http://www.nu.nl/news/995(...)partij_Enschede.htmlquote:Op zondag 4 maart 2007 19:29 schreef Mojave het volgende:
pardon?
Nou, ik denk dat het toezicht inhoudt dat de begeleiders heel boos gaan kijken als hij stoute dingen doet zoals mensen neerknallen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:51 schreef DrMarten het volgende:
Maar kan iemand mij uitleggen wat het toezicht inhoudt als een bijna uitbehandelde tbsér die nog wel onder toeicht staat, midden in de nacht met een pistool op straat loopt? :S
Mooi dom van je. Tenzij je nu in Losser woont natuurlijk..quote:Op maandag 5 maart 2007 13:32 schreef Intelligence het volgende:
Oh ow, ik gaat waarschijnlijk verhuizen naar enschede
Hey! Ja het gaat wel goed, beetje te veel werken en te weinig bier, maargoed, de zomer staat weer voor de deur, dan gaan we dat maar weer eens goed maken. De eerste BBQ hebben we afgelopen weekend al gehad. En hoe is het met jullie? Met Brent ook alles goed? Ik heb al wel een aantal foto's over het forum zien vliegen, ziet er goed uit! Knap werk hoor! hehehehequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:03 schreef Neuk het volgende:
tartel! Hoest met u?
En dat is alleen het percentage wat in het nieuws komt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:26 schreef gias het volgende:
hmm gaat lekker hier, in de tijd dat ik er woon (2 jaar) zijn er 2 schietpartijen geweest en een bankoverval,
leuke stad Enschede
Ja want de helft van de schietpartijen haalt de Tubantia niet eens meer..quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef Marginaal het volgende:
[..]
En dat is alleen het percentage wat in het nieuws komt.
Ik bedoel alleen te zeggen dat de plaatselijke hermandad niet alles naar de pers doorspeelt i.v.m. onderzoeken e.d.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:45 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ja want de helft van de schietpartijen haalt de Tubantia niet eens meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |