Tja, voor een model is 33 jaar inderdaad een tikje oud. Vreemd idee dat de modellen van mijn generatie nu 'te oud' worden...quote:'Rimmel wil af van te oude Kate Moss'
Kate Moss begint last te krijgen van haar leeftijd. Het 33-jarige model dreigt Rimmel, één van haar grootste opdrachtgevers, kwijt te raken omdat ze te oud is.
Kate Moss begint last te krijgen van haar leeftijd. Het 33-jarige Britse topmodel dreigt Rimmel, één van haar grootste opdrachtgevers, kwijt te raken omdat ze te oud is. Het cosmeticamerk is al op zoek naar een ander gezicht, meldt de Britse tabloid News of the World.
Rimmel acht Moss volgens een bron van de krant niet langer geschikt om het gezicht van het merk te zijn. "Het merk is gericht op een jonge doelgroep en daar behoort Kate niet meer toe. De hoge bazen zijn daarom op zoek naar een jonger model om het merk weer een fris gezicht te geven." In het geheim zou al contact zijn opgenomen met diverse jongere meisjes.
Moss is sinds bijna zes jaar het gezicht van het make-upmerk. In 2005 hing het contract al even aan een zijden draadje nadat het model was betrapt op het gebruik van cocaïne. Uiteindelijk werd besloten de Britse schoonheid nog een kans te geven.
Kate, die is verloofd met de veelbesproken rocker Pete Doherty, erkende onlangs dat ze actie moet ondernemen als ze haar modellencarrière voort wil zetten. "Ik moet binnenkort toch aan de botox, denk ik. Als model kun je namelijk echt geen rimpels hebben", vertelde ze. "Op mijn modellenbureau heb ik er ook al opmerkingen over gekregen. Je kunt gewoon niet negeren dat je ouder wordt."
[Novum]
En intussen hebben ze een jonger, goedkoper en een model van nu gevonden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:48 schreef static het volgende:
Maar dat loopt al zo lang, toen het bekend werd is ze al aan de kant geschoven maar later toch weer in genade aangenomen.
Tegenwoordig is er geen enkele advertentie of artikel zonder gesoep.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:00 schreef apestaartje het volgende:
Al die advertenties met haar beeltenis erop zijn al zo gephotoshopt as maar mogelijk is, die paar rimpeltjes moeten niet uitmaken.
Mja, die zijn dun hè...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:12 schreef apestaartje het volgende:
Precies. Wat dat betreft vind ik het ook al zo onzinnig dat er tegenwoordig meisjes van 13 (!!!) jaar oud model zijn (die dan in chique kleding voor volwassenen in de Avantgarde/Elle komen). Als ze toch alles achteraf gaan lopen bewerken...
Het zou kunnen dat ze een kans kreeg op voorwaarde dat ze clean bleef. En als dat niet is gebleken dat ze daarom nu opnieuw aan de kant wordt gezet.quote:In 2005 hing het contract al even aan een zijden draadje nadat het model was betrapt op het gebruik van cocaïne. Uiteindelijk werd besloten de Britse schoonheid nog een kans te geven.
Zouden ze dat dan niet eerlijk hebben aangegeven, net als de eerste keer? Nu houden ze haar nog even aan, als het aan het drugsgebruik had gelegen hadden ze haar wel weer per direct op straat gezet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:20 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ze een kans kreeg op voorwaarde dat ze clean bleef. En als dat niet is gebleken dat ze daarom nu opnieuw aan de kant wordt gezet.
quote:Coty Inc. Affirms Kate Moss as Global Face of Rimmel London
NEW YORK, January 29 /PRNewswire/ --
- Rimmel to Launch Underground Cosmetic Line for Younger Consumers
Coty Inc. affirmed today that super model and fashion icon Kate Moss is and will continue to be the face of the Rimmel London color cosmetics line. Selected in 2001 for her London background and her unique personal style and beauty, Moss has been a strong driver of the Rimmel London line.
"Kate Moss delivers a distinctive type of beauty that is both inspirational and attainable to Rimmel users," said Stephen Mormoris, Senior Vice President, Global Marketing, Coty Beauty. "She is a terrific model for the mainstream cosmetic line and she will continue to represent the brand."
While Rimmel London continues to experience success with Moss, Coty Beauty recently unveiled a new color cosmetics line, Rimmel Underground. Specifically developed for a Generation Y audience, Rimmel Underground exudes fun and sexiness using new color effects in cosmetics never seen before in the broad distribution market.
Rimmel Underground, first being launched in the U.S., will tap into this different market.
Web site: http://www.coty.com
Distributed by PR Newswire on behalf of Coty Inc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |