abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2890259
Stuur em ffe een ICQ berichte aan erik 19jaar uit haarlem dit is wel zielig voor em
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_2890276
quote:
Op maandag 21 januari 2002 20:33 schreef MasterDisaster het volgende:
Stuur em ffe een ICQ berichte aan erik 19jaar uit haarlem dit is wel zielig voor em
Kan een moderator deze persoon snel een ban geven ?
pi_2890291
quote:
Op maandag 21 januari 2002 20:33 schreef MasterDisaster het volgende:
Doe eens normaal wil je
  maandag 21 januari 2002 @ 20:40:01 #29
9098 _Alien_
Leef je droom
pi_2890357
djeez.....dat klinkt goed klote

laten we op het beste hopen

pi_2890662
Hey het was niet vervelent bedoelt
Is wel erg
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_2890989
Tja uiteraard hoop ik op het beste,

Komende woensdag heeft de professor die hem geopereerd heeft een gesprek mat andere professoren om te kijken of en wat ze nog kunnen doen.

Hopen dat woensdag gunstig is nu maar dit is zeer zwaar kut natuurlijk.

Ennug, MasterDisaster ik begrijp wel dat je het goed bedoelt hoor maar ik ben ten eerste geen 19 jaar en ik heb er ook niet echt behoefte aan om een icq berichtje te krijgen maar wel hartstikke bedankt voor je steun en natuurlijk ook de rest van de Fokkers

pi_2891005
oh dat stond wel in je ICQ suc7
  maandag 21 januari 2002 @ 21:22:10 #33
17956 Saskiaa
Wingardium Leviosa
pi_2891025
Erik, heel erg veel sterkte! Een digitale knuffel van mij!
"Wie heeft gezegd dat de liefde blind is? Zij is de enige die scherp ziet: zij ontdekt schoonheden waar anderen niets merken."
  maandag 21 januari 2002 @ 22:01:35 #34
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_2891723
sjeezus das echt kut voor je man...

ik kan je alleen sterkte toewensen in deze zeer moeilijke situatie sterkte man...

na na na na na na na Badjasman!
pi_2891756
Heel veel sterkte, kan niks anders zeggen.
Burned 2 the Soul Copyright by Dagwaarde
pi_2891836
-Note: Op verzoek van Erik heb ik de topictitel aangepast-

Er zijn geen woorden in situaties zoals deze om te verzachten wat jij en je familie nu doormaken.
Ik kan hooguit meehopen op een zo goed mogelijke afloop.
Heel veel sterkte!

Freestyle
pi_2892330
en ook van mij echt veel sterkte toegewenst!! ik hoop gewoon dat alles goed afloopt maar wat de uitkomst ook mocht zijn, ik wens je echt veel sterkte toe in deze moeilijke tijd!
pi_2894958
quote:
Op maandag 21 januari 2002 19:58 schreef erikh het volgende:
NEE!!!!!!!!!!!!!

Net mijn vaders vrouw gesproken. Hij is NIET geopereerd omdat de tumor erger is dan verwacht . Als hij zo erg is als ik denk dan zit de tumor ook op zijn alvlees klier en kan ik nu gaan beginnen met aftellen .

GODVERDOMME!!!!

dit kan toch niet he, ik kan gewoon niet geloven dat het echt zo erg zal zijn.

Erik...

* DuchessX leeft met je mee, al heb je er niks aan...

Nogmaals enorm veel sterkte gewenst

#geen
  dinsdag 22 januari 2002 @ 09:12:06 #39
21516 Malacasta
watching over you
pi_2894983
Voor de meesten onder ons komt ooit het moment dat een ouder ernstig ziek wordt of dat je een ouder verliest. Liever laat dan vroeg, natuurlijk. Ik wens je veel kracht toe in de komende tijd, vergeet jezelf niet en praat er veel over met je vrienden, je familie en vooral met je vader.
Kill a man, and you are an assassin. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill everyone, and you are a god.
pi_2899760
Het hoge woord is er nu officieel uit.

Ze kunnen niets meer voor hem doen behalve zijn leven rekken.
De dokter geeft hem nog ongeveer een jaar voordat het helemaal over is.

Dit is zo onbeschrijvelijk raar dat ik het nog steeds niet kan geloven.

Hij is gewoon opgegeven eigenlijk. Hij gaat dood in ongeveer een jaar tijd.

Het enige wat ik nu nog kan doen is er een zo goed mogelijke tijd van maken met hem samen. Dit is gewoon zo onwerkelijk allemaal.

pi_2899922
God wat is dit moeilijk, ik snap verdomme zo enorm goed wat je voelt. Ik kan niets zeggen dat het makkelijker maakt ik kan je alleen uit het diepst van mijn zieltje je enorm veel sterkte moed en kracht toewensen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 22 januari 2002 @ 17:12:12 #42
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_2900016
Heel veel sterkte... Ik heb eigenlijk hetzelfde meegemaakt alleen had mijn vader darmkanker. Ook hij zou geopereerd worden, maar toen ze zagen hoe ver de tumor was uitgezaaid hebben ze dat gelaten... Mocht je er ooit over willen praten kun je altijd mn icq nummer ofzow opzoeken, maar kan me ook voorstellen als je daar geen behoefte aan hebt. Het is een kut situatie, maar ook aan deze periode heb ik, hoe wrang het ook klinkt, hele mooie herinneringen.
Ik hoop dat je vader nog lang bij je mag blijven en dat de kwaliteit van leven nog een hele tijd goed blijft. Er rest me eigenlijk niest meer te zeggen dan:
Heel veel sterkte....
G'day mates, I'm in Australia!!!
pi_2900026
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 16:56 schreef erikh het volgende:
Het hoge woord is er nu officieel uit.

Ze kunnen niets meer voor hem doen behalve zijn leven rekken.
De dokter geeft hem nog ongeveer een jaar voordat het helemaal over is.

Dit is zo onbeschrijvelijk raar dat ik het nog steeds niet kan geloven.

Hij is gewoon opgegeven eigenlijk. Hij gaat dood in ongeveer een jaar tijd.

Het enige wat ik nu nog kan doen is er een zo goed mogelijke tijd van maken met hem samen. Dit is gewoon zo onwerkelijk allemaal.

Wat moet dat ongelovelijk hard aankomen, wat een schok! Hoe heeft je vader zelf op het slechte nieuws gereageerd? Hoe zal dat jaar voor hem worden? (Ik bedoel met betrekking tot medicatie, pijn e.d.?) Het klinkt vast cliché maar probeer het beste te maken van dit jaar, samen met je vader. Praat over dingen waar je altijd al met hem over hebt willen praten, laat geen kansen liggen. Je hebt in ieder geval de tijd om nog van elkaar te genieten en je voor te bereiden op het afscheid.

Heel veel sterkte gewenst en probeer er toch nog iets moois van te maken. Hij is er immers nog!!!!!

Duch

#geen
pi_2900095
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 17:13 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Wat moet dat ongelovelijk hard aankomen, wat een schok! Hoe heeft je vader zelf op het slechte nieuws gereageerd? Hoe zal dat jaar voor hem worden? (Ik bedoel met betrekking tot medicatie, pijn e.d.?) Het klinkt vast cliché maar probeer het beste te maken van dit jaar, samen met je vader. Praat over dingen waar je altijd al met hem over hebt willen praten, laat geen kansen liggen. Je hebt in ieder geval de tijd om nog van elkaar te genieten en je voor te bereiden op het afscheid.

Heel veel sterkte gewenst en probeer er toch nog iets moois van te maken. Hij is er immers nog!!!!!

Duch

Medicatie is voor hem geen optie want dan zou hij chemotherapie krijgen een half jaar alng en dan kunnen ze zijn leven misschien met 2 maanden rekken en dat vind hij de hel van chemotherapie niet waard.
pi_2900148
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 17:18 schreef erikh het volgende:

[..]

Medicatie is voor hem geen optie want dan zou hij chemotherapie krijgen een half jaar alng en dan kunnen ze zijn leven misschien met 2 maanden rekken en dat vind hij de hel van chemotherapie niet waard.

Ik kan me voorstellen dat hij die keus maakt. Hoe gaat het nu verder? Kan hij gewoon naar huis? Kan hij nu nog dingen ondernemen (wandelen, fietsen e.d.?) of is hij bedlegerig?
Wat pijnlijk allemaal, wat zal er een hoop op jullie gezin afkomen! Ik zou zo graag een paar bemoedigende woorden willen spreken maar ze komen niet.

Erik sterkte jongen, misschien helpt het om af en toe je hart te luchten hier.

* geeft Erik een heel dikke knuffel

#geen
pi_2901084
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 17:22 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat hij die keus maakt. Hoe gaat het nu verder? Kan hij gewoon naar huis? Kan hij nu nog dingen ondernemen (wandelen, fietsen e.d.?) of is hij bedlegerig?
Wat pijnlijk allemaal, wat zal er een hoop op jullie gezin afkomen! Ik zou zo graag een paar bemoedigende woorden willen spreken maar ze komen niet.

Erik sterkte jongen, misschien helpt het om af en toe je hart te luchten hier.

* geeft Erik een heel dikke knuffel

Hij kan wel lopen maar erg korte stukjes, hij heeft zo lang in bed gelegen dat zijn benen een enorm stuk zwakker zijn geworden en fietsen gaat ook niet.

Het gaat een ongelooflijk moeilijke tijd worden voor ons maar ik ben er van overtuigd dat we ons er wel doorheen slaan en ook dat alles wel weer goed komt als hij eenmaal weg is maar het zal wel moeilijk worden

pi_2901336
Mijn vader heeft ook ongeveer het zelfde meegemaakt, hij had kanker in zijn dikke darm. Hij is er nu gelukkig weer boven op maar nog steedz soms er last van.

Ik ben trots op je hoe je er mee omgaat zou ik niet kunnen als ik zoiets zou horen... Sterkte ik leef met je mee!!!!!

pi_2902005
Mijn vader is al jaren dood
Je komt er wel overheen niet teveeel aan hem denken dan word het alleen maar erger
pi_2902993
-note: op verzoek van Erik en ivm wijziging in de situatie heb ik topictitel weer aangepast-

Again, heel veel sterkte voor jou en je hele familie.

Freestyle
pi_2903067
geen woorden .

behalve sterkte

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')