Heb net hele topic door zitten lezen...
Klote voor je wat er gebeurt, maar ik ben blij voor je dat het weer beter gaat met je pa.
Veel sterkte de komende tijd en keep us informed
Volgende week hoort mijn vader van zijn arts hoe het er nu precies voorstaat en of de operatie steeds meer werkelijkheid gaat worden. Zoals jullie kunnen begrijpen wordt het weer spannend dus, als ik het weet zet ik het hier neer, ik hoop uiteraard weer zo blij te kunnen zijn.
allereerst GEFELICITEERD MAN dat het zoveel beter gaat, misschien meot de topic-titel aangepast worden!!!
maar heel even, ik wil het neit somberder maken voor je als het al is, en ik bedoel het goed! maar hou ook in je achterhoofd dat het ook nog helemaal mis kan gaan he...ik gun je echt, maar dan ook echt het allebest!!!!!!!
gr rolf
quote:Ik weet het, kanker kan helaas zo weer terug komen, als hij hiervan geneest wil het neit zeggen dat het niet terugkomt
Op vrijdag 6 december 2002 22:15 schreef rolfvp het volgende:
ey erik,allereerst GEFELICITEERD MAN dat het zoveel beter gaat, misschien meot de topic-titel aangepast worden!!!
maar heel even, ik wil het neit somberder maken voor je als het al is, en ik bedoel het goed! maar hou ook in je achterhoofd dat het ook nog helemaal mis kan gaan he...ik gun je echt, maar dan ook echt het allebest!!!!!!!
gr rolf
quote:Maar elke kleine overwinning is wel weer een overwinning. Sterkte dus en hou je taai.
Op zaterdag 7 december 2002 18:45 schreef erikh het volgende:[..]
Ik weet het, kanker kan helaas zo weer terug komen, als hij hiervan geneest wil het neit zeggen dat het niet terugkomt
quote:morgen gesprek met zijn arts, dan weten we meer.
Op dinsdag 10 december 2002 09:37 schreef rolfvp het volgende:
is er nog nieuws?
Wist ik natuurlijk wel maar toch blijft het weer een klap om zoiets te horen.
quote:Ja dat valt vreselijk tegen
Op vrijdag 13 december 2002 20:14 schreef erikh het volgende:
Kut, vandaag mijn stiefmoeder gesproken en de uitzaaiingen zijn inderdaad niet meer te zien maar als het zo blijft kan hij nog steeds niet geopereerd worden en ze zei ook al dat we er echt rekening mee moeten houden dat die chemokuur hem niet zal genezen.
Wist ik natuurlijk wel maar toch blijft het weer een klap om zoiets te horen.
Ik hoop voor jullie dat jullie de moed blijven houden om door te vechten.
sterkte
En ik heb het topic ook in 1 ruk doorgelezen (pardon me ) Maar damn, ik heb ook zoiets meegemaakt met me opa vorig jaar
Hij had uitzaaing in zijn buik (kanker) de doctoren gaven hem nog maar 1 (!!!!) maand
Maar hij kreeg geen chemokuur omdat het eigenlijk nutteloos was voor mijn opa. Me opa mocht toen naar huis toe en hij kreeg gewoon morfine tegen de pijn, hij werd echt helemaal platgespoten door dat spul en nog ging hij door helse pijnen
(*kanker uitscheld voor alles
)
Je zag me opa zo achteruit gaan en dat is echt k*t om te zien, je eigen opa, die vrolijke oude man, die altijd een glimlach op z'n gezicht heeft als hij je ziet
Hij kon dus ook niet echt meer genieten van het leven, want door de pijn kon hij weinig doen.. Van de doktoren mocht hij eerst ook niet meer roken, maar toen het bekend was dat het nog maar 1 maand duurde, zeiden ze ook, laat hem maar genieten van zijn leven (in hoeverre het kan )
Damn wat was afscheid nemen klote toen Toen me opa nog beetje goed was mocht ik hem nog wel zien, maar daarna mocht het niet meer, omdat hij zo slecht geworden was
Maar toch na 2 maanden (ipv 1 maand) is me opa overleden
R.I.P lieve opa
Damn ff traantje wegpinken
Maar weer even verdergaan, ik kan me ongeveer in jouw situatie verplaatsen, niet helemaal, maar ik weet hoe f*cked up het is en ik wens je heel erg veel sterkte in de komende tijden
Greetz, Deva
Het is gewoon hopen, hopen, hopen. Meer kan ik niet doen (helaas)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |