Hehe, tuurlijk. Ben je erbij?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:14 schreef zevenkamp het volgende:
0-5
de 9-4 in de kuip ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:53 schreef Ayaxola het volgende:
1983 - 1984 Ajax - Feyenoord 8 -2
Wat een feest moet dat zijn geweest![]()
quote:Drenthe baalt van gele kaart
Gepubliceerd op: 30-01-07 / Auteur: Jan / Bron: Sportweek.nl
Dat Royston Drenthe fan van Edgar Davids is, is al een tijdje bekend. Rede genoeg voor Drenthe om te balen van zijn ''onterechte'' gele kaart, die hij opliep in het duel met RKC. Hierdoor mist hij ten eerste de klassieker en ten tweede een wedstrijd tegen Davids.
Drenthe: “Ik baal daar onwijs van. Helemaal omdat het zo’n zielige kaart was. Ik deed niets. Maar helaas kun je hier niets tegen doen. Je kunt niet in beroep of zo.” Drenthe liep ook nog een bovenbeenblessure op na een duel met Benjamin de Ceulaer en moet enkele dagen rust houden.
“Door dat ‘duelletje’ kon ik op het laatst haast geen acties meer maken. Ik heb de wedstrijd wel uitgespeeld want ik wist dat ik de week erop toch niet zou spelen. Al vóór de wedstrijd gonsde het door mijn hoofd: ‘geen geel pakken dan mag je volgende week tegen Davids spelen’. Helaas. Nu ga ik de boys maar aanmoedigen”, aldus een balende Royston Drenthe
Daar kan Buijs nog wat van leren, zo'n instelling.quote:
Verre van... we maken er eigenlijk teveel woorden aan vuil inderdaad.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:20 schreef Erasmusch het volgende:
Danny is echt jullie nieuwe held he
zijn jullie mee begonnenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:22 schreef koningdavid het volgende:
jammer dat hij vaak in één adem met Davids genoemd wordt de laatste dagen.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:33 schreef ruud_fr het volgende:
zijn jullie mee begonnen
"voetbalgeschiedenis".quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:39 schreef Bananenman het volgende:
Grootste ME operatie ooit in Amsterdam? De krakersrellen zijn er niks bij?
TeringVuurPijlquote:Op woensdag 31 januari 2007 07:45 schreef Keltie het volgende:
TerugVindPicornie.
Ook onbegrijpelijk, als er ondertussen iets wel suf is geworden dan is het die aankomst van die treinen wel. Beetje gillen, drie scheten laten en dan is alle gekheid ook wel over..quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:39 schreef Bananenman het volgende:
Grootste ME operatie ooit in Amsterdam? De krakersrellen zijn er niks bij?
Jaren terug, bij mij eerste Klassiekers vond ik het de moeite nog wel waard, maar nu niet meer.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:54 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ook onbegrijpelijk, als er ondertussen iets wel suf is geworden dan is het die aankomst van die treinen wel. Beetje gillen, drie scheten laten en dan is alle gekheid ook wel over..
Nee, dat komt te mooi voor jullie uit.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:26 schreef PyTh het volgende:
2-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |