Bijna!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:52 schreef CherryLips het volgende:
oja, middageten. is het al zo laat?
Gatverdamme, verliefde mensen.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:07 schreef tirannetje24 het volgende:
wat een hoop verliefde mensen hier![]()
of die graag zwijmelen![]()
zo, ik ga even een luchtje scheppen.
Wordt gek van mezelf binnen.
Pauze...? ow stik...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:06 schreef bigbird het volgende:
Terug! Wat is een pauze dan kort zeg...
I beg to differ.quote:
maar het moet wel wederzijds zijn....quote:
Helemaal mee eens, anders is het echt niet funnyquote:Op maandag 29 januari 2007 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
maar het moet wel wederzijds zijn....
Dat heb je mooi goedquote:Op maandag 29 januari 2007 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
maar het moet wel wederzijds zijn....
Tuurlijk...ik weet waar ik het over heb...quote:
Om uit de dip mode te komen> Bij mij is het nog steeds wederzijdsquote:Op maandag 29 januari 2007 15:28 schreef Frezer het volgende:
Zo, dat gaat vlot in dip-mode!
Vertel het maarquote:Op maandag 29 januari 2007 15:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tuurlijk...ik weet waar ik het over heb...
Zoals ik al zei.. Niet menselijks is mij vreemd..quote:
Ik denk dat we "verliefdheid niet beantwoorden" wel onder "niet begripsvol genoeg" kunnen rekenen, met een beetje subtiel passen en metenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tuurlijk...ik weet waar ik het over heb...
En voor mij ook?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:38 schreef webspider het volgende:
Heeft er iemand nog een kopje weekend voor me?
Een kop koffie kan ik je aanbieden.. that's the best i can do..quote:Op maandag 29 januari 2007 15:38 schreef webspider het volgende:
Heeft er iemand nog een kopje weekend voor me?
Zullen we samen een kopje delen?quote:
goed hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 15:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Zullen we samen een kopje delen?
Op die manier kun je aan alles wel een draai geven..quote:Op maandag 29 januari 2007 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat we "verliefdheid niet beantwoorden" wel onder "niet begripsvol genoeg" kunnen rekenen, met een beetje subtiel passen en meten.
Laat dat nou net een van de menselijke eigenschappen zijn die mij verre van vreemd isquote:Op maandag 29 januari 2007 15:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Op die manier kun je aan alles wel een draai geven..![]()
Kleffie,quote:Op maandag 29 januari 2007 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Om uit de dip mode te komen> Bij mij is het nog steeds wederzijds![]()
Met slechte mensen gaat t altijd goed zeggen ze tochquote:
ik moest lachen...quote:
Daar kom ik nog wel achter...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat dat nou net een van de menselijke eigenschappen zijn die mij verre van vreemd is.
Je bedoelt dat ik je minder moet vertellen zodat je meer hebt om langzaam zelf uit te vinden?quote:
Jij ontzettende seriewoordenaar!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik je minder moet vertellen zodat je meer hebt om langzaam zelf uit te vinden?.
Dat was zaterdag. Ik had achteraf het gevoel dat ik vrij weinig stiltes niet heb weten te vullenquote:
Je was de stilte ver vooruit. Preventief vulwerk zeg maar!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was zaterdag. Ik had achteraf het gevoel dat ik vrij weinig stiltes niet heb weten te vullen.
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik je minder moet vertellen zodat je meer hebt om langzaam zelf uit te vinden?.
doeidoei..quote:
Laat dat hand-in-hand gaan met pro activiteit en wees verbaasd wat in enen allemaal binnen je eigen invloedsfeer blijkt te liggen!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
ik bedoel dat assertiviteit de boventoon moet gaan voeren...euhm bij mij dan.. ooit ..![]()
Misschien nog niet direct de boventoon, maar iets meer dan alleen de derde piccolo van rechts die je twee maten per symfonie voorbij hoort komen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
ik bedoel dat assertiviteit de boventoon moet gaan voeren...euhm bij mij dan.. ooit ..![]()
Ik weet het....ik heb ook af en toe een grondige hekel aan mezelf..quote:Op maandag 29 januari 2007 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat dat hand-in-hand gaan met pro activiteit en wees verbaasd wat in enen allemaal binnen je eigen invloedsfeer blijkt te liggen!![]()
Je helpt me niet echt op die manier..quote:Op maandag 29 januari 2007 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien nog niet direct de boventoon, maar iets meer dan alleen de derde piccolo van rechts die je twee maten per symfonie voorbij hoort komen.
Dat daargelaten, de opmerking "Daar kom ik nog wel achter" is natuurlijk al wel blijk van op z'n minst een wens tot assertiviteit, alhoewel iets te veilig van achter een beeldscherm om werkelijk assertief te zijn.
Tskquote:Op maandag 29 januari 2007 16:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik weet het....ik heb ook af en toe een grondige hekel aan mezelf..![]()
Zie het als "je niet aanmoedigen op je lauweren te rusten". Nog niet in ieder gevalquote:Op maandag 29 januari 2007 16:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Je helpt me niet echt op die manier..![]()
Van hier uit gezien wel hoor..quote:Op maandag 29 januari 2007 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tsk. Cara is juist zo'n lief meisje, daar kan je toch geen hekel aan hebben
.
Iedere keer dat je dat denkt, moet je gewoon iets pro-actiefs er tegenover zetten!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik weet het....ik heb ook af en toe een grondige hekel aan mezelf..![]()
ik doe mn best..quote:Op maandag 29 januari 2007 16:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zie het als "je niet aanmoedigen op je lauweren te rusten". Nog niet in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |