Inderdaad, dan volgende week maar gaan winkelen, dat kan immers IEDERE week ipv de twee keer per jaar dat de klassieker wordt gespeeld.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef Panick het volgende:
Een beetje een relaxed wijf zegt natuurlijk; "schat, kijk jij maar lekker Ajax vandaag".
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:56 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dream on
Vrouwmenschen krijgen het voor elkaar als je een slechte relatie hebt 'ineens' zin in seks te hebben als voetbal aan staat
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:56 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dream on
Vrouwmenschen krijgen het voor elkaar als je een slechte relatie hebt 'ineens' zin in seks te hebben als voetbal aan staat
Inderdaad, dan winkelt ze deze week maar met d'r vriendinnen en volgende week met hemquote:Op maandag 29 januari 2007 15:57 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Inderdaad, dan volgende week maar gaan winkelen, dat kan immers IEDERE week ipv de twee keer per jaar dat de klassieker wordt gespeeld.
Beloftenelftalquote:Dit is ook hard nodig, want Jong Feyenoord bezet op dit moment de op één na laatste plaats in de competitie, met elf punten.
Ja en? Van Hooijdonk ookquote:Op maandag 29 januari 2007 16:01 schreef Jasza het volgende:
Edje is er officieel bij boys,
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:01 schreef Jasza het volgende:
Edje is er officieel bij boys, maak je borst maar nat kk Buijs
quote:Hallo,
Mijn naam is Jasper W. uit Mokum. Ik ben heel stoer, zo stoer dat ik stiekem wel kanker typ op internet (daar waar ik de grootste hoolie ben) maar omdat ik het van mijn mammie niet mag kort ik het af naar kk.
Toedels,
Jassie
Hehe.....quote:Op maandag 29 januari 2007 15:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ow hun bedoel je
[afbeelding]![]()
Bek houden Bartjequote:Op maandag 29 januari 2007 16:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
[..]
![]()
Wat ben je ook een nerdje, Wolfslet![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
whehe, da's die gast die nu afgeknalt is
quote:
Wie is davids dan omgquote:Op maandag 29 januari 2007 17:02 schreef stefmans het volgende:
Davids maakt Buijs af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |