kutsphinx zonder neusquote:
hey wacht, nu moet jij niet op mij gaan schelden, ik schold al op postmortum.quote:
*schop in zak*quote:Op maandag 29 januari 2007 18:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hey wacht, nu moet jij niet op mij gaan schelden, ik schold al op postmortum.
het moet wel volgens de regels gaan hier he![]()
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
*schop in zak*
ik ga voetbaltrainen
jij let op postmortum's grammatica?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:37 schreef Shadowlyse het volgende:
Hey postmortom heb je gezopen ofzo?
Normaal zijn postings grammaticaal wel puik maar nu is het doffe ellende![]()
wat een n00bquote:Op maandag 29 januari 2007 18:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
jij let op postmortum's grammatica?
quote:
dat is wel een leuk ideequote:Op maandag 29 januari 2007 18:43 schreef Shadowlyse het volgende:
OT
Ik zou gaan als blauwe gothic in een opzwepend salsajurkje![]()
en dat gay cafe in remunj binnen stappen roepen , valt er nog wat te neukenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ga als dildo.
't Brunkequote:Op maandag 29 januari 2007 19:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
en dat gay cafe in remunj binnen stappen roepen , valt er nog wat te neuken![]()
stond in het topic over limburgmeetquote:Op maandag 29 januari 2007 19:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
't Brunke
Hoe weet jij dit soort "inside" info als niet Roermonder zijnde
ik zoek lesbobosquote:Op maandag 29 januari 2007 19:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Google: Homobos Horn
ja, zeg dan gelijk dat je em snapt.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
kuthaar van de navel tot en met de bilnaadbovenkant.
Sorry.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:25 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, zeg dan gelijk dat je em snapt.![]()
![]()
![]()
maar wij vinden hem niet grappigquote:Op maandag 29 januari 2007 19:25 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, zeg dan gelijk dat je em snapt.![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |