Optimisme is overschatquote:Op maandag 29 januari 2007 08:41 schreef Q. het volgende:
Optimisme is goed.
Ach, weekje vrij, en daarnaast bezig voor een nieuwe uitdagingquote:
Zelfde hier. Dag in dag uitquote:Op maandag 29 januari 2007 09:10 schreef shifto het volgende:
Fuck, vandaag werkenSaaie dag en ben net 40 min bezig.
Jeejquote:Op maandag 29 januari 2007 09:31 schreef tirannetje24 het volgende:
ik ben lekker vrij
![]()
heb hem medelijden met jullie allemaal die er geen zin in hebben hoor
kheb het nodig hoorquote:
Ik was vorige week de hele week vrijquote:Op maandag 29 januari 2007 09:31 schreef tirannetje24 het volgende:
ik ben lekker vrij
![]()
Ik vind het hier vandaag wel leuk.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:31 schreef tirannetje24 het volgende:
ik ben lekker vrij
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 09:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik was vorige week de hele week vrij
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lukt nietquote:Op maandag 29 januari 2007 09:45 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kheb het nodig hoor
Ff echt een dagje relaxen. Straks allemaal nuttige dingetjes doen!
Lukt het daar een beetje ?
Mijn salaris niet daarintegenquote:Op maandag 29 januari 2007 09:16 schreef bigbird het volgende:
[..]
Zelfde hier. Dag in dag uit40 uur per week
Maar het salaris strookje is wel de moeite waard om naar toe te werken
![]()
Mijn salaris is niet erg hoog hoor. Doe vrij simpel servicedesk werk waar je niet zo heel veel hersens voor hoeft te hebben. Maar het is wel iets om naar uit te kijken elke maandquote:Op maandag 29 januari 2007 10:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn salaris niet daarintegen
Kheb al een gebruikersinstructie af, een hele moeilijke voor de noobies hier, eentje waarin staat beschreven hoe je een fucking e-mail account moet toevoegen aan outlook express.
Gelukkig maar, kan ik weer gaan krassenquote:Op maandag 29 januari 2007 09:54 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik heb dan ook geen medelijden met jou
![]()
Je weet niet hoeveel gebruikers niet weten hoe zij een account moeten toevoegen; wat voor jou een 'appeltje-eitje' is, is voor hen een gehele klusquote:Op maandag 29 januari 2007 10:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn salaris niet daarintegen
Kheb al een gebruikersinstructie af, een hele moeilijke voor de noobies hier, eentje waarin staat beschreven hoe je een fucking e-mail account moet toevoegen aan outlook express.
Ik begin hem nu al kwijt te raken.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:54 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nou hou die gedachte vast de hele week
En hoe voelt dat nou, betaald worden voor het overschrijven van het internet?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:00 schreef shifto het volgende:
Kheb niet eens internet gebruikt, ikke zoeken op inet voor eentje maar kreeg veels te uitgebreide instructies. Nu heb ik er eentje van 6 paginas gemaakt met a shit load of screenshotsquote:Op maandag 29 januari 2007 10:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
En hoe voelt dat nou, betaald worden voor het overschrijven van het internet?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |