Iets met doorbreken.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:10 schreef Ynske het volgende:
weet je wat ik alleen zo nadelig vind
is begonnen met een kleine woordenwisseling
bedrijging > aangifte
nu dit > weer aangifte
gegarandeerd dat daar weer vergelding op komt
iets met een vicieuze cirkel
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:50 schreef tirannetje24 het volgende:
iemand een biertje ?
kan geen passende biersmiley vinden
Ik moet zeggen dat ik nu wel heel veel zin heb in bier eigenlijk, maar ik ga het volhouden!quote:
Maltbier misschien?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nu wel heel veel zin heb in bier eigenlijk, maar ik ga het volhouden!
Hij draait een kameel zo in een krokodilquote:Op maandag 29 januari 2007 15:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Op die manier kun je aan alles wel een draai geven..![]()
BAH !!!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maltbier misschien?
Anders lekker wat frisdrank ofzo, shandy is misschien ook een idee
dat zeg ik ook altijd.... maar die fles whisky glimlacht naar mequote:Op maandag 29 januari 2007 20:53 schreef Q. het volgende:
Damn, ik ben echt een alcoholist, de drang naar het bier is GROOT, maar ik ga er af blijven. Denk ik.
In mijn verdediging, ik had niet de indruk dat de krokodil er echt problemen mee hadquote:Op maandag 29 januari 2007 20:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hij draait een kameel zo in een krokodil
Baileysquote:Op maandag 29 januari 2007 20:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
gewoon een lekker vruchtensapje![]()
Of baileysDie staat hier ook nog koud
![]()
![]()
I'll allow it..quote:Op maandag 29 januari 2007 21:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
In mijn verdediging, ik had niet de indruk dat de krokodil er echt problemen mee had.
de whisky ook welquote:Op maandag 29 januari 2007 21:17 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik kan je zeggen dat ie goed smaakt.
![]()
natuurlijkquote:Op maandag 29 januari 2007 21:21 schreef tirannetje24 het volgende:
zal Q. al aan het bier zitten ?
niet lekker tussendoor aan de wijn, of baileys of wat ander lekkers alcoholisch ?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:22 schreef Sjowhan het volgende:
Ik houd het wel vol tot vrijdagavond denk ik zo
Nee!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:21 schreef tirannetje24 het volgende:
zal Q. al aan het bier zitten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |