Mag Niet-Zuiderlingen-Tegen-Carnaval ook?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Laten we een Zuiderlingen-Tegen-Carnaval clubje oprichten,.
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Mag Niet-Zuiderlingen-Tegen-Carnaval ook?
Weescht welckom,quote:
Je bent single en woont in Utrecht. Q. zit al klaar voor jequote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef tigger_78 het volgende:
hallo
ik kom ff buurten hier als dat mag
Verrek!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:12 schreef Hime het volgende:
[..]
Je bent single en woont in Utrecht. Q. zit al klaar voor je![]()
is dat wel veilig dan ?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:12 schreef Hime het volgende:
[..]
Je bent single en woont in Utrecht. Q. zit al klaar voor je![]()
jaquote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef Frezer het volgende:
Ze heeft rode wangetjes Q.!
Dat gaat je niet lukken!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:01 schreef Q. het volgende:
Eens kijken of het me lukt om tot vrijdag van het bier af te blijven.
Bier past prima bij de nasi!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:50 schreef tirannetje24 het volgende:
iemand een biertje ?
kan geen passende biersmiley vinden
Neh, eerst maar een bakquote:Op maandag 29 januari 2007 19:50 schreef tirannetje24 het volgende:
iemand een biertje ?
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:59 schreef Ynske het volgende:
kom je thuis, is huisgenoot bont en blauw
vrijdag in elkaar geslagen in huis
oude bovenbuurquote:Op maandag 29 januari 2007 20:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]Mieters
Door een andere huisgenoot? Of buitenstaanders?
zoiets jahquote:Op maandag 29 januari 2007 20:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die was even teruggekomen om verhaal te halen ofzo?
jeetje, daar ben je mooi klaar meequote:Op maandag 29 januari 2007 19:59 schreef Ynske het volgende:
kom je thuis, is huisgenoot bont en blauw
vrijdag in elkaar geslagen in huis
Iets met doorbreken.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:10 schreef Ynske het volgende:
weet je wat ik alleen zo nadelig vind
is begonnen met een kleine woordenwisseling
bedrijging > aangifte
nu dit > weer aangifte
gegarandeerd dat daar weer vergelding op komt
iets met een vicieuze cirkel
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:50 schreef tirannetje24 het volgende:
iemand een biertje ?
Ik moet zeggen dat ik nu wel heel veel zin heb in bier eigenlijk, maar ik ga het volhouden!quote:
Maltbier misschien?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nu wel heel veel zin heb in bier eigenlijk, maar ik ga het volhouden!
Hij draait een kameel zo in een krokodilquote:Op maandag 29 januari 2007 15:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Op die manier kun je aan alles wel een draai geven..![]()
BAH !!!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maltbier misschien?
Anders lekker wat frisdrank ofzo, shandy is misschien ook een idee
dat zeg ik ook altijd.... maar die fles whisky glimlacht naar mequote:Op maandag 29 januari 2007 20:53 schreef Q. het volgende:
Damn, ik ben echt een alcoholist, de drang naar het bier is GROOT, maar ik ga er af blijven. Denk ik.
In mijn verdediging, ik had niet de indruk dat de krokodil er echt problemen mee hadquote:Op maandag 29 januari 2007 20:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hij draait een kameel zo in een krokodil
Baileysquote:Op maandag 29 januari 2007 20:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
gewoon een lekker vruchtensapje![]()
Of baileysDie staat hier ook nog koud
![]()
![]()
I'll allow it..quote:Op maandag 29 januari 2007 21:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
In mijn verdediging, ik had niet de indruk dat de krokodil er echt problemen mee had.
de whisky ook welquote:Op maandag 29 januari 2007 21:17 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik kan je zeggen dat ie goed smaakt.
![]()
natuurlijkquote:Op maandag 29 januari 2007 21:21 schreef tirannetje24 het volgende:
zal Q. al aan het bier zitten ?
niet lekker tussendoor aan de wijn, of baileys of wat ander lekkers alcoholisch ?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:22 schreef Sjowhan het volgende:
Ik houd het wel vol tot vrijdagavond denk ik zo
Nee!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:21 schreef tirannetje24 het volgende:
zal Q. al aan het bier zitten ?
heiden!quote:
Nah, ik heb Fruitmania hier, ook erg lekkerquote:Op maandag 29 januari 2007 21:23 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
niet lekker tussendoor aan de wijn, of baileys of wat ander lekkers alcoholisch ?
dat kan... maar moet het ook???quote:Op maandag 29 januari 2007 21:25 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nou we kunnen gewoon nu al trots op je zijn.
Ook al zou je straks naar de fles grijpen![]()
Ik doe echt mijn best om er af te blijven.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:25 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nou we kunnen gewoon nu al trots op je zijn.
Ook al zou je straks naar de fles grijpen![]()
Het is allemaal onderdeel van je CL versiertour. Alcohol afzweren voor een vrouw...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe echt mijn best om er af te blijven.
En dat gaat me lukken.
Q tegen alcohol.![]()
Dat wordt een stichting.
met chocoladekoekjes danquote:Op maandag 29 januari 2007 21:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nah, ik heb Fruitmania hier, ook erg lekker
minderen.. dat mag nogquote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is allemaal onderdeel van je CL versiertour. Alcohol afzweren voor een vrouw...![]()
Die tour is al lang geleden mislukt mên!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is allemaal onderdeel van je CL versiertour. Alcohol afzweren voor een vrouw...![]()
De chocolade is hier opquote:Op maandag 29 januari 2007 21:32 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
met chocoladekoekjes dan![]()
Anders moet ik toch echt naar de fles grijpen ipv Q.![]()
Het is nooit te laat voor een comeback!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Die tour is al lang geleden mislukt mên!![]()
zie Jimmy...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor een comeback!
Of Heintje!quote:
Leeft die nog?quote:
Doe Maar!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor een comeback!
Hallo Heintje,quote:
Dat was leuk!quote:
ja.. stom forumquote:Op maandag 29 januari 2007 21:41 schreef Q. het volgende:
Ik had een keitoffe kloon aangemaakt maar ik heb het activatiemailtje nooit gekregen. Stom FOK!
Nja, ik wil eigenlijk wat minder gaan snoepen om zo wat af te vallen, dus denk niet dat 't op mijn lijstje komt als ik geen bezoek krijgquote:Op maandag 29 januari 2007 21:40 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ow nee!!!
Staat hopelijk wel op je boodschappenlijstje van morgen he![]()
Ik moet altijd aan CL denken.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Het nr dan he, toen moest ik aan CL denken.![]()
Een kaper op de kust!!!!! Ksssht!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik hoorde gisteren Cherrylips nog in de kroeg
Die hoor ik ook steeds op Studio Brussel als ik door België rij.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik hoorde gisteren Cherrylips nog in de kroeg
De mazzelaar...quote:
Tussen Q. en CL of tussen jou en Twist?quote:
Waar in Utrecht?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Oja, vrijdagavond ga ik naar een toneelstukje in Utrecht.
Hime harharhar!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tussen Q. en CL of tussen jou en Twist?
Tussen Twist en mij... Zolang Q nog niet voldoende geld heeft gespaard voor die Orlando Bloom plastische chirurgie, verwacht ik niet dat dat ooit wat gaat worden...quote:Op maandag 29 januari 2007 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tussen Q. en CL of tussen jou en Twist?
Die heeft er ook graag een Twistje bij hoor...quote:
Theatersport!quote:Op maandag 29 januari 2007 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Oja, vrijdagavond ga ik naar een toneelstukje in Utrecht.
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft er ook graag een Twistje bij hoor...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |