abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51956122
borden aflikken is een begin .
pi_51956420
Oh, en ik erger me ook kapot aan mensen die niet antwoorden op email die ik ze stuur. En dat gebeurt onderhand zo vaak dat ik me af begin te vragen of mijn email het nog wel goed doet. .

Als ik iets voor iemand moet doen, waar ik die persoon een plezier mee doe, maar dat ik alleen wat informatie van diegene nodig heb, en die persoon is vervolgens te beroerd om even een mailtje terug te sturen, waardoor dingen voor mij weer veel lastiger worden, terwijl het uiteindelijk ging om een pleziertje voor die ander, dan vind ik dat echt irritant.

Zo van HALLO, ik doe JOU een plezier, waarom ben je dan te beroerd om even terug te mailen zodat ik ook verder kan met mijn werk. Maar nee, het boeit ze allemaal niks. En zij kunnen gratis ergens heen, dus wat zullen ze zich druk maken ?
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_51956504
Alsof die mensen hadden gevraagd om een mailtje van jou.

Klacht: Ongevraagd mail krijgen en mensen die boos worden als je niets terugstuurt .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_52305555
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Alsof die mensen hadden gevraagd om een mailtje van jou.

Klacht: Ongevraagd mail krijgen en mensen die boos worden als je niets terugstuurt .
Mensen hadden aan mij gevraagd of ik ze gratis bij iets naar binnen kon krijgen. Dat kon ik, maar moest ik wel weten op welke dag ze wilden, en toen antwoordden ze opeens allemaal niet meer. Hun idee, maar als ik voor ze ga regelen waren ze niet thuis.

Anyway. Kind van de buren krijgt tandjes en is al een uur aan het huilen. Waarom dat dat nou weer op het balkon moet zodat de hele buurt live mee kan genieten ?
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_52319994
Het mengpaneel van de band waar ik naar ging kijken was al deaud voor de eerste noot.

Dus geen band.

Verder stond de muziek in die tent echt belachelijk hard. Voor de kenners: veel overstuur en de installatie klapte regelmatig in de limiter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')