abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 18 juni 2007 @ 23:17:56 #51
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50597895
wat niet
ze is gewoon zo egocentrisch als de pest, zal nooit eens iets voor iemand anders doen
of iig niet voor mij

ik zit tv te kijken, zij staat in de schuur en vraagt of het fietsenschuurtje al dicht is. die staat achterin de tuin. niet dus, zegt ze dat ik nog ff moet doen. vraag ik of zij dat niet kan doen (ze is toch achter ) maar nee hoor want ik had 'm als laatste gebruikt

ze is fucking 24
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_50696582
Ik heb mn tong verbrand aan een "opkikker..."
(opkikker = soep)

Lekkere opkikker, hoor...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_50753552
Nog meer bladenleed na mijn post van een aantal replies geleden (over die Elle waarin 8 pagina's ontbreken):

Het ándere blad waar ik onder zit, Starstyle, houdt er mee op.

pi_50937362
Klacht: waarom klagen mensen toch zoveel ? Zie het leven een beetje van de fleurige kant .
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:40:59 #55
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_51128632
klacht: waarom moet ik dit topic weer een kick geven
pi_51128770
Gister zag ik op mijn bankafschrift dat ik het even heeeel zuinig aan moet gaan doen, en vandaag krijg ik te horen dat mijn contract niet wordt verlengd. Dit is niet mijn week
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_51129904
Ik heb door dat ik een optimist ben. Ik wil een pessimist zijn, .
pi_51130273
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:10 schreef zarGon het volgende:
Ik heb door dat ik een optimist ben. Ik wil een pessimist zijn, [afbeelding].
{verbitterde modus} ach, als optimist ga je vroeg of laat zoveel op je bek dat je uiteindelijk wel een pessimist wordt.. gewoon de wereld instappen alsof het leven één groot avontuur is waar op elke hoek nieuwe vrienden op je wachten, dan raak je vanzelf teleurgesteld, komt goed!
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_51130562
totdat een jongen vertelt dat je mooie ogen hebt .
pi_51132619
Deze week toetsweek en gisteren en vandaag reed de trein niet..

Kijk, dat het 1 keer gebeurd, maar 2x achterelkaar?!

En vooral geen reden aangeven, waarom de trein niet rijdt.

Hierdoor heb ik een toets gemist...

Ik ga morgen met de buurtbus...

GRMBL
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_51164558
De kat is aan het zeiken, ik heb geen zin om aan mijn paper te beginnen en drie acts op Dour die ik alle drie wou zien staan tegelijkertijd geprogrammeerd. .

* AudreyHepburn is humeurig.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_51166516
Ik heb Vakantie
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:33:02 #63
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_51207229
1. Telefoonwinkels die een transparant tasje geven, waardoor je vraagt om beroofd te worden.
2. Bij de kapper nemen ze wel je jas aan als je binnenkomt, maar als je net geknipt bent en af wil rekenen, moet je zelf je jas pakken.
3. Het verplicht vrijwillig "goedemorgen" zeggen tegen patienten in de wachtkamer bij de huisarts.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  Redactie Frontpage vrijdag 6 juli 2007 @ 18:01:06 #64
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_51208098
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen

IK WIL VERDOMME EEN BEETJE ZON IN DIT GARE KIKKERLAND JA
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_51312715
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:33 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
3. Het verplicht vrijwillig "goedemorgen" zeggen tegen patienten in de wachtkamer bij de huisarts.
O nee, daar was het vanmorgen veel te vroeg voor. Gewoon doen alsof je contact gestoord bent en oogcontact vooral mijden.
pi_51511788
De stoelen van de nieuwe Brabantse Arrivabussen (type: Ambassador 200) zitten keihard, bieden geen steun aan de rug en hebben NUL vering. Deze bussen zien er prachtig uit, maar ik had desondanks liever gehad dat het lelijke oude jaren 70/80-model (met die heerlijke leren stoelen vol schuim waarin je zo lekker weg kon zakken) weer in productie was genomen...

Voor mij als klein persoontje zitten de ramen ook vrij hoog. Ik kan best naar buiten kijken maar het gaat minder relaxed dan eerst. En volgens mij kunnen kleine kinderen al helemáál niet uit het raam kijken in deze bus.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2007 07:54:59 ]
pi_51734492
Ik zit op bed met de laptop en de kat, die zichzelf werkelijk uiterst luidruchtig met allemaal ranzige knaaggeluiden aan het wassen is. En ze ligt zo dat ik al een minuut of 10 recht d'r cloaca inkijk. .

Huisdieren, you gotta love 'em.
pi_51861961
quote:
Op maandag 16 juli 2007 07:47 schreef female81 het volgende:
het lelijke oude jaren 70/80-model (met die heerlijke leren stoelen vol schuim waarin je zo lekker weg kon zakken) weer in productie was genomen...
Mensen die mooie degelijke bussen afzeiken. Beter dan die gammele kutdingen die er nu rond rijden.

OT: Gisteren knapte er tijdens het wachten op lading een balg van de luchtvering van de trailer.

Tering, wat een knal, ik dacht dat er wat explodeerde. Kon ik aan het knutselen onder een donkere trailer om die luchtslang af te klemmen.

En het rijdt ook niet relaxed met een luchtbalg minder. Ik dacht op het laatst dat het ding op de kant ging.
pi_51862315
die google ads
pi_51936998
Ik haat schoonmaken. Of beter gezegd: ik haat het feit dat je nooit eens klaar bent met schoonmaken en rustig kan gaan zitten en genieten van je schone huis.

Het is hier gewoon ALTIJD een kutzooi. Ik studeer, en ik heb een baantje en werk hard. Kom ik thuis, liggen overal kleren. Stop ik ze in de wasmachine, wil ik ze ophangen, regent het weer buiten zodat de was niet droog wordt. Kunnen we weer hier in huis allemaal waslijnen ophangen zodat de was wel droog wordt, maar ik word dan hysterisch van die kutwaslijnen overal. Dat je niet normaal kan lopen in je eigen huis zonder gewurgd te worden door de natte onderbroeken.

En ondertussen liggen overal boeken, papieren, halflege koffiebekers en wat al niet meer. In de keuken vieren de fruitvliegjes vrolijk feest. Hoe schoon het ook is, zodra het enigszins warm is komen die kutbeesten weer uit hun schuilplekken. En gaan dan vrolijk de hanggroepjongere uithangen in mijn keuken. Kortom, alles afwassen, alles afnemen en schoonmaken en overal lokbakjes neerzetten zodat ze misschien eindelijk oprotten.

Dan heb je al een hele dag lopen klungelen en keihard staan schoonmaken en met de stofzuiger tussen de natte sokken doorslingeren, kan je alle boeken terug gaan zetten in de kast, alle papieren in de la enzovoort. Nou, tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben is de eerste was droog en kan ik die weer gaan opvouwen, en dan moet ik alweer koken en is er weer afwas, en als de afwas klaar is kan de volgende was weer opgehangen worden enzovoort.

En aan het einde van het weekend het hele huis schoon is, en de fruitvliegen overwonnen, dan valt opeens op dat de vier tweedehands stoelen nu toch ECHT wel een nieuwe bekleding moeten, en dat we het rommelhok eens moeten gaan uitzoeken. Ook moet er nogsteeds een nieuwe lamp boven de eettafel. Enzovoort, enzovoort.

Ik heb het harstikke druk, ik word er gewoon gek van dat ik zo'n slaaf ben van mijn eigen huis. Het is gewoon NOOIT schoon en af. Je kan wel iets doen, maar zodra je ermee klaar bent zijn er weer vijf andere dingen die ook moeten gebeuren.

Ik word er een beetje gek van. Als ik thuiskom ben ik gewoon te MOE voor die eindeloze schoonmaakhel. . . .
pi_51937067
kan je het werk niet verdelen?
pi_51937599
hoerige fucking kut MSN met je kan niet verbinden trieste pauperschijtzooi
pi_51941448
Het is meer dat het door de week oploopt, omdat ik dan druk ben, en er vaak niet aan toekom, waardoor ik vervolgens als ik eindelijk aan mijn zuurverdiende rust toe ben, eindeloos kan gaan staan afwassen en de was doen.
pi_51947094
eigenlijk bedoelde ik werk verdelen met huisgenoten .
dat is klote ja, als je nog veel moet doen terwijl je de hele week bezig bent geweest.
sterkte .
pi_51948790
Ik kan proberen of mijn kat voortaan de afwas wil doen. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')