Nja, ik wil eigenlijk wat minder gaan snoepen om zo wat af te vallen, dus denk niet dat 't op mijn lijstje komt als ik geen bezoek krijgquote:Op maandag 29 januari 2007 21:40 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ow nee!!!
Staat hopelijk wel op je boodschappenlijstje van morgen he![]()
Ik moet altijd aan CL denken.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Het nr dan he, toen moest ik aan CL denken.![]()
Een kaper op de kust!!!!! Ksssht!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik hoorde gisteren Cherrylips nog in de kroeg
Die hoor ik ook steeds op Studio Brussel als ik door België rij.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik hoorde gisteren Cherrylips nog in de kroeg
De mazzelaar...quote:
Tussen Q. en CL of tussen jou en Twist?quote:
Waar in Utrecht?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Oja, vrijdagavond ga ik naar een toneelstukje in Utrecht.
Hime harharhar!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tussen Q. en CL of tussen jou en Twist?
Tussen Twist en mij... Zolang Q nog niet voldoende geld heeft gespaard voor die Orlando Bloom plastische chirurgie, verwacht ik niet dat dat ooit wat gaat worden...quote:Op maandag 29 januari 2007 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tussen Q. en CL of tussen jou en Twist?
Die heeft er ook graag een Twistje bij hoor...quote:
Theatersport!quote:Op maandag 29 januari 2007 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Oja, vrijdagavond ga ik naar een toneelstukje in Utrecht.
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft er ook graag een Twistje bij hoor...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |