Ik nog niet hoor, over een uurquote:Op maandag 29 januari 2007 16:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
doeidoei..bij is dat nog eens +1 uur..
Ook bij die uit Maastricht?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Om uit de dip mode te komen> Bij mij is het nog steeds wederzijds![]()
dat maakt het wel wat aangenamer en makkelijkerquote:Op maandag 29 januari 2007 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
maar het moet wel wederzijds zijn....
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 29 januari 2007 16:49 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat heb je zelf in de hand he
Beterquote:
Hmmm van mij mag jequote:Op maandag 29 januari 2007 16:49 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
![]()
nee toch ?
Des te meer chocolade voor mij
Jij de chocolade, ik de dropquote:Op maandag 29 januari 2007 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig voor je.
Ik lust geen drop.
Ach beetje rust kan ook geen kwaad.quote:
Dat moet je natuurlijk onderling regelenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:58 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ja maar, ja maar is er dan nog wel genoeg chocolade voor mij voordat CL alles op eet![]()
Waarschijnlijk nietquote:Op maandag 29 januari 2007 16:58 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ja maar, ja maar is er dan nog wel genoeg chocolade voor mij voordat CL alles op eet![]()
ik ben jaloersquote:Op maandag 29 januari 2007 17:43 schreef JDude het volgende:
Zeau. Met-carnaval-het-land-uit-vluchten is geregeld.
Is dat carnaval-specifiek dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:47 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Al die vieze bezopen mannen die denken dat je zomaar aan je mogen zitten![]()
dan denken ze dat ze meer mogen/kunnen maken omdat ze toch straalbezopen zijnquote:
Op het platteland wel hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dan denken ze dat ze meer mogen/kunnen maken omdat ze toch straalbezopen zijn![]()
Daar heb je op een standaard uitgaanszaterdag toch echt niet last van hoor.
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:25 schreef Frezer het volgende:
JDude en Nerdinnetje, ik hou van jullie!.
En van Cara ook natuurlijk,.
Laten we een Zuiderlingen-Tegen-Carnaval clubje oprichten,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |