He fuck.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:00 schreef Gert het volgende:
Huub: "Ik baal dus van die poker-site hè."
Dat is dus afgelopen.
Dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat het over Stijn ging...quote:Op maandag 29 januari 2007 16:59 schreef Gert het volgende:
Huub over NL, tegen Sylvia en llona: "Het lijkt wel een SS-er die gast man. Of zeg ik nu weer iets ergs?"
llona en Sylvia moeten lachen. Sylvia: "Ja Huub, je zegt weer iets ergs."
Huub doelde op het gesprek vanmiddag. NL schijnt daar herhaaldelijk op meer en hardere sancties te hebben gevraagd, meer regels etc.
Huub: "Je ziet dat hoofd toch zo voor je, op een foto van een halve eeuw geleden?"
Even later roept hij: "Gegen die Mauer!!"
ik sta er nou niet bepaald van te kijken dat ze niet meer daar mogen pokeren.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:00 schreef Gert het volgende:
Huub: "Ik baal dus van die poker-site hè."
Dat is dus afgelopen.
Sylvia baalt er meer van dat Moby, het paard, weg gaat.
ah, filmpje van een blind konijntje dat tegen een muur op rijdt!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:07 schreef Kaleddis het volgende:
Over 5 minuten weer verzamelen op de bank.
beetje moeite met oog-hand coordinatiequote:Op maandag 29 januari 2007 17:04 schreef Jenny_ het volgende:
Nena heeft zeer zeker talent op de piano, zo zo![]()
Ilona was ook wel heel irritant bezig. Alle alternatieven die Huub en Sylvia aandroegen werden ook meteen weer weggewimpeld. Alleen op haar manier en niet anders.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:07 schreef Black_king het volgende:
Ilona gaat nu over de tong bij Huub en Syl.....Ze kan geen hoofd van bijzaken onderscheiden.....
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:35 schreef PokerJoker het volgende:
terwijl ik juist heel erg jaren-50 ben, maar dat is hier taboe dus dat heb ik niet getikt
![]()
wanneer zou de CD uitkomenquote:Op maandag 29 januari 2007 17:04 schreef Jenny_ het volgende:
Nena heeft zeer zeker talent op de piano, zo zo![]()
echt ???? hebben ze dat laten zien ?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, filmpje van een blind konijntje dat tegen een muur op rijdt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |