leuke modern-filosofische vraag!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef PokerJoker het volgende:
vindt ik ook het trieste van hyves, iedereen kijkt meteen hoeveel contacten (oid) iemand heeft. Is dat een spel, zitten we soms allemaal in DGK?
Mij boeit het idd niet, heb daarom ook geen profiel oid zoals Hyves, en maar weinig mensen op WLMquote:Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef PokerJoker het volgende:
vindt ik ook het trieste van hyves, iedereen kijkt meteen hoeveel contacten (oid) iemand heeft. Is dat een spel, zitten we soms allemaal in DGK?
Ze is onzeker en onderschat haar positie in DGK van John de Mol's Tien. Ze wil geen mensen op eigen locatie ontvagen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ilona heeft dus overduidelijk geen zin meer in die vergezochte 'dansmarathon' omdat ze geen telefoon heeft en op de plek aanwezig wil zijn...
quote:
Het was ook een kansloos project, ze heeft dat nogal overschat lijkt me.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ilona heeft dus overduidelijk geen zin meer in die vergezochte 'dansmarathon' omdat ze geen telefoon heeft en op de plek aanwezig wil zijn...
tot straks en laat die streams maar uitquote:Op maandag 29 januari 2007 16:37 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Het was ook een kansloos project, ze heeft dat nogal overschat lijkt me.
16:30: Tijd om naar huis te gaan en die verfoeide streams weer aan te zetten![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 29 januari 2007 16:40 schreef Lieve het volgende:
Huub is wel de enige die vreselijk veel energie uitdeelt aan de rest. Dat doet hij al vanaf zijn binnenkomst. Hij vibreert van de energie. LEUK!
ik zie nietsquote:Op maandag 29 januari 2007 16:35 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
terwijl ik juist heel erg jaren-50 ben, maar dat is hier taboe dus dat heb ik niet getikt
![]()
Ik heb het wel gehad met Ilona, die meeloper voegt helemaal niets toe aan DGKquote:Op maandag 29 januari 2007 16:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze is onzeker en onderschat haar positie in DGK van John de Mol's Tien. Ze wil geen mensen op eigen locatie ontvagen.
Ja, ik zou gewoon OOK gaan! als is het alleen maar om Stijn te kunnen identificeren, fotograferen en deze naderhand te manipulerenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:45 schreef tipsch het volgende:
Ik zou als ik Ilona was haar marathon naast DGK zelf houden. Mooie omgeving (toch?), bijzondere omstandigheden (DGK toch?) Goed doel, toch? Leuk uitje! (voor sommigen) DGK profiteert ook een beetje mee, iedereen zoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |