Nope, verwacht er niet veel van. Al verwacht ik van de randverschijnselen nog minder.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:23 schreef M0NTANA het volgende:
De supporters van Feyenoord hier op FOK! hebben het bijna alleen maar over de randverschijnselen, geen vertrouwen in een goede afloop zondag?
Die zijn ook uitgesloten, toch jammer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:24 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nope, verwacht er niet veel van. Al verwacht ik van de randverschijnselen nog minder.
Als je wil kan je via de frietcatering wel naar het uitvak hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die zijn ook uitgesloten, toch jammer.
Onze Hooligan is er ook weer bijquote:
Als groepen mensen (1.600 man ofzo) wat willen, is er veel mogelijk, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als je wil kan je via de frietcatering wel naar het uitvak hoor![]()
![]()
met jou altijdquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:31 schreef Jasza het volgende:
Jorien kom je 1 op 1 bij de frietcatering?
Met het volk wat er bij ons tegenwoordig in het uitvak zit is niks mogelijk. En al helemaal niet als je constant in de gaten wordt gehouden door camera's en NSB stewards.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als groepen mensen (1.600 man ofzo) wat willen, is er veel mogelijk, maar ik zie het niet gebeuren.
Als de vlam flink in de pan slaat, ben je zo door een wandje heen, ook in de ArenA of daarbuiten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:32 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Met het volk wat er bij ons tegenwoordig in het uitvak zit is niks mogelijk. En al helemaal niet als je constant in de gaten wordt gehouden door camera's en NSB stewards.
Een kaassoufle tegen de wand flikkeren?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
met jou altijd
[afbeelding]
[afbeelding]
je weet hoe he![]()
Jorien met ze kop in de frituurpan stoppen iddquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Een kaassoufle tegen de wand flikkeren?
Misschien weten ze zelfs te scoren. Dat zou helemaal bizar zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:38 schreef patrickt37 het volgende:
Stel dat Ajax op 60% speelt, en 010 op 120%, sta er dan niet van te kijken dat 010 een punt wegsleept uit Amsterdam.
Klopt, alleen de mensen die tegenwoordig in het uitvak zitten is klapvee die niks doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als de vlam flink in de pan slaat, ben je zo door een wandje heen, ook in de ArenA of daarbuiten.
Daar zat echt voor honderden jaren aan SVquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:37 schreef Erasmusch het volgende:
Of in Nancy bv
er zitten soms nog wel gekke gasten tussen hoor, zoals bij utrecht uitquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:43 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Klopt, alleen de mensen die tegenwoordig in het uitvak zitten is klapvee die niks doen.
[..]
Daar zat echt voor honderden jaren aan SV![]()
Ja lopen er altijd wel een paar nog tussen maar niet veelquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
er zitten soms nog wel gekke gasten tussen hoor, zoals bij utrecht uit![]()
maar het licht zal wel weer uitvallen in het trappenhuis![]()
Ben je ook een held zonder knuppel?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:45 schreef Bullebak het volgende:
Iemand een foto van Joriendeinternethoolie?Kijken of hij nog per ongeluk tegen mn knuppel loopt zondag
![]()
![]()
Je weet het antwoord zelf ook wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:47 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ben je ook een held zonder knuppel?
Hij heeft zijn knuppel altijd bij zich.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:47 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Absoluut een grotere held dan 99% van die rel-amoebesquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:47 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
blaatquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:50 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Absoluut een grotere held dan 99% van die rel-amoebes![]()
Kansloos figuur ben jij johquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:51 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Wow, een post zonder spelfouten![]()
Geen hoofdletter en punctuatie.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:51 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Wow, een post zonder spelfouten![]()
Stoere jongens toch altijd, met knuppel, schilden en honden. Echt een baan waar je trots op kan zijn.quote:
Ja joh, gaat echt gebeuren met dat broodtrommel-publiek in het uitvak.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als de vlam flink in de pan slaat, ben je zo door een wandje heen, ook in de ArenA of daarbuiten.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja joh, gaat echt gebeuren met dat broodtrommel-publiek in het uitvak.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:45 schreef Bullebak het volgende:
Iemand een foto van Joriendeinternethoolie?Kijken of hij nog per ongeluk tegen mn knuppel loopt zondag
![]()
![]()
Whehequote:Op donderdag 1 februari 2007 10:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, ik heb een kale plek op m'n achterhoofd.. Kut keppels altijd![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:14 schreef Ordinair het volgende:
Ik denk dat het een rustige wedstrijd wordt, alleen wat spreekkoren.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:14 schreef Ordinair het volgende:
Ik denk dat het een rustige wedstrijd wordt, alleen wat spreekkoren.
Hou ik lekker voor mequote:Op donderdag 1 februari 2007 10:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Whehe![]()
Bartje wat denk je dat het gaat worden dan![]()
![]()
Dat strookt niet met je beloftes......quote:
Waar heb jij een belofte gelezen dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:47 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat strookt niet met je beloftes......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |