abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45783864
quote:
Hans Breukhoven rijbewijs kwijt
door Wilma Nanninga

AMSTERDAM - Zakenman Hans Breukhoven is tijdelijk zijn rijbewijs kwijt. De platentycoon werd gisternacht bij Dordrecht van de A 16 gehaald toen hij 170 kilometer per uur reed.

”Ik schrok dat ik zo hard reed”, zegt Hans. ”Ik had het niet in de gaten. Als je in een seatje 120 rijdt, gaat alles schudden en bonken. Maar ik heb een grote Range Rover. Dan merk je niks. Ik wilde gewoon heel graag naar huis. Het was laat en er was niemand op de weg. Ik ben geschrokken toen ik van de politiemensen hoorde hoe hard ik eigenlijk reed. Je mag 120 op de A 16. Dan reed ik dus flink te hard.”

Hans, die geen alcohol op had, moest zijn rijbewijs inleveren en ging met een taxi naar huis. ”Ik heb de officier van justitie een briefje gestuurd. Als het goed is krijg ik over zes dagen mijn rijbewijs terug tot de zaak voorkomt en de rechter bepaalt welke straf ik verdien. Dat is net op tijd om met mijn oudste zoon op wintersport te kunnen gaan.”

Connie Breukhoven zal de komende dagen als Hans privé-chauffeuse fungeren. ”Ik rijd ons vandaag naar Antwerpen. We maken er maar een grapje van. Ik heb al een pet opgezocht.”
pi_45784643
hij zal toch niet wakker liggen van de boete :|

systeem invoeren waarbij de hoogte van de boete bepaald wordt met wat je verdient.

zo doet een boete evenveel zeer als bij een laag betaalde als een top salaris, veel eerlijker imo
  maandag 29 januari 2007 @ 11:38:14 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_45784696
Zoals in Zweden ja.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 29 januari 2007 @ 11:41:51 #4
3185 Adelante
To let it go now
pi_45784800
Dacht dat die man altijd al een chauffeur had...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 29 januari 2007 @ 11:48:27 #5
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45784980
op lege autowegen maakt het mij niet uit hoe hard iemand rijdt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_45785263
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef zoalshetis het volgende:
op lege autowegen maakt het mij niet uit hoe hard iemand rijdt.
De weg was niet leeg, anders hadden ze hem nooit aangehouden.
"Life ain't easy." "Well... Nobody ever said it was..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')