vanaf de eerste dag nadat ze ongesteld had moeten worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:29 schreef Christiano25 het volgende:
Na ongeveer hoeveel dagen na de seks, kan je de zwangerschapstest gebruiken, om te checken of je partner zwanger is geraakt.
paar dagen later is de test pas >90% betrouwbaarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
vanaf de eerste dag nadat ze ongesteld had moeten worden.
http://www.clearblue.info/nl/PTVertelMe.cfmquote:Wanneer testen
Je kunt een Clearblue zwangerschapstest uitvoeren vanaf de eerste dag waarop je overtijd bent. Als je wilt weten wanneer je periode mort beginnen, bereken je je gebruikelijke cycluslengte door het aantal dagen te tellen vanaf de eerste dag van je menstruatie tot aan de dag waarop je volgende menstruatie begint.
Als je onregelmatige cycli hebt, moet je voor het testen uitgaan van de langste cyclus in de afgelopen maanden.
Als je geen idee hebt wanneer je volgende menstruatie normaal moet beginnen, raden wij je aan om de test uit te voeren ten minste 19 dagen nadat je voor het laatst seks zonder voorbehoedsmiddelen had.
Als het resultaat 'Niet zwanger' luidt en je toch vermoedt dat je zwanger bent, wacht dan ten minste 3 dagen voordat je de test opnieuw uitvoert. Misschien heb je de test wel te vroeg uitgevoerd. Als je weer het resultaat 'Niet zwanger' krijgt en je periode is nog steeds niet begonnen, neem dan contact op met je huisarts.
Zal niet echt betrouwbaar zijn/werken met een onregelmatige cyclus . . .quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Mirage het volgende:
vanaf de eerste dag nadat ze ongesteld had moeten worden.
daar is het ook een onbetrouwbare cyclus voor...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 05:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zal niet echt betrouwbaar zijn/werken met een onregelmatige cyclus . . .![]()
de pil is niet 100% hoor...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:42 schreef Quosego het volgende:
het ligt eraan of je voorbehoedsmiddelen hebt gebruikt of niet!!!
Ik heb geval dat je dat deed, en er is niets mee mis gegaan, hoef je die test natuurlijk niet te doen!!!
Als je kijkt naar de statistieken is het condoom zeker niet het veiligste voorbehoedsmiddel mede doordat deze inderdaad kan scheuren. De pil daarentegen is voor bijna 100% betrouwbaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
de pil is niet 100% hoor...
spiraaltje ook niet
de prikpil ook niet..
het veiligste is nog het condoom, vooral omdat je na de daad ook kan checken of de cd niet lek was.
WTF?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:51 schreef Troel het volgende:
Seks hebben kan altijd. Er zijn mensen die het de eerste drie maanden afraden omdat het samentrekken van de baarmoeder een miskraam zou kunnen triggeren. Tegen het einde van de zwangerschap wordt seks juist weer aangeraden omdat het de bevalling zou kunnen triggeren.
Maar wellicht kun je dit soort vragen beter in OUD stellen, of op Google zoeken ofzo.
Lees dit topic ook even door..quote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef Zijnmeisjeee het volgende:
Ik ben 12 Mei ongesteld geworden voor het laatst, ik heb toen de MAP gebruikt, dus dan is het toch ongesteldheid?
En vandaag is het condoom gescheurd, dus als het kan moet ik 12 Juni een test doen? Kan dat gratis+anoniem bij de 'huisarts' ?! ALVAST BEDANKT!
Als je aan de pil bent, geeft een zwangerschapstest geen vals positief aan. De zwangerschapstest reageerd op het HCG hormoon. En dat zit niet in de anticonceptiepil.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:34 schreef Angst het volgende:
volgens mij als je de pil slikt, komt er bij een zwangerschap test, altijd positief uit, in de pil zitten namelijk hormonen, die komen in je plas, net als als je zwanger bent
maar ik weet het niet zeker...
niks is natuurlijk 100%, maar bij de pil zeggen ze dat je pas zorgen hoeft te maken als je 2 keer niet ongesteld ben geworden (mits je constant geslikt) maar, dan ben je dus wel 2 maanden verder
Tenminste zoiets staat me bij
ik denk overigens dat de beste informatie op het doosje van een zwangerschaptest staat... het verschilt misschien ook per test
De pil is wel 100% betrouwbaar, alleen de vrouwen die hem slikken zijn in vele gevallen niet 100% betrouwbaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
de pil is niet 100% hoor...
spiraaltje ook niet
de prikpil ook niet..
het veiligste is nog het condoom, vooral omdat je na de daad ook kan checken of de cd niet lek was.
Dat gaat helemaal niet. Als je partner wil weten of ze zwanger is zal ze toche cht zelf die test moeten doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:29 schreef Christiano25 het volgende:
Na ongeveer hoeveel dagen na de seks, kan je de zwangerschapstest gebruiken, om te checken of je partner zwanger is geraakt.
De pil is niet 100% betrouwbaar hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:46 schreef Fes1-2 het volgende:
De pil is wel 100% betrouwbaar, alleen de vrouwen die hem slikken zijn in vele gevallen niet 100% betrouwbaar.
hoe oud ben je? waarom heb je sex? xoxoxox why iedereen tongzoennen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:39 schreef Zijnmeisjeee het volgende:
Ik heb ook meteen een MAP gehaald.. Ik heb al een keer eerder de MAP geslikt, toen werd ik paar dagen daarna ''ongesteld'' Dus betekent dat ik niet zwanger ben of wel?
Of het was een bloeding..
xoxoxo
Ik heb 't net even voor je getest: Gefeliciteerd! Je krijgt een dochter.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:37 schreef happy1987 het volgende:
hallo mensen.
ik heb een probleem ben zo bang dat ik zwanger ben.
ik ben al 5 maanden gestopt met de pil en heb vorige week onveilige sex gehad en gelijk de dag erna heb gelijk de pil ingenomen.
MAAR IS DE PIL BETROUWBAAR EN HEB IK KANS OM ZWANGER TE ZIJN??/
GROETJES
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |