Zullen we even ophouden elkaar te beschuldigen. Jojoortje dacht duidelijk alleen maar dat ze te laat was.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:34 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Uit haar reactie kan ik wel opmaken dat ze het had opgezocht.. "Dus never mind"
Alleen nog even de mensen met punten verschuiven zodat de lijst weer op puntenaantal is gesorteerd... Dan is hij prima!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:40 schreef Attitude het volgende:
Volgens mij is de OP nu goed .
Ik geloof je hoor Jojoortje!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Yestuuur + 1
Ik kom hier al sinds het begin zo wat en ik antwoord 1 vraag goed, word ik meteen beschuldigd...
Newbies!![]()
Er missen nog 3 links...van Grauzone, Slowchat en ranglijst t/m 500quote:Op maandag 29 januari 2007 13:40 schreef Attitude het volgende:
Volgens mij is de OP nu goed .
Komop welk normaal mens weet nou wie Paige is in CHarmed..quote:Op maandag 29 januari 2007 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Yestuuur + 1
Ik kom hier al sinds het begin zo wat en ik antwoord 1 vraag goed, word ik meteen beschuldigd...
Newbies!![]()
pst...niet op reageren. Pot, ketel etc...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Yestuuur + 1
Newbies!![]()
Er zijn ook mensen die onzinnig veel weten over de maffia, daar hoor je ook niemand overquote:Op maandag 29 januari 2007 13:42 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Komop welk normaal mens weet nou wie Paige is in CHarmed..
Jojoortje --> (mooie) vrouw en die weten dat soort feitjes nu eenmaal.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:42 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Ik heb alle DVD's van Charmed kneus... En zij heeft met Marilyn Manson gehad...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:42 schreef Consigliere het volgende:
hij is wel grof en rauw, veel verkrachtingen enzo... en bloed... de naam zegt et al, moet je van houden.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:42 schreef Eltonno het volgende:
Ik ben toch wel lief??![]()
Enneh nog nooit van die film gehoord, is ie een beetje te doen dan ga ik hem een keer kijken...
Dat is normaal, dat HOORT bij algemene kennisquote:Op maandag 29 januari 2007 13:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die onzinnig veel weten over de maffia, daar hoor je ook niemand over
quote:'The beautiful people, the beautiful people
It's all relative to the size of your steeple'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |