abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:58:19 #51
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dųr!
pi_52200259
Kom maar met bewijs dan, of laat de gast waarnaar je refereert maar met bewijs komen (of plaats op zijn minst het stukje tekst waar je naar refereert), en goede, want dan schrijf je meteen medische geschiedenis. De definitie van hersendood is namelijk dat het irreversibel is. Op het moment dat de persoon gediagnosticeerd wordt, is ie officieel overleden. ( http://www.deathreference.com/Bl-Ce/Brain-Death.html ). Tot die tijd neem ik het niet serieus, en ga ik er vanuit dat er een andere hersenstaat bedoeld wordt.
En ja, ik mag mijn eigen mening blah blah, dat weten we nu wel .
pi_52200463
Ik weet niet of dit al aangehaald is, maar ik kwam nog een beschrijving tegen van een BDE in een ziekenhuis. De persoon in kwestie zou ook een vlak EEG hebben gehad tijdens de ervaring.

Link
...men begint immers altijd te moraliseren als de zaken mislopen en men ergert zich over de moraal zolang men haar comfortabel tegenover het recht van meningsuiting en op pluralisme kan stellen. (Benedictus XVI)
  woensdag 8 augustus 2007 @ 16:08:12 #53
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52200529
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:58 schreef StupidByNature het volgende:
Kom maar met bewijs dan, of laat de gast waarnaar je refereert maar met bewijs komen (of plaats op zijn minst het stukje tekst waar je naar refereert), en goede, want dan schrijf je meteen medische geschiedenis. De definitie van hersendood is namelijk dat het irreversibel is. Op het moment dat de persoon gediagnosticeerd wordt, is ie officieel overleden. ( http://www.deathreference.com/Bl-Ce/Brain-Death.html ). Tot die tijd neem ik het niet serieus, en ga ik er vanuit dat er een andere hersenstaat bedoeld wordt.
En ja, ik mag mijn eigen mening blah blah, dat weten we nu wel .
Heb ik het al eerder over gehad . Deepak Chopra: Life after death - the burden of proof
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_52200935
kheb em net gereserveerd.. komende vrijdag meteen even oppikken..

ben erg benieuwd!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')