een nieuwe uitdaging voor het werkquote:Op maandag 29 januari 2007 11:30 schreef Ynske het volgende:
moggeh
damn t is weer werken
overigens is de telefoon opnemen en dingen opzoeken met een dicht oor en oog best fun
verkoudheid die op oog en oor geslopen is ipv op mijn neusquote:Op maandag 29 januari 2007 11:33 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
een nieuwe uitdaging voor het werk
Wat heb je gedaan dan ?
Dit topic is me totaal ontgaan..stom van me..quote:
Jij, als ervaren ex-mod, stelt dus een schopje CUL voor begrijp ik?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:42 schreef Copycat het volgende:
De Aspergers hebben blijkbaar een eigen SC.
Nog even en de peultjes, erwtjes en witlofjes verenigen zich ook al slowchattend.
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij, als ervaren ex-mod, stelt dus een schopje CUL voor begrijp ik?
Nee, onder de grond ermee! Het is heul geen tijd voor verse groenten!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:43 schreef Litpho het volgende:
Tijd voor stampotten uit de vriezer!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, onder de grond ermee! Het is heul geen tijd voor verse groenten!
De laatste paar posts zijn idd onzinnig, maar de echte links kloppen wel.. de meeste zijn me bekend, de rest moet ik echt straks ff lezen..verdorie.. toch ff tijd voor maken..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
heb jij dan ook van die groentetrekjes?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
De laatste paar posts zijn idd onzinnig, maar de echte links kloppen wel.. de meeste zijn me bekend, de rest moet ik echt straks ff lezen..verdorie.. toch ff tijd voor maken..
Ik mis even waar de zinnige dingen niet in de twee lopende Aspergertopics hadden gepast, maar goed, echt storen doet een extra SC me ook niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
De laatste paar posts zijn idd onzinnig, maar de echte links kloppen wel.. de meeste zijn me bekend, de rest moet ik echt straks ff lezen..verdorie.. toch ff tijd voor maken..
Nee. Jij moet die andere hebben.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ghallo. Zit ik goed?
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, ik klikte daarop omdat ik dacht dat ik dan hier terecht zou komen.
Beetje flauw.. maar goed .quote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb jij dan ook van die groentetrekjes?
was niet aanvallend bedoeldquote:Op maandag 29 januari 2007 11:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Beetje flauw.. maar goed .
Nee, maar ik heb een neefje van 17 bij me wonen en die heeft het Asperger-syndroom.. en geloof me dat is niet altijd makkelijk..voor beide kanten niet.
Is wel goed..quote:Op maandag 29 januari 2007 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
was niet aanvallend bedoeld
waarom woont hij bij je? als ik vragen mag heet dat
Ik heb..radijsjes...quote:
* Ynske kijkt je lief aanquote:
Ghi het gaat om mijn huidige vriendje en het gevoel hebben dat iemand de ware is voor jequote:Op maandag 29 januari 2007 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb..radijsjes...![]()
Leuke ondertitel btw..vraagt zich alleen wanneer en wie.....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |