quote:Kan een moderator deze persoon snel een ban geven ?
Op maandag 21 januari 2002 20:33 schreef MasterDisaster het volgende:
Stuur em ffe een ICQ berichte aan erik 19jaar uit haarlem dit is wel zielig voor em
quote:Doe eens normaal wil je
Op maandag 21 januari 2002 20:33 schreef MasterDisaster het volgende:
Stuur em ffe een ICQ berichte aan erik 19jaar uit haarlem dit is wel zielig voor em
Komende woensdag heeft de professor die hem geopereerd heeft een gesprek mat andere professoren om te kijken of en wat ze nog kunnen doen.
Hopen dat woensdag gunstig is nu maar dit is zeer zwaar kut natuurlijk.
Ennug, MasterDisaster ik begrijp wel dat je het goed bedoelt hoor maar ik ben ten eerste geen 19 jaar en ik heb er ook niet echt behoefte aan om een icq berichtje te krijgen maar wel hartstikke bedankt voor je steun en natuurlijk ook de rest van de Fokkers
ik kan je alleen sterkte toewensen in deze zeer moeilijke situatie sterkte man...
Er zijn geen woorden in situaties zoals deze om te verzachten wat jij en je familie nu doormaken.
Ik kan hooguit meehopen op een zo goed mogelijke afloop.
Heel veel sterkte!
quote:Erik...
Op maandag 21 januari 2002 19:58 schreef erikh het volgende:
NEE!!!!!!!!!!!!!Net mijn vaders vrouw gesproken. Hij is NIET geopereerd omdat de tumor erger is dan verwacht
. Als hij zo erg is als ik denk dan zit de tumor ook op zijn alvlees klier en kan ik nu gaan beginnen met aftellen
![]()
![]()
![]()
![]()
.
GODVERDOMME!!!!
dit kan toch niet he, ik kan gewoon niet geloven dat het echt zo erg zal zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* DuchessX leeft met je mee, al heb je er niks aan...
Nogmaals enorm veel sterkte gewenst
Ze kunnen niets meer voor hem doen behalve zijn leven rekken.
De dokter geeft hem nog ongeveer een jaar voordat het helemaal over is.
Dit is zo onbeschrijvelijk raar dat ik het nog steeds niet kan geloven.
Hij is gewoon opgegeven eigenlijk. Hij gaat dood in ongeveer een jaar tijd.
Het enige wat ik nu nog kan doen is er een zo goed mogelijke tijd van maken met hem samen. Dit is gewoon zo onwerkelijk allemaal.
quote:Wat moet dat ongelovelijk hard aankomen, wat een schok! Hoe heeft je vader zelf op het slechte nieuws gereageerd? Hoe zal dat jaar voor hem worden? (Ik bedoel met betrekking tot medicatie, pijn e.d.?) Het klinkt vast cliché maar probeer het beste te maken van dit jaar, samen met je vader. Praat over dingen waar je altijd al met hem over hebt willen praten, laat geen kansen liggen. Je hebt in ieder geval de tijd om nog van elkaar te genieten en je voor te bereiden op het afscheid.
Op dinsdag 22 januari 2002 16:56 schreef erikh het volgende:
Het hoge woord is er nu officieel uit.Ze kunnen niets meer voor hem doen behalve zijn leven rekken.
De dokter geeft hem nog ongeveer een jaar voordat het helemaal over is.Dit is zo onbeschrijvelijk raar dat ik het nog steeds niet kan geloven.
Hij is gewoon opgegeven eigenlijk. Hij gaat dood in ongeveer een jaar tijd.
![]()
![]()
![]()
![]()
Het enige wat ik nu nog kan doen is er een zo goed mogelijke tijd van maken met hem samen. Dit is gewoon zo onwerkelijk allemaal.
Heel veel sterkte gewenst en probeer er toch nog iets moois van te maken. Hij is er immers nog!!!!!
Duch
quote:Medicatie is voor hem geen optie want dan zou hij chemotherapie krijgen een half jaar alng en dan kunnen ze zijn leven misschien met 2 maanden rekken en dat vind hij de hel van chemotherapie niet waard.
Op dinsdag 22 januari 2002 17:13 schreef DuchessX het volgende:[..]
Wat moet dat ongelovelijk hard aankomen, wat een schok! Hoe heeft je vader zelf op het slechte nieuws gereageerd? Hoe zal dat jaar voor hem worden? (Ik bedoel met betrekking tot medicatie, pijn e.d.?) Het klinkt vast cliché maar probeer het beste te maken van dit jaar, samen met je vader. Praat over dingen waar je altijd al met hem over hebt willen praten, laat geen kansen liggen. Je hebt in ieder geval de tijd om nog van elkaar te genieten en je voor te bereiden op het afscheid.
Heel veel sterkte gewenst en probeer er toch nog iets moois van te maken. Hij is er immers nog!!!!!
Duch
quote:Ik kan me voorstellen dat hij die keus maakt. Hoe gaat het nu verder? Kan hij gewoon naar huis? Kan hij nu nog dingen ondernemen (wandelen, fietsen e.d.?) of is hij bedlegerig?
Op dinsdag 22 januari 2002 17:18 schreef erikh het volgende:[..]
Medicatie is voor hem geen optie want dan zou hij chemotherapie krijgen een half jaar alng en dan kunnen ze zijn leven misschien met 2 maanden rekken en dat vind hij de hel van chemotherapie niet waard.
Erik sterkte jongen, misschien helpt het om af en toe je hart te luchten hier.
* geeft Erik een heel dikke knuffel
quote:Hij kan wel lopen maar erg korte stukjes, hij heeft zo lang in bed gelegen dat zijn benen een enorm stuk zwakker zijn geworden en fietsen gaat ook niet.
Op dinsdag 22 januari 2002 17:22 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik kan me voorstellen dat hij die keus maakt. Hoe gaat het nu verder? Kan hij gewoon naar huis? Kan hij nu nog dingen ondernemen (wandelen, fietsen e.d.?) of is hij bedlegerig?
Wat pijnlijk allemaal, wat zal er een hoop op jullie gezin afkomen! Ik zou zo graag een paar bemoedigende woorden willen spreken maar ze komen niet.Erik sterkte jongen, misschien helpt het om af en toe je hart te luchten hier.
* geeft Erik een heel dikke knuffel
Het gaat een ongelooflijk moeilijke tijd worden voor ons maar ik ben er van overtuigd dat we ons er wel doorheen slaan en ook dat alles wel weer goed komt als hij eenmaal weg is maar het zal wel moeilijk worden
Ik ben trots op je hoe je er mee omgaat zou ik niet kunnen als ik zoiets zou horen... Sterkte ik leef met je mee!!!!!
Again, heel veel sterkte voor jou en je hele familie.
behalve sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |