Daar ga ik niet over. Ik laat het aan de mods over om te beoordelen of iemand een troll is en om daarna passende maatregelen te nemen. User in kwestie kom ik hier al langer tegen, dus dat suggereert dat mods hem kennelijk geen troll vinden.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:03 schreef Hathor het volgende:
Omdat het een tyfusmongool is die alleen maar loopt te trollen hier, wist je dat nog niet ?
Kan mij het nou verkankeren wat je bent, je bent gewoon een tyfusmongool, punt.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
![]()
Is het omdat ik moslim ben of omdat ik niet blank ben? Of beide?![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
![]()
Is het omdat ik moslim ben of omdat ik niet blank ben? Of beide?![]()
En jij ook. Kunnen we het nu weer over die arme vrouw hebben?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kan mij het nou verkankeren wat je bent, je bent gewoon een tyfusmongool, punt.
Ik blijf het wel lef vinden om iets dat de Islam ten strengste verbiedt als onderdeel van de Islam te zien. Voor het gemak wordt achterwege gelaten dat dit achterlijke gebruik vele eeuwen voor de Islam al bestond. Maar he, wat (fictieve) aanknopingspunten met de Islam zijn altijd welkom, niet waar?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:05 schreef dVTB het volgende:
[..]
En daar heeft hij het volste recht toe! Het doet helemaal niets af aan de nieuwswaarde van het bericht in dit topic. En het is bovendien op geen enkele wijze relevant voor de discussie in dit topic.
[..]
Verdomde weinig, denk ik. En dat terwijl ze nog wel van blondjes zeggen dat ze dom zijn. Maar jij weet net zo goed als ik dat de eerwraak-statistieken niet om haarkleur draaien.
We hebben (weer eens) van doen met een moslim die typische moslim-problematiek (lees cultuur als je dat wilt) wegwimpelt. Dit soort ontkennend struisvogelgedrag neem ik voortdurend waar. Ik zou zeggen: neem er afstand van en noem het verwerpelijk, of wees er trots op en leg uit waarom het zo noodzakelijk is waarom vaders hun dochters ombrengen. Dat is tenminste een mening. Met ontwijk-gedrag kunnen we niks.
Overigens vind ik, dat iemand behoorlijk belazerd wordt door de (levens)overtuiging waarin hij redenen vond om tot deze actie over te gaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 03:58 schreef Super7fighter het volgende:
En die medische tests verklaarden dat ze nog maagd was? Dat kan helemaal niet.![]()
Klinkklare zaak. Dit was een vader die niet te belazeren was.
Bedankt voor je mening. Ik zal het meneemen in mijn evaluatiequote:Op maandag 29 januari 2007 12:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
.... je bent gewoon een tyfusmongool ...
Moet ik jou gaan uitleggen dat de islam een geloof is dat op alle fronten vermengd is geraakt met de Arabische cultuur? De 'zuivere' islam *schijnt* zelfs te boek te staan als een vredelievende religie, maar daar is door tal van arabische cultuurinvloeden bar weinig meer van te merken. Ook minder extreme gevolgen, zoals het beroemde hoofddoekje, zijn gevolgen daarvan. Allemaal arabische cultuur (vrouw als minderwaardig wezen) waarmee de islam ZO doorspekt is dat je ze amper los van elkaar kunt zien.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik blijf het wel lef vinden om iets dat de Islam ten strengste verbiedt als onderdeel van de Islam te zien. Voor het gemak wordt achterwege gelaten dat dit achterlijke gebruik vele eeuwen voor de Islam al bestond. Maar he, wat (fictieve) aanknopingspunten met de Islam zijn altijd welkom, niet waar?
Lees je eens in kerel en kom daarna bij mij huilen of het iets islamitisch is of niet. Vanuit jouw redenatie is het wel degelijk net zo veel waard als dat ik zou stellen dat het vooral in landen voorkomt waar mensen zwart haar hebben. Of wil je dit feit ontkennen? Zit je Islamhaat zo diep dat je achter elke boom en struik een moslim ziet?
Ik wil het er best over hebben en je hebt ook volkomen gelijk, maar ik zie eerlijk gezegd niet het verband tussen eerwraak in 'landen waar mensen zwart haar hebben' en huiselijk geweld in Rusland. Zeg maar waar je heen wilt met die discussie, of beter nog: open een apart topic waarin je enkele voorbeelden op een rij zet.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:14 schreef Floripas het volgende:
Kunnen we het nu GODVERDOMME eens hebben over het gegeven dat vrouwen altijd als eerste de dupe worden van wat er mis gaat in de wereld? China, India, Rusland, Ethiopie, Sudan, Afghanistan, en nu dit weer?
Je weet dat eerwraak hoofdzakelijk iets is wat juist bij niet-Arabische moslims voorkomt?quote:
Dat ligt eraan hoeveel 17 jarige meisjes hun maagdelijkheid verliezen klaarblijkelijk.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ach ja, allemaal de schuld van de Islam.
Zijn moeders die door hun zoontjes vermoord worden omdat mam's de Playstation achter slot en grendel deed omdat hij te veel speelde en jongens die zelfmoord plegen omdat hun World of Warcraft-account gekraakt is dan de schuld van het kapitalisme, de gamesindustrie of het christendom?
Of zit er gewoon een steekje los bij die jochies, net zoals bij die vader?
Of worden er dagelijks tientallen meisjes door hun vader om zeep geholpen in Jordanie?
Nee, dat doe ik helemaal niet. Het gaat me niet om het zwarte haar, het gaat me om het feit dat er zo weinig wordt uitgesproken tegen vrouwenonderdrukking ter wereld. Het maakt me de fuck niet uit welk geloof je aanhangt of bestrijdt, maar het moet maar eens afgelopen zijn met dat gebagatelliseer van geweld van mannen waar vrouwen en masse de dupe van worden.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:20 schreef dVTB het volgende:
[..]
Ik wil het er best over hebben en je hebt ook volkomen gelijk, maar ik zie eerlijk gezegd niet het verband tussen eerwraak in 'landen waar mensen zwart haar hebben' en huiselijk geweld in Rusland. Zeg maar waar je heen wilt met die discussie, of beter nog: open een apart topic waarin je enkele voorbeelden op een rij zet.
Het gaat om enkele tientallen per jaar, begreep ik.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of zit er gewoon een steekje los bij die jochies, net zoals bij die vader?
Of worden er dagelijks tientallen meisjes door hun vader om zeep geholpen in Jordanie?
Berichten over eerwraak hoor ik voornamelijk komen uit Turkije en Arabische landen. Maar ik neem aan dat je bovenstaande bewering wel hard kunt maken? En je bent je er ook van bewust dat de islam is doorspekt van Arabische cultuurelementen?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je weet dat eerwraak hoofdzakelijk iets is wat juist bij niet-Arabische moslims voorkomt?
Jij geeft niets om islamitische vrouwen, wat doe je in dit topic?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel 17 jarige meisjes hun maagdelijkheid verliezen klaarblijkelijk.
En daar is tyfusmongool nummer twee, de club is compleet.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij geeft niets om islamitische vrouwen, wat doe je in dit topic?
In westerse samenlevingen heeft het feminisme beslist nog niet het ideaal van onderlinge individuele gelijkheid bereikt. Niet in de minste plaats door migratieverschijnselen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:05 schreef Floripas het volgende:
Helaas worden overal ter wereld vrouwen nog steeds als eerste slachtoffer van conservatisme en mannelijke angst voor seksualiteit. Vrouwen die worden uitgestoten en verkracht in China, de Taliban die weer terugkeren in Afghanistan, vrouwenbesnijdenis, huiselijk geweld dat oogluikend wordt toegestaan in Rusland.
Feminisme is uit de mode, maar wellicht is het een idee de stroming nieuw leven in te blazen om vrouwen wereldwijd mondiger te maken.
Serieus, geef jij één zier om moslimvrouwen? Om hun welzijn, om hun leven?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
En daar is tyfusmongool nummer twee, de club is compleet.![]()
Precies. De VN en de EU besteden er nauwelijks aandacht aan.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:28 schreef damian5700 het volgende:
Een internationale derde feministische golf gepaard met een tolerantie in geloofszaken zou daarin verandering kunnen scheppen. de traditionele machten en instituties die de achterstelling van vrouwen in stand houden zullen dit beletten.
Bang dat ze zijn de macht te moeten delen.
Je hebt helemaal gelijk, maar waar wil je heen? Ik veroordeel ALLE geweld, dus ook geweld gericht op vrouwen. Er worden ook mensen vermoord omdat ze zwart, homo, niet-gelovig, anders-gelovig of wat dan ook zijn. Ik wind me vaak op over mensenrechten, maar vrouwenonderdrukking is daar maar één onderdeel van. Overigens is de islam op dat onderdeel flink vertegenwoordigd, omdat mannen en vrouwen volgens de Sharia verschillend worden berecht. Zo'n verschil kennen we in Nederland gelukkig niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:26 schreef Floripas het volgende:
Nee, dat doe ik helemaal niet. Het gaat me niet om het zwarte haar, het gaat me om het feit dat er zo weinig wordt uitgesproken tegen vrouwenonderdrukking ter wereld. Het maakt me de fuck niet uit welk geloof je aanhangt of bestrijdt, maar het moet maar eens afgelopen zijn met dat gebagatelliseer van geweld van mannen waar vrouwen en masse de dupe van worden.
Denk je dat StefanP geeft om een islamitisch meisje in een islamitisch land? Natuurlijk niet, voor hem is het een symbool om aan te tonen dat de islam achterlijk is. Denk je dat Superfighter dat meisje ziet als meer dan een al dan niet gebroken maagdenvlies? Natuurlijk niet.
Waarom wordt geweld tegen vrouwen niet harder veroordeeld? Waarom neemt Nederland vrouwen die zijn gevlucht van nare, onderdrukkende regimes niet op? Waarom veroordelen we handelspartner China en Saoudi-Arabie niet?
Joh, ik heb helemaal geen zin om met jouw wat maar ook te bespreken, je bent een smerige leugenaar, loopt alleen maar te zuigen en te trollen, en ik zie je zelden of nooit iets zinnigs bijdragen hier, dus zout effe lekker op met je gezwam.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Serieus, geef jij één zier om moslimvrouwen? Om hun welzijn, om hun leven?
Ja, en je moet je dan nog afvragen (al zijn "veel" en "moslim-landen" discussiewaardig) of dat inherent is aan de Islam of aan de heersende cultuur in die landen.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:54 schreef dVTB het volgende:
[..]
Absoluut, al is er ongetwijfeld weinig verzonnen aan het gegeven dat eerwraak in moslim-landen veel voorkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |