Bijna!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:52 schreef CherryLips het volgende:
oja, middageten. is het al zo laat?
Gatverdamme, verliefde mensen.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:07 schreef tirannetje24 het volgende:
wat een hoop verliefde mensen hier![]()
of die graag zwijmelen![]()
zo, ik ga even een luchtje scheppen.
Wordt gek van mezelf binnen.
Pauze...? ow stik...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:06 schreef bigbird het volgende:
Terug! Wat is een pauze dan kort zeg...
I beg to differ.quote:
maar het moet wel wederzijds zijn....quote:
Helemaal mee eens, anders is het echt niet funnyquote:Op maandag 29 januari 2007 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
maar het moet wel wederzijds zijn....
Dat heb je mooi goedquote:Op maandag 29 januari 2007 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
maar het moet wel wederzijds zijn....
Tuurlijk...ik weet waar ik het over heb...quote:
Om uit de dip mode te komen> Bij mij is het nog steeds wederzijdsquote:Op maandag 29 januari 2007 15:28 schreef Frezer het volgende:
Zo, dat gaat vlot in dip-mode!
Vertel het maarquote:Op maandag 29 januari 2007 15:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tuurlijk...ik weet waar ik het over heb...
Zoals ik al zei.. Niet menselijks is mij vreemd..quote:
Ik denk dat we "verliefdheid niet beantwoorden" wel onder "niet begripsvol genoeg" kunnen rekenen, met een beetje subtiel passen en metenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tuurlijk...ik weet waar ik het over heb...
En voor mij ook?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:38 schreef webspider het volgende:
Heeft er iemand nog een kopje weekend voor me?
Een kop koffie kan ik je aanbieden.. that's the best i can do..quote:Op maandag 29 januari 2007 15:38 schreef webspider het volgende:
Heeft er iemand nog een kopje weekend voor me?
Zullen we samen een kopje delen?quote:
goed hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 15:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Zullen we samen een kopje delen?
Op die manier kun je aan alles wel een draai geven..quote:Op maandag 29 januari 2007 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat we "verliefdheid niet beantwoorden" wel onder "niet begripsvol genoeg" kunnen rekenen, met een beetje subtiel passen en meten.
Laat dat nou net een van de menselijke eigenschappen zijn die mij verre van vreemd isquote:Op maandag 29 januari 2007 15:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Op die manier kun je aan alles wel een draai geven..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |