WTF?!? ECHT?quote:Op maandag 29 januari 2007 03:26 schreef soylent het volgende:
.. maar de moraal is dat kassameisjes in principe gewone meisjes zijn...
Hahaha wel respect voor het idee, vindt hem erg mooiquote:Op maandag 29 januari 2007 03:26 schreef Djarum het volgende:
als zij vraagt:
"Wilt u het bonnetje"..
zeg jij:
"Ja en je nummer"..
heel afgezaagd, maar als het een meisje is waar je af en toe mee auwehoert en ze wel van een grapje houd, zal ze daar zeker op ingaan!succes!
Ik ben dan wel weer 'that kind of guy' die via internet en sms wel heel makkelijk van dat soort dingen kan regelen, maar recht voor haar gezicht vindt ik toch eng op de een of andere manier.quote:Gewoon out of the blue inderdaad. Er wordt al gelachen, je hebt het al een paar weken gezellig... Vraag maar mee naar de kroeg (ergens iets in de buurt wat ze vast ook kent?). Ik zou niet eerst voor email/MSN gaan, dat is alleen weer een extra hobbel die je daarna weer moet overwinnen. Moet je weer 'iets leuks verzinnen' om een stap verder te komen.
Was al bang dat het daar op aan zou komen. Hoopte eigenlijk op andere suggesties, maar ik denk dat je wel gelijk hebtquote:Ik zou het gewoon op de vrouw af vragen Eerst een beetje ouwehoeren (zoals je het zelf noemt) en dan vragen of ze zin heeft om vrijdag of zaterdag iets met je te gaan drinken (niet "een keer" zeggen: dan heb je geen afspraakje gemaakt maar een vage wens geuit, dus iets concreter zijn in je voorstel).
Je bent ook "that kind of guy" die eens moet ophouden onnodig engels in zijn zinnen te gooien om interessant over te komen, dat vinden die kassameisjes helemaal niksquote:Op maandag 29 januari 2007 03:30 schreef Ginji het volgende:
[..]
Hahaha wel respect voor het idee, vindt hem erg mooi
Helaas ben ik not that kind of guy. Toch blijft hij mooi
[..]
Ik ben dan wel weer 'that kind of guy' die via internet en sms wel heel makkelijk van dat soort dingen kan regelen, maar recht voor haar gezicht vindt ik toch eng op de een of andere manier.
[..]
Was al bang dat het daar op aan zou komen. Hoopte eigenlijk op andere suggesties, maar ik denk dat je wel gelijk hebt
"Hoi, heb je zin om iets te gaan drinken" komt nu eenmaal een stuk spontaner over dan "Hoi, mag ik je nummer of msn-adres, zodat ik nog 3 dagen de tijd heb om te treuzelen of ik je wel of niet moet vragen, en we misschien over 2 weken een drankje kunnen halen?".quote:Op maandag 29 januari 2007 03:30 schreef Ginji het volgende:
[..]
Hahaha wel respect voor het idee, vindt hem erg mooi
Helaas ben ik not that kind of guy. Toch blijft hij mooi
[..]
Ik ben dan wel weer 'that kind of guy' die via internet en sms wel heel makkelijk van dat soort dingen kan regelen, maar recht voor haar gezicht vindt ik toch eng op de een of andere manier.
Mwa.. ik heb in de kantine van een vorige werkgever ook lopen ouwehoeren met een leuke meid daar. En op een gegeven moment ook gevraagd of ze zin had iets te gaan drinken. Doet ze haar hygienische handschoentjes uit en showt de ring om haar vinger. Oeps... maar toch verder leuk contact gehad en gehouden hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 08:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zou eerst even uitzoeken (voorzichtig) of ze misschien per ongeluk al iemand heeft... 't Is maar een idee, hoor.
Kort maar krachtig:quote:Wat is een goede manier om haar een keer mee uit te vragen
echte manne praat.quote:Op maandag 29 januari 2007 08:51 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Kort maar krachtig:
"Neuken?"
quote:
Of je telefoonnummer op het emballagebriefje schrijvenquote:Op maandag 29 januari 2007 08:58 schreef -skippybal- het volgende:
Als je je 5 euro geeft een briefje er bij doen ofzo![]()
Lees haar naambordje en zoek op hyves, misschien zit ze net als jij op tennis of speelt ze ook gitaar of zie je een ander aanknopingspunt.quote:Op maandag 29 januari 2007 08:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zou eerst even uitzoeken (voorzichtig) of ze misschien per ongeluk al iemand heeft... 't Is maar een idee, hoor.
En dan bij de kassa zeggen: "Hee, ik zag dat je op tennis zit.."quote:Op maandag 29 januari 2007 10:29 schreef doppelgänger het volgende:
Lees haar naambordje en zoek op hyves, misschien zit ze net als jij op tennis of speelt ze ook gitaar of zie je een ander aanknopingspunt.
Okee, tis wel een beetje digitaal begluren, maar ja..
ijquote:Op maandag 29 januari 2007 11:52 schreef Quester18 het volgende:
altyd by de c1000 he hier werke ook van die leuke meiden by c1000
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |