En het antwoord bleef uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Joh, ik heb helemaal geen zin om met jouw wat maar ook te bespreken, je bent een smerige leugenaar, loopt alleen maar te zuigen en te trollen, en ik zie je zelden of nooit iets zinnigs bijdragen hier, dus zout effe lekker op met je gezwam.
Da's makkelijk praten voor iemand die er niet onder lijdt. Ayaan Hirsi Ali had een sterk punt.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
feministen zjin nog erger dan moslims
Waar wil je dat ik begin?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Doe er dan iets aan. Of zijn jullie vrouwen daar te zwak voor?
Ja natuurlijk, wat dacht jij dan ? Hetzelfde geld voor een moslim die homofiel blijkt te zijn, het is onmenselijk om die op het vliegtuig te zetten naar Iran. Ook vind ik het niet normaal dat er persoonlijke gegevens van Congoloses asielzoekers geverifieerd worden bij de lokale autoriteiten, zodat ze bij terugkomst in eigen land direct opgepakt worden en waarschijnlijk in de martelkamer verdwijnen. Er is nog wel wat te doen in Nederland wat dat betreft.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
En het antwoord bleef uit.
Een serieuze vraag: als dit meisje asiel had aangevraagd omdat ze gegronde reden had aan te nemen dat ze vermoord zou kunnen worden, was jij er dan voor geweest dat ze was toegelaten?
Goed zo. Ik had jou blijkbaar onderschat. excuses.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat dacht jij dan ? Hetzelfde geld voor een moslim die homofiel blijkt te zijn, het is onmenselijk om die op het vliegtuig te zetten naar Iran. Ook vind ik het niet normaal dat er persoonlijke gegevens van Congoloses asielzoekers geverifieerd worden bij de lokale autoriteiten, zodat ze bij terugkomst in eigen land direct opgepakt worden en waarschijnlijk in de martelkamer verdwijnen. Er is nog wel wat te doen in Nederland wat dat betreft.
Richt een partij op ofzo, doe in ieder geval iets als je er zo van overtuigd bent dat vrouwen beter verdienen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:41 schreef Floripas het volgende:
Waar wil je dat ik begin?
Jouw "strijd" tegen de islam bestaat alleen maar uit hier posten. Doe er dan iets aan! Of zijn jullie dhimmi's daar te zwak voor?
Twintig per jaar staat er in het artikel. Dat is op een bevolking van 6 miljoen een bijna te verwaarlozen aantal dus. Vergelijk het maar eens met het aantal "familiedrama's" en "crime passionel's" hier in Nederland als je het niet met me eens bent...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:27 schreef dVTB het volgende:
[..]
Het gaat om enkele tientallen per jaar, begreep ik.
Turkije is dan ook een niet-Arabisch land. Verder moet je eerwraak vooral zoeken in bv. Pakistan en Somalie (ook niet-Arabisch dus). Daar is het wel een groot probleem. (En dan verder kijkt dan je neus lang is zul hetzelfde probleem vinden in bv. de grensstreken van India en Ethopie. Niet-Moslimlanden waar (niet-)Moslims ook soort gelijk gedrag vertonen. Dus lokale cultuur/traditie/gewoontes spelen dus ook een rol blijkbaar)quote:Berichten over eerwraak hoor ik voornamelijk komen uit Turkije en Arabische landen. Maar ik neem aan dat je bovenstaande bewering wel hard kunt maken? En je bent je er ook van bewust dat de islam is doorspekt van Arabische cultuurelementen?
Tja, als hij christen was geweest, had-ie haar slechts verkracht.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:44 schreef Posdnous het volgende:
Mja, een vader vermoordt zijn dochter dus. Zeer trieste zaak.
Nog triester om er een infantiele moslimdiscussie van te maken.
Maar goed dat het geen Atheist was dan, anders hadden de foto's ook nog op internet gestaan.....quote:Op maandag 29 januari 2007 12:50 schreef thabit het volgende:
[..]
Tja, als hij christen was geweest, had-ie haar slechts verkracht.
Met die manier van redeneren kan Floripas natuurlijk nooit iets goed doen. Dan kan je door blijven zeuren dat ie beter zijn best moet doen als ie dan toch zo voor vrouwen wilt opkomen. Daarmee vernaggel je de discussie nogal.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Richt een partij op ofzo, doe in ieder geval iets als je er zo van overtuigd bent dat vrouwen beter verdienen.
Volgens mij heb je ook geen idee van het feit dat er zowaar bepaalde gebeurtenissen zijn die niet alleen maar een culureel of religieus karakter hebben.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:50 schreef Hathor het volgende:
In Albanie schijnt het trouwens ook veelvuldig voor te komen, maar ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee of dat een religieuze oorzaak heeft of dat het gewoon vanwege een misplaatst gevoel van trots is. Dat gezegd hebbende, ik heb ook geen flauw idee wat de belangrijkste vorm van religie is in dat land.![]()
Dat vraag ik me dus af, is het cultuur of religie ? Of misschien beide ? Maar als jij het zo goed weet dan leg je het maar op tafel zodat we niet hoeven te blijven gissen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:53 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook geen idee van het feit dat er zowaar bepaalde gebeurtenissen zijn die niet alleen maar een culureel of religieus karakter hebben.
Ik betaal mee aan studies van vrouwen als Ayaan Hirsi Ali (ja, ook die van haar, toen ze hier net was). Ik tolk bij het blijf-van-mijn-lijfhuis.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Richt een partij op ofzo, doe in ieder geval iets als je er zo van overtuigd bent dat vrouwen beter verdienen.
Ik ben niet zo dom om te denken dat ik weet hoe de vork in de steel zit.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af, is het cultuur of religie ? Of misschien beide ? Maar als jij het zo goed weet dan leg je het maar op tafel zodat we niet hoeven te blijven gissen.
Noord-west-Europa en de steden van de VS zijn een uitzondering op het gebied van vrouwenrechten, en zelfs die zijn centimeter voor centimeter bevochten de laatste eeuw. Islamtische landen vormen geen uitzondering op de regel dat mannen overal ter wereld een geweldsmonopolie bezitten en daar ook uitgebreid gebruik van maken.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af, is het cultuur of religie ? Of misschien beide ? Maar als jij het zo goed weet dan leg je het maar op tafel zodat we niet hoeven te blijven gissen.
Ik ook niet, daarom was mijn post ook een vraag. Misschien dat er toevallig iemand meeleest die Albanie en zijn gewoonten kent, dan zou ik wellicht antwoord op de vraag kunnen krijgen.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dom om te denken dat ik weet hoe de vork in de steel zit.
De cijfertjes leren ons dat in het grootste gedeelte van de Islamitische wereld eerwraak/familiedrama's niet vaker voorkomen dan in andere delen van de wereld. Daaruit zou je kunnen concluderen dat het dus niet iets is wat met de Islam te maken heeft.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |