het is een holanderquote:
Zijn verhuisd. God weet waar ze wonen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar Camplo.... Waarom zo moeilijk. Je kan toch ook gewoon bij die ex van je thuis langs gaan ? Je bent er toch in die 2 jaar wel eens blijven slapen.... hoop ik toch voor je.
Welke van de 2 moet ik nu gelovenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:16 schreef M.I.B. het volgende:
Klinkt dit verhaal je bekend in de oren, Camplo?
pffff ik ben er klaar mee...
Wat zeg jij danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:25 schreef arneaux het volgende:
Je moet mij geloven.
Die heeft ie al. Maar die waren niet van Salsagirl naabquote:Op maandag 12 februari 2007 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij heeft campo jajong naaktfotos beloofd!
Waar t3h f0k gaat het over?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Welke van de 2 moet ik nu geloven
Hey sgaaatjquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waar t3h f0k gaat het over?
A lower plateau is what we're above
PM me maar voor MSN.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hey sgaaatjDaten? Wat zeg je ervan?
![]()
Dus ook al ben ik fugly dan nog ben je ervoor in, handigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
PM me maar voor MSN.
Eerst je CAM aan, dan je tel nummer, dan een scan van je ID (sofinummer mag je weglaten)
En i'm in![]()
Dat zal wel meevallen hoop ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dus ook al ben ik fugly dan nog ben je ervoor in, handig
Ik drukte gewoon op F5quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wow, dat was snelJe hebt er zin in merk ik
Will doquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
'k Wl dan wel een bloemetje voor Valentijn hè
'k vind die foto rechtsboven zegmaar in je fobo stuk leuker dan die waar je je haar los hebt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
'k Wl dan wel een bloemetje voor Valentijn hè
Warum die andere had ik net per ongeluk perfect geweldig haarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:19 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
'k vind die foto rechtsboven zegmaar in je fobo stuk leuker dan die waar je je haar los hebt.
Maar dat geheel terzijde.
Toen ze dat stuurde was ze:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:30 schreef Camplo het volgende:
Niks meer gehoord gelukkig.
[edit]
Ohjawel een smsje
...sorry wilde je niet kwetsen....
[/edit]
Naja barst maar kapot ook.
Gedurende de 'relatie' was Camplo:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Toen ze dat stuurde was ze:
1: Geil
2: Bezopen
3: Combinatie van beide
Gedurende de 'relatie' was Camplo:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Gedurende de 'relatie' was Camplo:
1: Geil
2: Bezopen
3: Combinatie van beide
Anders laat je je toch niet zo naaien![]()
![]()
![]()
nog dommer dan -sandstorm-quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:06 schreef Camplo het volgende:
[..]
Gedurende de 'relatie' was Camplo:
- Blind
- Dom
- Naief
- Blinder
- Dommer
- Dwaas
- Fool
- Fill in.
Jah 1,9quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:24 schreef EricG het volgende:
[..]
Omg dat ze dat 2 jaar heeft vol kunnen houden
heb jij slasa dan op msn ?quote:
Tofquote:
On the wayquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik had Salsa best willen dekselen, daar niet van. Mag ik haar nummer Camplo ?
PM ff.
dekselenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik had Salsa best willen dekselen, daar niet van. Mag ik haar nummer Camplo ?
PM ff.
Waarom haa Salsa jouw dan?quote:
Ik wee tniet precies, ze dacht dat Camplo dingen met mij zat uit te spoken ofzo omdat we in dezelfde topics kwamenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |