Over teleurgestelde koppies gesproken. Waar is die foto van van der Vaart als hij voor een feyenoordvak in de lucht springt na een doelpuntquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
die teleurgestelde koppies daar achter![]()
helemaal niets in .....quote:
heb je al angstzweet?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Kutzooi
Voel me niet echt goed!
Heb zo een gevoel dat ik ziek wordt zo vlak voor de klassieker!
Oke, ik gebruik hem zondag pas weer..quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ga je die smilie nou bij elke slechte grap posten?
Die had ik een tijdje als achtergrond staan. Kan m alleen niet meer vindenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:08 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Over teleurgestelde koppies gesproken. Waar is die foto van van der Vaart als hij voor een feyenoordvak in de lucht springt na een doelpunt.
Nog een slechte grap dan:quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ga je die smilie nou bij elke slechte grap posten?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:32 schreef Ordinair het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat gebeurd er?![]()
Toen Bergdolmo die aansteker vol op zen kop kreeg?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:08 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Over teleurgestelde koppies gesproken. Waar is die foto van van der Vaart als hij voor een feyenoordvak in de lucht springt na een doelpunt.
Geen idee, zou best kunnen, Bergdolmo was een aardige kopperquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:16 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Toen Bergdolmo die aansteker vol op zen kop kreeg?
Nou is wel te verwachten dat als je provocerend gaat juichen voor een Feijenoordvak dat je dan dingen naar je kop krijgt gegooidquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh dat maakte de dag weer goed zeker
Google eens op het woord reputatiequote:Op woensdag 31 januari 2007 21:13 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja he want in Nancy zijn met aanstekers gegooid
Wil je zeggen dat er alleen bij Feijenoord met aanstekers wordt gegooid?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:15 schreef Lennox het volgende:
[..]
Google eens op het woord reputatie![]()
Nee, ook met bier.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:16 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat er alleen bij Feijenoord met aanstekers wordt gegooid?
Frusti'squote:Op woensdag 31 januari 2007 21:13 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nou is wel te verwachten dat als je provocerend gaat juichen voor een Feijenoordvak dat je dan dingen naar je kop krijgt gegooid
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Frusti's![]()
Al zou Buijs hetzelfde naar ze kop krijgen![]()
En het duurt nog 4 dagen voordat het daadwerkelijk begintquote:
Dirk_Kuytquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:58 schreef stefmans het volgende:
We kunnen een loterij beginnen, welke Feyenoorder is het eerst gebanned na zondag?
Ik gok op Vakkie_W.
Jorien zal het niet zijn, die is dan aan het rellen.quote:
Vandaar die massale ME-operatie! Nou begrijp ik hetquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jorien zal het niet zijn, die is dan aan het rellen.
Hij gaat uitbreken bij de frietkraamquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:01 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Vandaar die massale ME-operatie! Nou begrijp ik het
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij gaat uitbreken bij de frietkraam![]()
Prison Break is niets tegenover Jorientjequote:
Dat was toen best wel leuk eigenlijk - maar F'noord werd dat seizoen weel kampioeen ...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:53 schreef Ayaxola het volgende:
1983 - 1984 Ajax - Feyenoord 8 -2
Wat een feest moet dat zijn geweest![]()
De dubbel zelfsquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat was toen best wel leuk eigenlijk - maar F'noord werd dat seizoen weel kampioeen ...
hoe voelde dat?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:17 schreef Doc het volgende:
Dankzij de "Jood der Joden"
Als een beetje een kampiioensschap van Ajaxquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Als een beetje een kampiioensschap van Ajax
Een heerlijke reputatie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:15 schreef Lennox het volgende:
[..]
Google eens op het woord reputatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |