Erik is meer een plaatjesman dan dat 'ie even goed leest.quote:
Inderdaad, de avatar bracht me compleet in staat van verwarring.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Erik is meer een plaatjesman dan dat 'ie even goed leest.
En hier snapte ik 'm nog nietquote:
Je dacht dat babette MB tegenkwamquote:
Nee, ik dacht dat MB het over een foute ex had, dus vroeg ik naar de politieman, maar toen zei Bupatih dat dat MB was, en toen dacht ik: "MB politieman?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je dacht dat babette MB tegenkwam?
hé da's mijn stemmingswisselingdingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad, de avatar bracht me compleet in staat van verwarring.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
hé da's mijn stemmingswisselingding![]()
de bouwvakker en cowboy staan idd al op mijn lijstje...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:57 schreef Bupatih het volgende:
De politieman was van MissBliss, de indiaan, bouwvakker en cowboy waren van babette.
goh jullie zijn wel hardleers hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik dacht dat MB het over een foute ex had, dus vroeg ik naar de politieman, maar toen zei Bupatih dat dat MB was, en toen dacht ik: "MB politieman?!"
Ga je serieus naar Z-Amerika?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
de bouwvakker en cowboy staan idd al op mijn lijstje...
straks in Zuid-Amerika maar op zoek naar een indiaan
Nee joh!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
goh jullie zijn wel hardleers he
zal ik dan maar weer terug naar m'n oude ava gaan
En voor hoelang dan wel?quote:
Argentinië, Chili... misschien Peru en/of Brazilië.... ik zie welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:02 schreef Bupatih het volgende:
Cool. En waar precies?
Tof!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Argentinië, Chili... misschien Peru en/of Brazilië.... ik zie wel
maand of driequote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
En voor hoelang dan wel?
Het enige wat hier altijd terugkomt is dat je dan weer sores op jewerk hebt, dan weer strubbelingen met je gezondheid, vervolgens weer zus, dan weer zo...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
maand of drie
jullie letten wel op zeg, heeft hier echt al tig keer gestaan
nee toch?!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het enige wat hier altijd terugkomt is dat je dan weer sores op jewerk hebt, dan weer strubbelingen met je gezondheid
ja die zus en zo, da's dus dat reizen!!! like duh!!!!!quote:vervolgens weer zus, dan weer zo...
neehee, ik WIL weer naar Australië...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Je zei dat je weer naar Australië ging, niet Zuid-Amerika!.
Ik heb het anders nog niet gelezen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
maand of drie
jullie letten wel op zeg, heeft hier echt al tig keer gestaan
Maar je denkt net als Bupa.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:09 schreef babette21 het volgende:
wacht even, ik ben best wel redelijk gezond op het moment
Hoi.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:12 schreef rena het volgende:
Hoi.
Alleen als het nacht is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:27 schreef Paltos het volgende:
Ze leeft!
En werd teleurgesteldquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:31 schreef Paltos het volgende:
Omg, Fir3fly checkte net mijn fotoboek.![]()
Hij keek bij mij ook al.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:31 schreef Paltos het volgende:
Omg, Fir3fly checkte net mijn fotoboek.![]()
Heb je er een dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:31 schreef Bupatih het volgende:
Lik mijn lolly.
Wat voor smaak?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |