heiden!quote:
Nah, ik heb Fruitmania hier, ook erg lekkerquote:Op maandag 29 januari 2007 21:23 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
niet lekker tussendoor aan de wijn, of baileys of wat ander lekkers alcoholisch ?
dat kan... maar moet het ook???quote:Op maandag 29 januari 2007 21:25 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nou we kunnen gewoon nu al trots op je zijn.
Ook al zou je straks naar de fles grijpen![]()
Ik doe echt mijn best om er af te blijven.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:25 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nou we kunnen gewoon nu al trots op je zijn.
Ook al zou je straks naar de fles grijpen![]()
Het is allemaal onderdeel van je CL versiertour. Alcohol afzweren voor een vrouw...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe echt mijn best om er af te blijven.
En dat gaat me lukken.
Q tegen alcohol.![]()
Dat wordt een stichting.
met chocoladekoekjes danquote:Op maandag 29 januari 2007 21:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nah, ik heb Fruitmania hier, ook erg lekker
minderen.. dat mag nogquote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is allemaal onderdeel van je CL versiertour. Alcohol afzweren voor een vrouw...![]()
Die tour is al lang geleden mislukt mên!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is allemaal onderdeel van je CL versiertour. Alcohol afzweren voor een vrouw...![]()
De chocolade is hier opquote:Op maandag 29 januari 2007 21:32 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
met chocoladekoekjes dan![]()
Anders moet ik toch echt naar de fles grijpen ipv Q.![]()
Het is nooit te laat voor een comeback!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Die tour is al lang geleden mislukt mên!![]()
zie Jimmy...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor een comeback!
Of Heintje!quote:
Leeft die nog?quote:
Doe Maar!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor een comeback!
Hallo Heintje,quote:
Dat was leuk!quote:
ja.. stom forumquote:Op maandag 29 januari 2007 21:41 schreef Q. het volgende:
Ik had een keitoffe kloon aangemaakt maar ik heb het activatiemailtje nooit gekregen. Stom FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |