Naja intelligent ben ik, begripvol helemaal, lief meestal.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat was niet mn eerste gedachte....![]()
* Cara geeft Twist een kop toffee-koffie..quote:Op maandag 29 januari 2007 13:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Toffee koffie, dat klinkt wel goed.
Nee dat mag je daaruit niet opmaken.. hoewel mij niets menselijks vreemd is..quote:Op maandag 29 januari 2007 13:44 schreef JoeyT het volgende:
[quote]
En dat een partner begripvol moet zijn, mag ik daaruit opmaken dat je rare trekjes hebt?
Goed idee, straks ook maar even doen. Even een frisse neus halen om tot 17uur vol te houden..quote:Op maandag 29 januari 2007 14:07 schreef tirannetje24 het volgende:
wat een hoop verliefde mensen hier![]()
of die graag zwijmelen![]()
zo, ik ga even een luchtje scheppen.
Wordt gek van mezelf binnen.
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goed idee, straks ook maar even doen. Even een frisse neus halen om tot 17uur vol te houden..
Jammie!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:15 schreef Ynske het volgende:
* Ynske smijt roomboterpuntjes t topic binnen
Lekkerquote:Op maandag 29 januari 2007 14:15 schreef Ynske het volgende:
* Ynske smijt roomboterpuntjes t topic binnen
Bijna!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:52 schreef CherryLips het volgende:
oja, middageten. is het al zo laat?
Gatverdamme, verliefde mensen.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:07 schreef tirannetje24 het volgende:
wat een hoop verliefde mensen hier![]()
of die graag zwijmelen![]()
zo, ik ga even een luchtje scheppen.
Wordt gek van mezelf binnen.
Pauze...? ow stik...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:06 schreef bigbird het volgende:
Terug! Wat is een pauze dan kort zeg...
I beg to differ.quote:
maar het moet wel wederzijds zijn....quote:
Helemaal mee eens, anders is het echt niet funnyquote:Op maandag 29 januari 2007 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
maar het moet wel wederzijds zijn....
Dat heb je mooi goedquote:Op maandag 29 januari 2007 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
maar het moet wel wederzijds zijn....
Tuurlijk...ik weet waar ik het over heb...quote:
Om uit de dip mode te komen> Bij mij is het nog steeds wederzijdsquote:Op maandag 29 januari 2007 15:28 schreef Frezer het volgende:
Zo, dat gaat vlot in dip-mode!
Vertel het maarquote:Op maandag 29 januari 2007 15:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tuurlijk...ik weet waar ik het over heb...
Zoals ik al zei.. Niet menselijks is mij vreemd..quote:
Ik denk dat we "verliefdheid niet beantwoorden" wel onder "niet begripsvol genoeg" kunnen rekenen, met een beetje subtiel passen en metenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tuurlijk...ik weet waar ik het over heb...
En voor mij ook?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:38 schreef webspider het volgende:
Heeft er iemand nog een kopje weekend voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |