde, en een jongere zwarte die alles aanviel (speels).quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:30 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Had hij die tekkels nog? Die had frans gejatDaarom noemen ze m tekkel frans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |