quote:Op maandag 29 januari 2007 10:38 schreef Slarioux het volgende:
Het is een beetje een zwarte-kousen Moslim geloof ik
hoe weet je dat ie man moslim is ??quote:Op maandag 29 januari 2007 03:27 schreef StefanP het volgende:
[..]
http://news.yahoo.com/s/a(...)jordan_honor_killing
Saillant detail is dat men dat blijkbaar doodnormaal vindt, getuige de tot nog toe gangbare straf van 6 maanden. Waarschijnlijk is die wetswijziging dan ook een wassen neus en komen daders van dergelijke delicten er ook in de toekomst nog met een taakstrafje vanaf.
De Islam - wat een religie van liefde toch. Je eigen dochter vermoorden.
Dat was ook een moslimquote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef Meki het volgende:
[..]
hoe weet je dat ie man moslim is ??
ik zeg toch niet dat de candese boer die 50 vrouwen heeft vermoord een christen is of wel ?
Echt waar ?quote:
Want? Het bericht is niet waar? Associated Press heeft een hele dikke duim?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
-> ONZ ?
Niet? Het was een topic van onze amerikaanse allochtoon, dus ik ging er voor het gemak maar van uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Want? Het bericht is niet waar? Associated Press heeft een hele dikke duim?
Vertel me eens waar je het gore lef vandaan haalt om dit topic tot 'onzin' te betitelen? Of je komt op de proppen met duidelijke bronnen waaruit inderdaad blijkt dat dit nieuwsbericht onzin is, of je toont je eens een keer een vent en je neemt je opmerking terug.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
-> ONZ ?
getsie... is TS een allochtooon ?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Niet? Het was een topic van onze amerikaanse allochtoon, dus ik ging er voor het gemak maar van uit.
Lekker makkelijk, of niet? Hoe kortzichtig kun je zijn...quote:Op maandag 29 januari 2007 11:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Niet? Het was een topic van onze amerikaanse allochtoon, dus ik ging er voor het gemak maar van uit.
Een analyse over een verzonnen feit is net zo kortzichtigquote:Op maandag 29 januari 2007 11:50 schreef dVTB het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, of niet? Hoe kortzichtig kun je zijn...
Wegwimpelen is natuurlijk stukken makkelijker dan een pijnlijke analyse over het feit dat eerwraak in moslim-landen een letterlijk 'doodgewoon' verschijnsel is.
In Amerika slaan elke dag vaders hun dochter lens omdat ze geen maagd meer zijn of whatever.quote:Op maandag 29 januari 2007 05:04 schreef StefanP het volgende:
Ach. Is het niet als religie, dan is het wel als cultuur. Het is beide de islam.
Nee hoor. Voor mij is het een feit dat eerwraak letterlijk een 'doodgewoon' verschijnsel is in landen waar mensen zwart haar hebben. Het schijnt iets genetische te zijn. Bekijk de statistieken maar. Hoe vaak komt het voor dat een blond persoon eerwraak pleegt?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:50 schreef dVTB het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, of niet? Hoe kortzichtig kun je zijn...
Wegwimpelen is natuurlijk stukken makkelijker dan een pijnlijke analyse over het feit dat eerwraak in moslim-landen een letterlijk 'doodgewoon' verschijnsel is.
Absoluut, al is er ongetwijfeld weinig verzonnen aan het gegeven dat eerwraak in moslim-landen veel voorkomt.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:51 schreef Slarioux het volgende:
Een analyse over een verzonnen feit is net zo kortzichtig![]()
Kun jij niet terug naar trollenland?quote:Op maandag 29 januari 2007 03:58 schreef Super7fighter het volgende:
En die medische tests verklaarden dat ze nog maagd was? Dat kan helemaal niet.![]()
Klinkklare zaak. Dit was een vader die niet te belazeren was.
Een westerse allochtoon om precies te zijn. Iemand die NL uitkotst vanuit Amerika. Je kent het type wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
getsie... is TS een allochtooon ?hoe grappig
en we hebben een slachtoffer gevondenquote:Op maandag 29 januari 2007 03:58 schreef Super7fighter het volgende:
En die medische tests verklaarden dat ze nog maagd was? Dat kan helemaal niet.![]()
Klinkklare zaak. Dit was een vader die niet te belazeren was.
Omdat het een tyfusmongool is die alleen maar loopt te trollen hier, wist je dat nog niet ?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:49 schreef dVTB het volgende:
[..]
Vertel me eens waar je het gore lef vandaan haalt om dit topic tot 'onzin' te betitelen? Of je komt op de proppen met duidelijke bronnen waaruit inderdaad blijkt dat dit nieuwsbericht onzin is, of je toont je eens een keer een vent en je neemt je opmerking terug.
En daar heeft hij het volste recht toe! Het doet helemaal niets af aan de nieuwswaarde van het bericht in dit topic. En het is bovendien op geen enkele wijze relevant voor de discussie in dit topic.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Een westerse allochtoon om precies te zijn. Iemand die NL uitkotst vanuit Amerika. Je kent het type wel.
Verdomde weinig, denk ik. En dat terwijl ze nog wel van blondjes zeggen dat ze dom zijn. Maar jij weet net zo goed als ik dat de eerwraak-statistieken niet om haarkleur draaien.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nee hoor. Voor mij is het een feit dat eerwraak letterlijk een 'doodgewoon' verschijnsel is in landen waar mensen zwart haar hebben. Het schijnt iets genetische te zijn. Bekijk de statistieken maar. Hoe vaak komt het voor dat een blond persoon eerwraak pleegt?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |