Is het niet de kroket, dan is het wel de mayo. Het is beide patat.quote:Op maandag 29 januari 2007 05:04 schreef StefanP het volgende:
Ach. Is het niet als religie, dan is het wel als cultuur. Het is beide de islam.
20% van de wereldbevolking is moslim. Ik denk dat het voornamelijk aan de gestoordheid van de persoon ligt en niet aan de religie.quote:Op maandag 29 januari 2007 05:21 schreef niet_links het volgende:
Helaas zijn er sommige culturen waar er veel idioten zijn. Alleen niemand wil het toegeven dat de Islam relatief veel idioten voortbrengt die gevaarlijk zijn.
quote:Op maandag 29 januari 2007 10:38 schreef Slarioux het volgende:
Het is een beetje een zwarte-kousen Moslim geloof ik
hoe weet je dat ie man moslim is ??quote:Op maandag 29 januari 2007 03:27 schreef StefanP het volgende:
[..]
http://news.yahoo.com/s/a(...)jordan_honor_killing
Saillant detail is dat men dat blijkbaar doodnormaal vindt, getuige de tot nog toe gangbare straf van 6 maanden. Waarschijnlijk is die wetswijziging dan ook een wassen neus en komen daders van dergelijke delicten er ook in de toekomst nog met een taakstrafje vanaf.
De Islam - wat een religie van liefde toch. Je eigen dochter vermoorden.
Dat was ook een moslimquote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef Meki het volgende:
[..]
hoe weet je dat ie man moslim is ??
ik zeg toch niet dat de candese boer die 50 vrouwen heeft vermoord een christen is of wel ?
Echt waar ?quote:
Want? Het bericht is niet waar? Associated Press heeft een hele dikke duim?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
-> ONZ ?
Niet? Het was een topic van onze amerikaanse allochtoon, dus ik ging er voor het gemak maar van uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Want? Het bericht is niet waar? Associated Press heeft een hele dikke duim?
Vertel me eens waar je het gore lef vandaan haalt om dit topic tot 'onzin' te betitelen? Of je komt op de proppen met duidelijke bronnen waaruit inderdaad blijkt dat dit nieuwsbericht onzin is, of je toont je eens een keer een vent en je neemt je opmerking terug.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
-> ONZ ?
getsie... is TS een allochtooon ?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Niet? Het was een topic van onze amerikaanse allochtoon, dus ik ging er voor het gemak maar van uit.
Lekker makkelijk, of niet? Hoe kortzichtig kun je zijn...quote:Op maandag 29 januari 2007 11:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Niet? Het was een topic van onze amerikaanse allochtoon, dus ik ging er voor het gemak maar van uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |