Nu wordt hij vandaag geopereerd, hij ligt op dit moment zelfs onder het mes en ik kan hem pas over 2 dagen weer zien. Nu horen we vanmiddag hoe de operatie is gegaan (deze duurt maar liefst 8 uur en ik begin nou toch wel behoorlijk nerveus te worden. De uitslag zal ik waarschijnlijk vanavond pas te horen krijgen maar dat wachten begint nou toch wel vreselijk spannend te worden.
Het is nu dus de bedoeling dat ze zijn maag gaan verwijderen samen met een groot stuk van zijn slokdarm maar er bestaat nog steeds een kans dat zijn alvleesklier uitzaaiingen heeft en als dat zo is raak ik mijn vader zeker kwijt .
Ik hoop echt zo dat het goed gaat want de laatste maanden is de band met mijn vader gelukkig alleen maar beter geworden en nu komt dit er opeens weer bij.
Nou, ik ben dus nu lekker nerveus en ga straks maar effe fitnessen denk ik zodat ik wat afleiding heb maar elke keer als de foon gaat schrik me de **** dat het de vrouw van mijn vader is met slecht nieuws.
* erikh is echt aan het bidden op een goede afloop
Sterkte.
Q
eNaSnI
Anyway, sterkte!
Net mijn vaders vrouw gesproken. Hij is NIET geopereerd omdat de tumor erger is dan verwacht . Als hij zo erg is als ik denk dan zit de tumor ook op zijn alvlees klier en kan ik nu gaan beginnen met aftellen
.
GODVERDOMME!!!!
dit kan toch niet he, ik kan gewoon niet geloven dat het echt zo erg zal zijn.
quote:Zeg, doe eens normaal.
Op maandag 21 januari 2002 20:30 schreef MasterDisaster het volgende:
DIT MOET FFE OP DE FRONTPAGE!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |