abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45799161
Ik heb bij D-Reizen een stedentrip willen boeken naar Barcelona, in de eerste week van mei.
Totale reissom voor 2 personen was 495,00, incl. verblijf, vliegreis, verzekeringen en 1 dag gratis autohuur
Werd ik vanmorgen teruggebeld dat de reissom € 275,= duurder zou worden omdat de vliegreis duurder was uitgevallen.

Waar kan ik nog meer mijn geluk beproeven om een stedentrip naar Barcelona te boeken?
Arke.nl heeft ze niet, Neckermann.nl ook niet, en op worldoftui.nl ook geen succes.
pi_45799294
Hoeveel dagen wil je en welke data precies?
pi_45799319
Je kunt ook gewoon zelf een vliegticket en een hotelletje boeken natuurlijk.
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_45800334
ik wil op 1 of 2 mei vertrekken, voor 4 of 5 dagen.
Zometeen even checken op de door DutchTrain vermelde sites.
Thanks!
pi_45800667
Via www.clickair.com kun je voor die data nog een retourtje krijgen voor 130 euro pp incl tax. Andere maatschappijen zijn vanwege de drukte in die periode wel wat duurder. Hotels in Barcelona zijn er nog beschikbaar vanaf 80 euro per nacht. Via hostelworld.com of hostelz.com kun je misschien nog iets goedkopers krijgen. Buiten de stad is het ook een stuk goedkoper.
pi_45801363
Hmmm... interessant die Clickair... Via De Jong Intratours ben ik voor 590 totaal klaar. Zeggen ze.....Afwachten wat ze me morgen emailen over de onvoorziene bijkomende kosten...
En dan clickair ff goed checken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop