abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45812409
Na ongeveer hoeveel dagen na de seks, kan je de zwangerschapstest gebruiken, om te checken of je partner zwanger is geraakt.
pi_45812534
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:29 schreef Christiano25 het volgende:
Na ongeveer hoeveel dagen na de seks, kan je de zwangerschapstest gebruiken, om te checken of je partner zwanger is geraakt.
vanaf de eerste dag nadat ze ongesteld had moeten worden.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_45812793
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

paar dagen later is de test pas >90% betrouwbaar
pi_45812939
quote:
Wanneer testen

Je kunt een Clearblue zwangerschapstest uitvoeren vanaf de eerste dag waarop je overtijd bent. Als je wilt weten wanneer je periode mort beginnen, bereken je je gebruikelijke cycluslengte door het aantal dagen te tellen vanaf de eerste dag van je menstruatie tot aan de dag waarop je volgende menstruatie begint.
Als je onregelmatige cycli hebt, moet je voor het testen uitgaan van de langste cyclus in de afgelopen maanden.
Als je geen idee hebt wanneer je volgende menstruatie normaal moet beginnen, raden wij je aan om de test uit te voeren ten minste 19 dagen nadat je voor het laatst seks zonder voorbehoedsmiddelen had.
Als het resultaat 'Niet zwanger' luidt en je toch vermoedt dat je zwanger bent, wacht dan ten minste 3 dagen voordat je de test opnieuw uitvoert. Misschien heb je de test wel te vroeg uitgevoerd. Als je weer het resultaat 'Niet zwanger' krijgt en je periode is nog steeds niet begonnen, neem dan contact op met je huisarts.
http://www.clearblue.info/nl/PTVertelMe.cfm

╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_45814969
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Mirage het volgende:
Zal niet echt betrouwbaar zijn/werken met een onregelmatige cyclus . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:42:34 #6
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_45816513
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 05:41 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Zal niet echt betrouwbaar zijn/werken met een onregelmatige cyclus . . .
daar is het ook een onbetrouwbare cyclus voor...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 30 januari 2007 @ 14:42:39 #7
31978 Quosego
> > > NON-FRIENDLY &l
pi_45823753
het ligt eraan of je voorbehoedsmiddelen hebt gebruikt of niet!!!
Ik heb geval dat je dat deed, en er is niets mee mis gegaan, hoef je die test natuurlijk niet te doen!!!
> > > Who needs an enemy if you have me as a friend < < <
pi_45825605
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 14:42 schreef Quosego het volgende:
het ligt eraan of je voorbehoedsmiddelen hebt gebruikt of niet!!!
Ik heb geval dat je dat deed, en er is niets mee mis gegaan, hoef je die test natuurlijk niet te doen!!!
de pil is niet 100% hoor...
spiraaltje ook niet
de prikpil ook niet..

het veiligste is nog het condoom, vooral omdat je na de daad ook kan checken of de cd niet lek was.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:47:01 #9
31978 Quosego
> > > NON-FRIENDLY &l
pi_45825779
ik weet dat het spiraaltje niet veilig is...
ik was ooit zo lenig dat ik er omheen zwom... daarna nooit meer enige vorm van lenigheid bezeten!!!!
> > > Who needs an enemy if you have me as a friend < < <
pi_45847867
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef Mirage het volgende:

[..]

spiraaltje ook niet
de prikpil ook niet..

het veiligste is nog het condoom, vooral omdat je na de daad ook kan checken of de cd niet lek was.
Als je kijkt naar de statistieken is het condoom zeker niet het veiligste voorbehoedsmiddel mede doordat deze inderdaad kan scheuren. De pil daarentegen is voor bijna 100% betrouwbaar.

Bovendien is geen enkele methode voor 100% betrouwbaar, maar met bijvoorbeeld een combinatie van pil en condoom kom je toch een heel eind in de buurt...
Just because you can doesn't mean you should
  woensdag 31 januari 2007 @ 10:34:32 #11
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_45849555
volgens mij als je de pil slikt, komt er bij een zwangerschap test, altijd positief uit, in de pil zitten namelijk hormonen, die komen in je plas, net als als je zwanger bent
maar ik weet het niet zeker...

niks is natuurlijk 100%, maar bij de pil zeggen ze dat je pas zorgen hoeft te maken als je 2 keer niet ongesteld ben geworden (mits je constant geslikt) maar, dan ben je dus wel 2 maanden verder
Tenminste zoiets staat me bij

ik denk overigens dat de beste informatie op het doosje van een zwangerschaptest staat... het verschilt misschien ook per test
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_45881090
weet iemand tot welke periode tijdens een zwangerschap je nog seks kan hebben?
  donderdag 1 februari 2007 @ 13:51:17 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_45881184
Seks hebben kan altijd. Er zijn mensen die het de eerste drie maanden afraden omdat het samentrekken van de baarmoeder een miskraam zou kunnen triggeren. Tegen het einde van de zwangerschap wordt seks juist weer aangeraden omdat het de bevalling zou kunnen triggeren.

Maar wellicht kun je dit soort vragen beter in OUD stellen, of op Google zoeken ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45881579
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:51 schreef Troel het volgende:
Seks hebben kan altijd. Er zijn mensen die het de eerste drie maanden afraden omdat het samentrekken van de baarmoeder een miskraam zou kunnen triggeren. Tegen het einde van de zwangerschap wordt seks juist weer aangeraden omdat het de bevalling zou kunnen triggeren.

Maar wellicht kun je dit soort vragen beter in OUD stellen, of op Google zoeken ofzo.
WTF?

Dat heb ik nog nooit gehoord.
Eerste 3 maand geen sex?
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:12:57 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_45881906
Nee, dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat er mensen zijn die het afraden.

Ik ken ook zat mensen die het wel gewoon gedaan hebben en er geen last van hebben gehad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45917068
Dat afraden is nergens op gebaseerd. Als je een miskraam krijgt, had je die toch wel gehad. Seks of niet. Misschien iets eerder, maar fout was het dan toch gegaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_82462227
Ik ben 12 Mei ongesteld geworden voor het laatst, ik heb toen de MAP gebruikt, dus dan is het toch ongesteldheid?
En vandaag is het condoom gescheurd, dus als het kan moet ik 12 Juni een test doen? Kan dat gratis+anoniem bij de 'huisarts' ?! ALVAST BEDANKT!
niks
pi_82465318
Dit is nergens te vinden op een site over anticonceptie?

Maar Fok! weet het natuurlijk beter..
  maandag 7 juni 2010 @ 21:26:39 #19
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_82466603
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef Zijnmeisjeee het volgende:
Ik ben 12 Mei ongesteld geworden voor het laatst, ik heb toen de MAP gebruikt, dus dan is het toch ongesteldheid?
En vandaag is het condoom gescheurd, dus als het kan moet ik 12 Juni een test doen? Kan dat gratis+anoniem bij de 'huisarts' ?! ALVAST BEDANKT!
Lees dit topic ook even door..

[Centraal] Zwanger? Pil vergeten? Condoom gescheurd? MAP?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_82467650
Nou ja kijk, bij een normale cyclus zou je rond de tijd van je eisprong seks hebben, en ruim twee weken na je eisprong menstrueren.

Bij een onregelmatige cyclus weet je niet wanneer je eisprong is, maar dat neemt niet weg dat je ook dan ruim twee weken na je eisprong 'overtijd' bent in de zin dat dan het hypothetische vruchtje tijd heeft gehad te nestelen en het hormoon waar de test op reageert te gaan produceren. Als je veel vroeger of later dan dat in je cyclus zat was er geen eitje (en als je de pil vergat maar toch geen eisprong kreeg ook niet) en kun je sowieso niet zwanger zijn.

Kortom als je geen idee hebt van wanneer je overtijd bent kun je drie weken na de onveilige seks testen, want als er bevruchting heeft plaatsgevonden ben je dan ver genoeg.
pi_82469337
Als reactie op zijnmeisje: Waarom neem je niet gewoon een morning after pil? Als het goed is kun je die terugvragen bij je verzekering.. Geen gezeur, geen test en geen onzekerheid
pi_82481284
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:34 schreef Angst het volgende:
volgens mij als je de pil slikt, komt er bij een zwangerschap test, altijd positief uit, in de pil zitten namelijk hormonen, die komen in je plas, net als als je zwanger bent
maar ik weet het niet zeker...

niks is natuurlijk 100%, maar bij de pil zeggen ze dat je pas zorgen hoeft te maken als je 2 keer niet ongesteld ben geworden (mits je constant geslikt) maar, dan ben je dus wel 2 maanden verder
Tenminste zoiets staat me bij

ik denk overigens dat de beste informatie op het doosje van een zwangerschaptest staat... het verschilt misschien ook per test
Als je aan de pil bent, geeft een zwangerschapstest geen vals positief aan. De zwangerschapstest reageerd op het HCG hormoon. En dat zit niet in de anticonceptiepil.
Ik ben niet labiel, ik ben gewoon emotioneel flexibel :)
pi_82481538
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef Mirage het volgende:

[..]

spiraaltje ook niet
de prikpil ook niet..

De pil is wel 100% betrouwbaar, alleen de vrouwen die hem slikken zijn in vele gevallen niet 100% betrouwbaar.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 09:20:24 #24
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_82482281
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:29 schreef Christiano25 het volgende:
Dat gaat helemaal niet. Als je partner wil weten of ze zwanger is zal ze toche cht zelf die test moeten doen.

Het zou wat zijn, als ik over een staafje heen kon pissen om te zien of m'n vriendin zwanger is..
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_82511302
Ik heb ook meteen een MAP gehaald.. Ik heb al een keer eerder de MAP geslikt, toen werd ik paar dagen daarna ''ongesteld'' Dus betekent dat ik niet zwanger ben of wel?
Of het was een bloeding..
xoxoxo
niks
pi_82522069
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 08:46 schreef Fes1-2 het volgende:
De pil is wel 100% betrouwbaar, alleen de vrouwen die hem slikken zijn in vele gevallen niet 100% betrouwbaar.
De pil is niet 100% betrouwbaar hoor
  vrijdag 11 juni 2010 @ 14:48:57 #27
53151 T42
Pinball Wizard
pi_82666710
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:39 schreef Zijnmeisjeee het volgende:
Ik heb ook meteen een MAP gehaald.. Ik heb al een keer eerder de MAP geslikt, toen werd ik paar dagen daarna ''ongesteld'' Dus betekent dat ik niet zwanger ben of wel?
Of het was een bloeding..
xoxoxo
hoe oud ben je? waarom heb je sex? xoxoxox why iedereen tongzoennen?
pi_85356666
hallo mensen.
ik heb een probleem ben zo bang dat ik zwanger ben.
ik ben al 5 maanden gestopt met de pil en heb vorige week onveilige sex gehad en gelijk de dag erna heb gelijk de pil ingenomen.
MAAR IS DE PIL BETROUWBAAR EN HEB IK KANS OM ZWANGER TE ZIJN??/

GROETJES
pi_85358682
Je komt uit 1987 en kan niet niet lezen?

Nee de pil is niet veilig als je pas de dag NA de seks begint. Tenzij dit de eerste dag van je menstruatie was...

Maar geen probleem, haal de MAP en begin daarna weer aan de pil. Wel de eerste 7 dagen veilig doen!
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:41:49 #30
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_85381499
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:37 schreef happy1987 het volgende:
hallo mensen.
ik heb een probleem ben zo bang dat ik zwanger ben.
ik ben al 5 maanden gestopt met de pil en heb vorige week onveilige sex gehad en gelijk de dag erna heb gelijk de pil ingenomen.
MAAR IS DE PIL BETROUWBAAR EN HEB IK KANS OM ZWANGER TE ZIJN??/

GROETJES
Ik heb 't net even voor je getest: Gefeliciteerd! Je krijgt een dochter.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')