O ja, jullie hypermoderne superdeluxe tv deed het niet samen met de NESquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Man, dat weet je toch. Heb al een tijd niet meer gespeeld, zit nog steeds te wachten op de Wii.
Nee, alleen het pistooltje werkte niet. Die heeft de straal van het elektronenkanon nodig.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O ja, jullie hypermoderne superdeluxe tv deed het niet samen met de NEStoch maar zo'n oud barrel als bij ons? En trouwens, die van ons ga ik ook binnenkort weer aansluiten, kunnen we gezellig duckhunten met een groepje
![]()
I PWN YOU WIT MY LAZURquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:41 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, alleen het pistooltje werkte niet. Die heeft de straal van het elektronenkanon nodig.
Doe over 4 minuten maar een nieuwe vraag.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:45 schreef PhysicsRules het volgende:
ff wachten nog?
Woei, we kunnen verderquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:52 schreef Never-Break het volgende:
oh deze weet ik, kon je altijd leuke omhaals maken in dat spel
nintendo world cup op de nes
Tsja, ik nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:59 schreef Ticootje het volgende:
mwah ik vind dat mijn antwoord ook goed was.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:15 schreef PhysicsRules het volgende:
biddinkhuize?
Weet ik veel of Pinkpop altijd in Limburg gehouden wordt. Ik lepel gewoon wat namen op van plaatsen waar ik weet dat festivals gehouden worden.quote:
Steincity87 +1quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:18 schreef Steincity87 het volgende:
Baarlo, Geleen en in Landgraaf..
In Baarlo is het trouwens maar 1 of 2 keer geweest toch? Lijkt me niet dat veel mensen dit hadden kunnen weten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |