Jij vertrouwt mijn rijkunsten niet.quote:
Ze kan toch niet pijpen en autorijden tegelijk! Dat veroorzaakt ongelukken!quote:
Wie heeft het over rijden op de bestuurdersstoelquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij vertrouwt mijn rijkunsten niet.![]()
Je zei pijpen, hihiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze kan toch niet pijpen en autorijden tegelijk! Dat veroorzaakt ongelukken!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je zei pijpen, hihi
@ admiraal: vanaf de achterbank met zo een nepstuurtje meesturen
Heej koei!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:15 schreef moemoe het volgende:
Tvp.
Of toch maar de joystick manier?quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Of toch maar de joystick manier?![]()
![]()
shakes some bodypartsquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daar ben je op msn al hele tijd mee bezig![]()
enzo...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Dus...
Boem, als je altijd zo moe bent, misschien is sos wat voor je, dan ben je echt niet moe hoor.quote:
sos verdoofd, niet dat je er echt een energieboost van krijgt, dan kan je beter pep nemen, is ook goedkoper ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Boem, als je altijd zo moe bent, misschien is sos wat voor je, dan ben je echt niet moe hoor..
Mijn moeder eet dat. Op brood.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:53 schreef purplerose het volgende:
Lekkere tong dikkie-boemswat kan die allemaal?
omg, dat wil ik niet wetenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mijn moeder eet dat. Op brood.
Ik raak wel actief hoor van sos, alleen je kan ook te strak staan ervan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
sos verdoofd, niet dat je er echt een energieboost van krijgt, dan kan je beter pep nemen, is ook goedkoper ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |