Hoezo? Ben jij zo asociaal dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
zou jij nog veel zelfverantwoordelijker moeten zijn dan niet-religieuzen zoals ik![]()
Nee, maar ik zou het wel kunnen zijn, ik hoef er toch geen verantwoording voor af te leggen als ik de pijp uit gaquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Noord-west-Europa en de steden van de VS zijn een uitzondering op het gebied van vrouwenrechten, en zelfs die zijn centimeter voor centimeter bevochten de laatste eeuw. Islamtische landen vormen geen uitzondering op de regel dat mannen overal ter wereld een geweldsmonopolie bezitten en daar ook uitgebreid gebruik van maken.
Coalities kunnen monsterlijk zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 14:17 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Zeg... Ik maak heel weinig mee dat ik het volledig eens ben met jouw gedachtes. Afschuwelijk. Een biologisch achterstand heeft nu de positie van de vrouw voor een groot deel bepaald. Afschuwelijk dat taboes zoals seksualiteit vrouwen zo erg kan benadelen. Of het nou vrouwen, homoseksuelen of armen zijn... Frustrerend en pijnlijk.
Lucky bastard!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het wel kunnen zijn, ik hoef er toch geen verantwoording voor af te leggen als ik de pijp uit ga![]()
Eerwraak is een noodzakelijk kwaad.quote:Op maandag 29 januari 2007 07:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
wat heeft haar al dan niet maagdelijkheid te maken met het doden van zijn dochter ??
Al zou de man belazed zijn, spreekt geen enkel geweld goed.
Yep, voor je het weet vervalt het land in een rechtstaat met een grondwettelijke bescherming van het individu.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:57 schreef Super7fighter het volgende:
Eerwraak is een noodzakelijk kwaad.
En nu? Zit je nu handenwrijvend te wachten op de storm van verontwaardigde reacties?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:57 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Alleen voor mannen die bang zijn voor de vrouwelijke seksualiteit.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:57 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat mannen minder vaak het slachtoffer worden van eerwraak, maar het komt wel degelijk voor.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Alleen voor mannen die bang zijn voor de vrouwelijke seksualiteit.
Ja, maar dat zijn homo'squote:Op maandag 29 januari 2007 15:05 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat mannen minder vaak het slachtoffer worden van eerwraak, maar het komt wel degelijk voor.
Eh, nee. Ik steek mijn (controversiele) mening niet onder stoelen of banken.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
En nu? Zit je nu handenwrijvend te wachten op de storm van verontwaardigde reacties?
Je moet er toch ook niet aan denken, dat je zo'n kleine piemel hebt dat een ervaren vrouw omrolt van het lachen. Ik kan me wel voorstellen waarom ze hun vrouwen graag zo onervaren mogelijk houden, misschien denken ze dan dat het normaal is.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:03 schreef Floripas het volgende:
Alleen voor mannen die bang zijn voor de vrouwelijke seksualiteit.
Nou, eigenlijk niet. Het gaat om 5000 vrouwen per jaar.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:05 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat mannen minder vaak het slachtoffer worden van eerwraak, maar het komt wel degelijk voor.
Heeft weinig te maken met de seksuele kwaliteiten van de man. Waar haal je deze onzin vandaan?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet. Het gaat om 5000 vrouwen per jaar.
Ik had al die (overigens islamtische) hoogleraar geciteerd die zei dat eerwraak dient voor seksuele containmentpolitiek.
Mannen die zich onzeker voelen over hun seksuele hegemonie gaan moorden. Echte mannen hebben dat natuurlijk niet nodig.
Wat dacht je ervan vrouwen zelf te laten bepalen met wie ze naar bed willen?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:13 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Heeft weinig te maken met de seksuele kwaliteiten van de man. Waar haal je deze onzin vandaan?
Het gaat erom dat de dochter of zoon de eer van de familie verdoezeld heeft omwille van haar of zijn eigen verlangens. Het is een daad van egoisme, die door een familielid bestraft wordt, dat ook nog eens op zijn beurt gedwongen wordt om tot actie over te gaan.
Dat kan toch niet mallie! Alleen als seksuele vrijheid voor de vrouw uitgesloten is, kun je als man zeker weten dat het kind dat je opvoedt van jezelf is.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan vrouwen zelf te laten bepalen met wie ze naar bed willen?
Mannen worden ook gestraft.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan vrouwen zelf te laten bepalen met wie ze naar bed willen?
Floripas, dwing hem om voorbeelden te geven.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:20 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Mannen worden ook gestraft.![]()
Dwing me niet om voorbeelden te gaan zoeken.
Oh mijn god, dwing me niet!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:20 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Mannen worden ook gestraft.![]()
Dwing me niet om voorbeelden te gaan zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |