abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7103200
Puin geruimd, topic weer open, waarschuwing voor witte_mars.
pi_7103349
-post verwijderd-

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 02-12-2002 15:46]

maandag 2 december 2002 @ 15:49:33 #228
27403 henkalex
full-time rare gast
pi_7103565
Hoi erik,

Heb net hele topic door zitten lezen...
Klote voor je wat er gebeurt, maar ik ben blij voor je dat het weer beter gaat met je pa.

Veel sterkte de komende tijd en keep us informed

Waarom normaal doen als je ook raar kan doen?
pi_7112494
helaas ik mag niets zeggen..............leuk een vrij land.
  Moderator / Miss SHO maandag 2 december 2002 @ 23:07:28 #230
22592 crew  Ole
pi_7112675
Fijn om te horen dat alles een stuk beter gaat!!! Sterkte he!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_7184621
Kozzmic, bedankt!

Volgende week hoort mijn vader van zijn arts hoe het er nu precies voorstaat en of de operatie steeds meer werkelijkheid gaat worden. Zoals jullie kunnen begrijpen wordt het weer spannend dus, als ik het weet zet ik het hier neer, ik hoop uiteraard weer zo blij te kunnen zijn.

vrijdag 6 december 2002 @ 22:15:57 #232
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_7185837
ey erik,

allereerst GEFELICITEERD MAN dat het zoveel beter gaat, misschien meot de topic-titel aangepast worden!!!

maar heel even, ik wil het neit somberder maken voor je als het al is, en ik bedoel het goed! maar hou ook in je achterhoofd dat het ook nog helemaal mis kan gaan he...ik gun je echt, maar dan ook echt het allebest!!!!!!!

gr rolf

[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_7195830
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:15 schreef rolfvp het volgende:
ey erik,

allereerst GEFELICITEERD MAN dat het zoveel beter gaat, misschien meot de topic-titel aangepast worden!!!

maar heel even, ik wil het neit somberder maken voor je als het al is, en ik bedoel het goed! maar hou ook in je achterhoofd dat het ook nog helemaal mis kan gaan he...ik gun je echt, maar dan ook echt het allebest!!!!!!!

gr rolf

Ik weet het, kanker kan helaas zo weer terug komen, als hij hiervan geneest wil het neit zeggen dat het niet terugkomt
pi_7195931
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 18:45 schreef erikh het volgende:

[..]

Ik weet het, kanker kan helaas zo weer terug komen, als hij hiervan geneest wil het neit zeggen dat het niet terugkomt

Maar elke kleine overwinning is wel weer een overwinning. Sterkte dus en hou je taai.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_7240228
is er nog nieuws?
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_7265178
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 09:37 schreef rolfvp het volgende:
is er nog nieuws?
morgen gesprek met zijn arts, dan weten we meer.
pi_7268884
Wat een intrigrerend geheel. Ik word er een beetje naar van.........

Heel veel sterkte!

woensdag 11 december 2002 @ 15:34:14 #238
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_7270699
Wat een heerlijk nieuws, Erikh, en ik hoop dat de afspraak morgen ook goed gaat. Succes!!!
MIjn vader heeft bijna 18 jaar geleden kanker overwonnen (terwijl ze hem maar een paar procent overlevingskans gaven) en bijna 3 jaar geleden weer (maar toen waren ze er heel snel bij doordat hij zich uit voorzorg ieder jaar laat onderzoeken), dus positief blijven he!
pi_7272564
ik heb dit topic net in 1 ruk doorgelezen, en las dus van je groter wordende verdriet ineens je blijdschap over het goede nieuws, daar was ik heel blij mee, met die wending.
Veel sterkte, en ik duim met je mee!
pi_7320634
Kut, vandaag mijn stiefmoeder gesproken en de uitzaaiingen zijn inderdaad niet meer te zien maar als het zo blijft kan hij nog steeds niet geopereerd worden en ze zei ook al dat we er echt rekening mee moeten houden dat die chemokuur hem niet zal genezen .

Wist ik natuurlijk wel maar toch blijft het weer een klap om zoiets te horen.

pi_7320880
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 20:14 schreef erikh het volgende:
Kut, vandaag mijn stiefmoeder gesproken en de uitzaaiingen zijn inderdaad niet meer te zien maar als het zo blijft kan hij nog steeds niet geopereerd worden en ze zei ook al dat we er echt rekening mee moeten houden dat die chemokuur hem niet zal genezen .

Wist ik natuurlijk wel maar toch blijft het weer een klap om zoiets te horen.

Ja dat valt vreselijk tegen

Ik hoop voor jullie dat jullie de moed blijven houden om door te vechten.

sterkte

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7365829
rolf vraagt zich af of er nog nieuws is...
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_7367413
erik ik heb niet alles gelezen, maar als ik jullie 1 tip mag geven, laat navragen of je vader niet in engeland behandeld kan worden, daar zijn ze op dit gebied veel verder
pi_7680756
Tijdje niks meer gelezen hier, maar hoe staat het er nu mee erik ?
pi_7686689

Sterkte erik_h.

pi_7687682
Damn erik, zit tis echt k*t gebeuren voor jou man

En ik heb het topic ook in 1 ruk doorgelezen (pardon me ) Maar damn, ik heb ook zoiets meegemaakt met me opa vorig jaar

Hij had uitzaaing in zijn buik (kanker) de doctoren gaven hem nog maar 1 (!!!!) maand

Maar hij kreeg geen chemokuur omdat het eigenlijk nutteloos was voor mijn opa. Me opa mocht toen naar huis toe en hij kreeg gewoon morfine tegen de pijn, hij werd echt helemaal platgespoten door dat spul en nog ging hij door helse pijnen (*kanker uitscheld voor alles )
Je zag me opa zo achteruit gaan en dat is echt k*t om te zien, je eigen opa, die vrolijke oude man, die altijd een glimlach op z'n gezicht heeft als hij je ziet

Hij kon dus ook niet echt meer genieten van het leven, want door de pijn kon hij weinig doen.. Van de doktoren mocht hij eerst ook niet meer roken, maar toen het bekend was dat het nog maar 1 maand duurde, zeiden ze ook, laat hem maar genieten van zijn leven (in hoeverre het kan )

Damn wat was afscheid nemen klote toen Toen me opa nog beetje goed was mocht ik hem nog wel zien, maar daarna mocht het niet meer, omdat hij zo slecht geworden was

Maar toch na 2 maanden (ipv 1 maand) is me opa overleden
R.I.P lieve opa

Damn ff traantje wegpinken
Maar weer even verdergaan, ik kan me ongeveer in jouw situatie verplaatsen, niet helemaal, maar ik weet hoe f*cked up het is en ik wens je heel erg veel sterkte in de komende tijden

Greetz, Deva

..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_7688342
is er nog nieuws erikh?
The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
pi_7689756
Nee, niet echt nieuws, die tumor heeft nog steeds een verkleving met de alvleesklier en als die niet weggaat gaat hij nog steeds dood.

Het is gewoon hopen, hopen, hopen. Meer kan ik niet doen (helaas)

vrijdag 3 januari 2003 @ 18:38:17 #249
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7689802
pfff, de titel van het topic slaat meteen op mijn maag...

Ik hoop met je mee hoor!!

pi_7692791
Heel veel sterkte...en ook ik hoop met je mee!!

Knuffel

In love with RoBBeR_W_M
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')